FANDOM

Ateities Paikuhanas (angl. Future Pikkon) yra pagrindinio laiko (dabarties) savo kolegos kopija, gyvenanti ateities laike.

Siužetas Redaguoti

Dragon Ball Z: Shin Budokai - Another Road Redaguoti

Šio žaidimo siužeto pradžioje Paikuhanas padeda Gohanui kautis prieš Ateities Janembą. Jiedu nukauna Janembą, nors atrodė, kad jis tiesiog žaidžia su jais. Nugalėjus priešą, Gohanas pasveikina Paikuhaną, o šis pasako, kad Gohano dvasia visai kaip jo tėvo Goko. Gohanas panorsta sužinoti daugiau apie tai, kad galbūt būtų galima rasti kažką panašaus į jo tėvą Pomirtiniame pasaulyje. Paikuhanas prasitaria, jog matė vieną tokį asmenį kartu su jo paties tėvu. Jis veda Gohaną pas tą žmogų ir pakeliui su juo susiduria: tai Bardokas. Paikuhanas pasako, jog jis nėra toks pats kaip jo tėvas, bet turi labai panašią dvasią į Gohano. Bardokas staigiai pradeda atakuoti juodu ir užsiverda kova. Paikuhanas paprašo Bardoko padėti kovoje prieš Ateities Super Bū. Ateities Senasis Kajus duoda Bardokui ir Paikuhanui galimybę sugrįžti į Žemę vienai dienai, tam kad galėtų grumtis kovoje prieš Bū (prikeliamas ir Gohanas). Kai Ateities Vaikelis Bū yra nukaunamas, Ateities Paikuhanas su Ateities Bardoku grįžta į Pomirtinį pasaulį.

Išvaizda Redaguoti

Nors tai ir Paikuhanas iš ateities, jo išvaizda matomai nesikeičia, ji išliko lygiai tokia pat, kaip ir Dragon Ball Z epizoduose. Galbūt dėl to, kad Pomirtiniame pasaulyje gyvenimas turi kiek kitokias sąlygas arba jis priklauso tokiai rasei (kadangi jo rasė nežinoma), kurios atstovai niekada nekeičia aprangos.