Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Το Dragon Ball Z: Το Δέντρο της Δύναμης (αγγλικός τίτλος: Dragon Ball Z: The Tree of Might), επίσης γνωστό ως Dragon Ball Z: Σούπερ Μάχη στο Κόσμο, είναι η έκτη ταινία του Dragon Ball και η τρίτη υπό το τίτλο του Dragon Ball Z.

Έκανε πρεμιέρα στις 7 Ιουλίου 1990 στο Toei Anime Fair το οποίο είχε το προσωνύμιο Akira Toriyama: The World (καθώς οι δυο άλλες ταινίες έκαναν πρεμιέρα στην εκδήλωση βασίζονταν σε δουλειές του Akira Toriyama). Μεταγλωττίστηκε για πρώτη φορά στα αγγλικά από τη Funimation και τη Saban Entertainment μέσω της Ocean Productions το 1997.

Στην επεξεργασμένη κυκλοφορία του Dragon Ball Z διασκευάστηκε σε τρία επεισόδια του Namek Saga.

Περίληψη[]

Krillin, Bulma, and Roshi Camping (Tree Of Might)

Οι Κρίλιν, Ρόσι και Μπούλμα κατασκηνώνουν στο δάσος

Μια νύχτα καθώς οι Μπούλμα, Κρίλιν, Ούλονγκ και Γκόχαν είναι έξω σε μια κατασκηνωτική εκδρομή, ένα άγνωστο συμπαντικό αντικείμενο κατευθύνεται προς τη Γη, πέφτει στο δάσος κοντά τους, προκαλώντας μια φωτιά. Ενώ ο Γκόχαν και ο Κρίλιν καταφέρνουν να σώσουν τα ζώα του δάσους, ανάμεσα στα οποία ένας μικρός δράκος με το όνομα Ίκαρους, και σβήνουν τη φωτιά, όμως το δάσος παραμένει ακόμη ερειπωμένο. Αποφασίζουν να συγκεντρώσουν τις Ντράγκον Μπολ για να ζητήσουν από το Σένρον να επαναφέρει το δάσος στη προηγούμενη του κατάσταση. Αργότερα, το συμπαντικό αντικείμενο που έπεσε και προκάλεσε τη φωτιά αποκαλύπτεται ως ένα μη επανδρωμένο διερευνητικό σκάφος και ελέγχει το περιβάλλον. Οι πληροφορίες φτάνουν σε μια εχθρική ομάδα από εξωγήινους υπό την ηγεσία ενός Σάγιαν. Φτάνουν στο συμπέρασμα πως το έδαφος του πλανήτη Γη είναι κατάλληλο για να αναπτυχθεί το Δέντρο της Δύναμης, ένα φυτό που απορροφά όλα τα θρεπτικά συστατικά από το πλανήτη στον οποίο φυτεύτηκε και τον αφήνει έρημο, και έτσι κατευθύνονται κατευθείαν προς τη Γη.

GohanPetsIcarus

Ο Γκόχαν παίζοντας με τον Ίκαρους

Ο Ίκαρους, ο οποίος δεν γύρισε στο δάσος, ακολουθεί το Γκόχαν πίσω στο σπίτι του, εκνευρίζοντας τη Τσί-Τσι η οποία λέει πως δεν μπορούν να το κρατήσουν και απαιτεί να το επιστρέψουν στο βουνό. Ο Γκόκου, ωστόσο, δείχνει στο Γκόχαν μια μικρή σπηλιά κοντά όπου ο Ίκαρους μπορεί να μείνει. Η άγνωστη ομάδα από εξωγήινους, έχοντας πλέον φτάσει στη Γη, φυτεύουν το σπόρο στη Γη στη περιοχή που το μηχάνημα είχε προσγειωθεί προηγουμένως. Η έκρηξη που προκαλείται καταστρέφει το καινούργιο σκάφος που πετούσε ο Γιάμτσα και ο Πουάρ. Ο σπόρος σύντομα μεγαλώνει γρήγορα σε ένα δέντρο τερατώδους μεγέθους, καταστρέφοντας ένα μεγάλο μέρος της περιοχής κοντά του.

Z-Fighters Preparing to attack

Οι Μαχητές Ζ προσπαθώντας να καταστρέψουν το Δέντρο της Δύναμης

Πίσω στο σπίτι του Γκόκου, οι Κρίλιν, Μπούλμα, Ούλονγκ, Γιάμτσα, Πουάρ, Τιέν Σινχάν, Τσιάοτσου και δάσκαλος Ρόσι έχουν συγκεντρωθεί για δείπνο με την οικογένεια του Γκόκου. Ενώ ο Γιάμτσα λέει σε όλους για το κατεστραμμένο του σκάφος, ο Γκόκου ξαφνικά επικοινώνησε με το Βασιλιά Κάι, ο οποίος τον ενημέρωσε για το Δέντρο της Δύναμης και το κίνδυνο που ενέχει. Αφού ο Γκόκου λέει στους υπόλοιπους για το συμβάν, εκείνος μαζί με τους Γιάμτσα, Κρίλιν, Τιέν και Τσιάοτσου, κατευθύνονται προς το δέντρο για να το καταστρέψουν. Παρόλα αυτά, η Τσί-Τσι απαγορεύει στο Γκόχαν να πάει μαζί τους. Στο δέντρο, η ομάδα χρησιμοποιεί επιθέσεις ενέργειας για να προσπαθήσουν να το καταστρέψουν, χωρίς επιτυχία. Ο Γκόκου, που αισθάνθηκε τη παρουσία κάποιων κοντά του, σύντομα έρχεται αντιμέτωπους με τους εξωγήινους, γνωστοί ως το Σώμα Επιδρομεών του Τερλς, ενώ ο αρχηγός τους βλέπει μέσα από το διαστημόπλοιο. Σύντομα ακολουθεί μια μάχη με τους Τιέν και Τσιάοτσου να αντιμετωπίζουν τους δίδυμους αδερφούς Ράσιν και Λάκασεϊ, το Κρίλιν να παλεύει με τον Έιμοντ και το Γιάμτσα να μονομαχεί με το Κάκαο, αν και οι Μαχητές Ζ δυσκολεύονται εναντίον των αντιπάλων τους. Ο Γκόκου εν τέλει έρχεται αντιμέτωπος με τους Ντάιζ και Κάκακο, πετώντας τους μακριά με ένα Double Kamehameha.

Turles with Gohan

Ο Τερλς κρατώντας το Γκόχαν

Κατά τη διάρκεια της μάχης που ακολούθησε, ο Τσιάοτσου διασώθηκε από το Γκόχαν, ο οποίος είχε μόλις φτάσει αφού παράκουσε τη μητέρα του, και δείχνει τις απίστευτες μαχητικές του ικανότητες νικώντας εύκολα το Λάκασεϊ. Τότε αντιμετωπίζει το Τερλς, ένα Σάγιαν χαμηλής κλάσης που μοιάζει εντυπωσιακά με το Γκόκου. Ο Τερλς δίνει στο Γκόχαν την επιλογή να συμμαχήσει μαζί του ή να πεθάνει. Ο Γκόχαν αρνείται να ενταχθεί στην ομάδα του και διασώζεται έγκαιρα από το Πίκολο ο οποίος μόλις έφτασε. Ωστόσο, ο Τερλς επιτίθεται και τον χτυπά πισώπλατα. Προσέχει πως ο Γκόχαν έχει μια ουρά και δημιουργεί ένα τεχνητό φεγγάρι, αναγκάζοντας το Γκόχαν να μεταμορφωθεί σε Μεγάλο Πίθηκο και τότε καταστρέφει αμέσως το φεγγάρι ώστε να μην μεταμορφωθεί και ο ίδιος.

Resizer 15994532541680

Ο Γκόκου χρησιμοποιώντας το Κάιο-κεν μπροστά από το Δέντρο της Δύναμης

Ο Γκόκου, βλέποντας τη κατάσταση του Γκόχαν, πηγαίνει να τον βοηθήσει και προσπαθεί να τον λογικεύσει, δίχως αποτέλεσμα και σύντομα ο Γκόκου σχεδόν συνθλίβεται από το χέρι του Γκόχαν μέχρι που φτάνει ο Ίκαρους και ηρεμεί το Γκόχαν. Όμως όταν ο Τερλς επιτίθεται στον Ίκαρους, ο Γκόχαν οργίζεται και στρέφεται κατά του Τερλς, ο οποίος εκτοξεύει μια επίθεση στο Γκόχαν. Προτού η επίθεση τον χτυπήσει, ο Γκοκου καταφέρνει να του κόψει την ουρά και να τον επαναφέρει στη κανονική του μορφή. Κρατώντας το Γκόχαν στα χέρια του, ο Γκόκου υπόσχεται να νικήσει το Τερλς. Οι σύμμαχοι του Τερλς καταφτάνουν, έχοντας νικήσει τους υπόλοιπους Μαχητές Ζ, και επιτίθονται στο Γκόκου, ο οποίος χρησιμοποιεί το Κάιο-κεν για να τους σκοτώσει ενώ ο Πίκολο πολεμά πάλι ανεπιτυχώς το Τερλς. Ο Γκόκου και ο Τελς τότε πολεμούν, με το Γκόκου να έχει το πανω χέρι μέχρι που ο Τερλς αυξάνει τη δύναμη του τρώγοντας ένα φρούτο από το Δέντρο της Δύναμης. Με τη νέα του δύναμη, ο Τερλς υπερισχύει απέναντι στο Γκόκου και τον χτυπά σε σημείο που να μην είναι σε θέση να παλέψει, ακόμη και μετά τη χρήση του Κάιο-κεν x10.

Energy Falling (Tree Of Might)

Η ενέργεια που απορρόφησε το Δέντρο της Δύναμης επιστρέφει στη Γη

Με την ενθάρρυνση των άλλων, ο Γκόκου ξεκινά να συγκεντρώνει την απαιτούμενη ενέργεια για το Spirit Bomb ενώ οι υπόλοιποι τραυματισμένοι Μαχητές Ζ, εκτός του λιπόθυμου Γκόχαν, προσπαθούν να του δώσουν χρόνο, όμως γρήγορα χάνουν. Παρόλο που πήρε ενέργεια από τους ανθρώπου της Γης και εκτόξευσε το Spirit Bomb, ο Τερλς μπορεί να αντεπιτεθεί με το Calamity Blaster, καταστρέφοντας την επίθεση του Γκόκου. Λόγω της απορρόφησης της ενέργειας της Γης από το Δέντρο της Δύναμης, το Spirit Bomb δεν είχε επαρκή ισχύ, οπότε ο Γκόκου αποφασίζει να πάρει ενέργεια μέσα από το ίδιο το Δέντρο της Δύναμης. Καταφέρνοντας τελικά να δημιουργήσει το Spirit Bomb, ο Γκόκου το ρίχνει στο Τερλς, ο οποίος προσπαθεί να αντεπιτεθεί με ένα άλλο κύμα ενέργειας. Ρίχνεται στο κορμό του Δέντρου της Δύναμης και καταστράφηκε μαζί με το Δέντρο όταν το Spirit Bomb προκάλεσε έκρηξη, απελευθερώνοντας την απορροφημένη ενέργεια σε όλο το πλανήτη και τα ζωντανά πλάσματα. Με το τρόμο να έχει τελειώσει και να αποκαλύπτεται πως Ίκαρους ήταν ζωντανός, οι Μαχητές Ζ απολαμβάνουν ένα ακόμη ταξίδι κατασκήνωσης.

Τοποθέτηση χρονικά[]

Η ταινία διαδραματίζεται (αν και όχι κυριολεκτικά) μετά την άφιξη του Γκόκου στο Νάμεκ όμως πριν από τη τελική του αναμέτρηση με το Φρίζερ.

Μάχες[]

CrusherCorpsVsZFighters

Το Σώμα Επιδρομέων ετοιμάζεται να επιτεθεί στους Μαχητές Ζ

  • Τιέν Σινχάν και Τσιάοτσου vs. Ράσιν και Λάκασεϊ
  • Κρίλιν vs. Έιμοντ
  • Γιάμτσα vs. Κάκαο
  • Γκόκου vs. Ντάιζ και Κάκαο
  • Γκόχαν vs. Λάκασεϊ
  • Γκόχαν vs. Τερλς
  • Γκόχαν και Πίκολο vs. Τερλς
  • Γκόχαν (Μεγάλος Πίθηκος) vs. Γκόκου
  • Γκόχαν (Μεγάλος Πίθηκος) vs. Τερλς
  • Γκόκου vs. Έιμοντ, Ντάιζ, Κάκαο, Ράσιν και Λάκασεϊ
  • Πίκολο vs. Τερλς
  • Γκόκου vs. Τερλς
  • Πίκολο, Κρίλιν, Γιάμτσα, Τιέν Σινχάν, και Τσιάοτσου vs. Τερλς
  • Γκόκου vs. Τερλς

Trivia[]

  • Αυτή είναι η πρώτη και η μόνη ταινία που περιέχει την αρχική ομάδα των Μαχητών Ζ (Γκόκου, Γκόχαν, Πίκολο, Κρίλιν, Γιάμτσα, Τιέν και Τσιάοτσου).
  • Τα επίπεδα δύναμης που ανέφερε ο ανιχνευτής του Τερλς στη ταινία είναι: Γκόχαν - 10,000, Πίκολο - 18,000, Γκόκου - 30,000.
  • Η εβραϊκή μεταγλώττιση για αυτή τη ταινία και για τις υπόλοιπες ταινίες και σπέσιαλ κυκλοφόρησαν μετά το τέλος του Dragon Ball GT.
  • Στην αφίσα της ταινίας ο Γκόκου κρατά το Κοντάρι της Δύναμης, αν και δεν το χρησιμοποιεί στη ταινία. Παρόμοια, ο Γκόκου κρατά το Κοντάρι της Δύναμης στην αρχική teaser αφίσα του Dragon Ball Super: Μπρόλι, στη ταινία φαίνεται ότι το έχει για λίγο ως παιδί κατά τη μετάβαση μεταξύ του προλόγου και του παρόντος.
  • Τα εναρκτήρια βίντεο του «Rock the Dragon» και της μεταγλώττισης Westwood χρησιμοποιούν υλικό κυρίως από αυτή τη ταινία.
  • Αυτή είναι η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση του Βασιλιά Κάι σε ταινία, αν και οι τεχνικές του (Κάιο-κεν και Spirit Bomb) έκαναν το ντεμπούτο τους στη προηγούμενη ταινία. Αυτή είναι επίσης η πρώτη εμφάνιση των Γιάμτσα, Τιέν και Τσιάοτσου σε μια ταινία του Dragon Ball Z, αν και ο Γιάμτσα είχε εμφανιστεί και στις τρεις ταινίες του Dragon Ball, και ο Τιέν με το Τσιάοτσου είχαν επίσης εμφανιστεί στη τρίτη ταινία του Dragon Ball.
  • Ο Γκόκου χρησιμοποιεί το Κάιο-κεν x10 σε αυτή τη ταινία πολύ πριν εμφανιστεί στην πραγματικότητα στο manga (στο κεφάλαιο 312 το οποίο κυκλοφόρησε σε περισσότερο από οκτώ μήνες μετά).
  • Αυτή είναι η μόνη ταινία (και μοναδική φορά σε ολόκληρη τη σειρά) στην οποία ο Γιάμτσα φορά μια στολή με το σύμβολο της Σχολής της Χελώνας μπροστά και το σύμβολο του Βασιλιά Κάι στη πλάτη. Η στολή της επιλογής του αφού επαναφέρθηκε στη ζωή είναι το αντίθετο (του Βασιλιά Κάι στη πλάτη, της Σχολής της Χελώνας μπροστά).
  • Η ταινία σηματοδότησε το animated ντεμπούτο του Γκόκου που φοράει το δικό του σύμβολο («Γκο»), καθώς δεν θα έκανε το ντεμπούτο του στη τηλεοπτική σειρά μέχρι το «Νέος Σύμμαχος, Νέο Πρόβλημα» να προβληθεί στην Ιαπωνία δυο μήνες αργότερα. Στη συνέχεια φοράει αυτό το σύμβολο στις ταινίες Άρχοντας Σλαγκ, Η Εκδίκηση του Κούλερ, Η Μάχη των Θεών, Μπρόλι και Υπέρ Ήρωας.
DBZ Wheel

Η ρόδα του λούνα παρκ με το D.B.Z.

  • Σε μια σκηνή της ταινίας, υπάρχει μια ρόδα στο λούνα παρκ που γράφει D.B.Z.
  • Στη μη επεξεργασμένη μεταγλώττιση Ocean και στην ιαπωνική έκδοση, γίνονται οι πρώτες αναφορές του Φρίζερ.
  • Στην επεξεργασμένη μεταγλώττιση της ταινίας, τα χέρια του Τερλς που κρατούν ανοιχτά τα μάτια του Γκόχαν μεταφέρονται στους ώμους του, παρά το γεγονός ότι τα χέρι του φαίνονται ξεκάθαρα στο πρόσωπο του Γκόχαν στο «Rock the Dragon».
  • Αυτή η ταινία έχει τις περισσότερες αγγλικές μεταγλωττίσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε υλικό που συνδέεται με το Dragon Ball (υπήρξαν οι εξής μεταγλωττίσεις: Ocean 1997/Saban TV, μη επεξεργασμένη 1998 Ocean/Pioneer, Funimation in-house 2006, AB Groupe και η Malaysian-English Speedy Video).
  • Στη δεύτερη μεταγλώττιση της Funimation αυτής της ταινίας, όταν ο Γκόκου ετοιμάζει τη τεχνική Κάιο-κεν x10, είπε «Κάιο-κεν x20!». Αυτό είναι προφανώς μια αλλαγή στη μεταγλώττιση. Η αλλαγή αυτή είναι αρκετά περίεργη λαμβάνοντας υπόψιν ότι η μεταγλώττιση in-house της Funimation βασίζεται στο κείμενο της Μεταγλώττισης Saban, η οποία σωστά λέει «Κάιο-κεν x10». Ίσως να είχε γίνει επειδή το «times twenty» (είκοσι φορές) ταίριαζε με το άνοιγμα του στόματος καλύτερα από το «times ten» (δέκα φορές).
Advertisement