Dragon Ball Lietuviška Wiki
Advertisement

737 metai yra labai svarbūs metai Dragon Ball pasaulyje. Dragon Ball Z: Bardock The Father of Goku ir Dragon Ball Minus įvykiai vyksta šiais metais.

Įvykiai[]

ą dieną.[1][2]

  • Čičė gimsta Lapkričio 5 d. ir po kažkurio laiko miršta Čičės motina.[1][3]
  • Bardokas ir jo komanda užkariauja Kanaso planetą.
  • Vedžitas ir Napas mėnesiui išvyksta vykdyti specialią Fryzo misiją.
  • EoBTimeline

    Bardock - the father of Goku ir Episode of Bardock viršelis aprašantis įvykius ir jo metus.

    Fryzas įsako sunaikinti Bardoko komandą. Visi išskirus Bardoką yra nužudomi Dodoriaus ir jo pakalikų planetoje "Imitas". Vėliau Bardokas atvyksta ir atkeršyja šiai armijai išskyrus Dodorį, kuris vos jo nenužudė.[4]
  • Karalius Vedžitas su savo Sajanų armija užpuola Fryzo laivą, tačiau yra nužudomas Fryzo. [5]
  • Kakarotas (Gokas) yra įkeldinamas į Sajanų laivą ir nusiunčiamas į Žemę.
  • Bardokas atakuoja Fryzo kosminį laivą, tačiau jam nepasiseka. Fryzas panaudoja Supernova ir išnaikiną beveik visą Sajanų rasę ir planetą Vedžita.
  • Broliui ir Paragusui pavyksta išgyventi Vedžitos katastrofą, nes kūdikis Brolis panaudoja energijos skydą ir išsigelbėja (filmo: Brolis - Legendinis Sajanas įvykiai).
  • Bardokas nemiršta katastrofoje, o stebuklingu būdu yra nusiunčiamas keletą metų atgal į praeitį.
  • Bardokas nusiunčiamas į Vedžitos planetą kur jis nužudo Fryzo protėvį Čildą.
  • Salzas ir Neizas, kurie buvo Kūlerio kosminiame laive, pamatė kaip Gokas išskrenda iš Vedžito planetos, tačiau Kūleris įsako nesikišti, nes tai jo brolio problemos, o ne jo. [6]
  • Galaktikos Karalius įsako galaktikos sergėtojui Džiakui nukeliauti į Žemę ir sutrukdyti Gokui ją sunaikinti. [7]
  • Maždaug rugpjūtį, Gokas nusileidžia Žemėje, Pauzo kalnuose, o Senelis Gohanas jį suranda ir įsūnija.
  • Princas Vedžitas ir Napas yra informuojami, kad neva meteoritas sunaikino Vedžitos planetą, nors iš tikrųjų taip nebuvo.[4]

Nuorodos[]

  1. 1.0 1.1 1.2 Daizenshuu 7, February 25, 1996
  2. Dragon Ball Z: Broly - The Legendary Super Saiyan, 1993
  3. Weekly Shōnen Jump #37, August 12, 1986
  4. 4.0 4.1 Dragon Ball Z: Bardock - The Father of Goku, 1990
  5. Dragon Ball Z epizodas 78, Fighting Power: One Million??
  6. Dragon Ball Z: Cooler's Revenge, 1991
  7. Dragon Ball Minus, 2014

Kategorija:Laikas

Advertisement