Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Το Dragon Ball Z: Ο Ισχυρότερος του Κόσμου (αγγλικός τίτλος Dragon Ball Z: The World's Strongest) επίσης γνωστό ως Dragon Ball Z: Ο Ισχυρότερος Άνδρας του Κόσμου, είναι η πέμπτη ταινία του Dragon Ball και η δεύτερη υπό το τίτλο του Dragon Ball Z.

Έκανε πρεμιέρα στις 10 Μαρτίου 1990 στο Toei Cartoon Festival. Ήταν η πρώτη που μεταφράστηκε στα αγγλικά από τη Funimation μέσω της Ocean Productions το 1998. Ο υπότιτλος της Funimation είναι Ο Ισχυρότερος του Κόσμου, ενώ η AB Groupe και η Speedy χρησιμοποίησαν το Ο Ισχυρότερος Άνδρας του Κόσμου.

Περίληψη[]

Η ταινία ξεκινά με το Γκόχαν και τον Ούλονγκ να ψάχνουν τις Ντράγκον Μπολ που όλες είχαν συγκεντρωθεί στο παγωμένα Βουνά Τσουρουμάι-Τσουμπούρι, ένα μέρος όπου ο πάγος δεν λιώνει ποτέ. Αν και δεν το είπε στο Γκόχαν, ο Ούλονγκ μυστικά θέλει να ευχηθεί για άνετα εσώρουχα. Πριν φτάσουν, ο Σένρον καλείται από το Δρ. Κότσιν, ο οποίος εύχεται ο Δρ. Γουίλο και το εργαστήριο τους να βγουν από το πάγο. Αργότερα όταν ο Γκόχαν και ο Ούλονγκ πλησιάζουν το εργαστήριο, δέχονται επίθεση από διάφορους Βιο-Άνδρες και ο Πίκολο ο οποίος εκπαιδευόταν στη περιοχή, εμφανίζεται και τους σώζει. Ωστόσο, τότε του επιτίθονται τρεις μυστηριώδεις πολεμιστές και η επακόλουθη μάχη κάνει το έδαφος να ανοίξει με αποτέλεσμα να θαφτεί ο Γκόχαν και ο Ούλονγκ. Αφού ανέκτησαν τις αισθήσεις του, επιστρέφουν στο σπίτι τους αφού ο Γκόχαν υπόσχεται στον Ούλονγκ να κρατήσουν κρυφό το ταξίδι τους.

Gohan's Weird Dream (World's Strongest)

Το όνειρο του Γκόχαν

Εντωμεταξύ, στο Σπίτι Κάμε, ο Ούλονγκ ετοιμάζει ένα γεύμα για τη Μπούλμα για να επανορθώσει για τη καταστροφή του Ντράγκον Ραντάρ όταν ορισμένοι Βιο-Άνδρες εμφανίζονται ρωτώντας για το δάσκαλο Ρόσι. Εκείνος αρνήθηκε να τους ακολουθήσει και όταν του επιτίθονται, χάνουν με ευκολία. Ο Κότσιν τότε εμφανίζεται, νομίζοντας πως ο Ρόσι είναι ο ισχυρότερος στο κόσμο και όταν οι Βιο-Άνδρες απειλούν τη ζωή της Μπούλμα, εκείνος δέχεται να τους ακολουθήσει. Παρακολουθώντας το γεγονός, ο Ούλονγκ πηγαίνει στο Σπίτι του Γκόκου και του αφηγείται το τι έγινε. Ο Γκόκου τότε ξεκινά να ταξιδεύει πάνω στο Ιπτάμενο Σύννεφο προς τα Βουνά για να σώσει το Ρόσι και τη Μπούλμα.

The Worlds Strongest Dragonball Z Movie 002 - YouTube 1 3

Η Μπούλμα κρατείται αιχμάλωτη

Στο Φρούριο του Δρ. Γουίλο, ο Κότσιν δοκιμάζει το Ρόσι εναντίον των Βιο-Ανδρών Κίσιμε, Εμπιφούργια και Μισοκάτσουν και παρά το γεγονός ότι έδωσε έναν αξιοπρεπή αγώνα ενώ είχε αριθμητικό μειονέκτημα, τελικά ηττήθηκε. Η Μπούλμα τότε αποκαλύπτει στους Γουίλο και Κότσιν ότι ο Γκόκου είναι στη πραγματικότητα ο ισχυρότερος του κόσμου και ο Κότσιν με τη σειρά του αποκαλύπτει πως σχεδιάζει να τοποθετήσει τον ευφυή επιστημονικό εγκέφαλο του Γουίλο στο σώμα του ισχυρότερου στο κόσμου. Έτσι θα μπορεί να εξουσιάσει στο κόσμο ως εκδίκηση για όλους τους ανθρώπους που αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν την ευφυΐα του και τον έβαλαν στην άκρη. Εκείνη τη στιγμή, ο Γκόκου εντοπίζεται να πλησιάζει το φρούριο, προς ανακούφιση της Μπούλμα και ικανοποίηση του Γουίλο.

GokuKaioKen

Ο Γκόκου χρησιμοποιώντας το Κάιο-κεν

Παρά την επιθυμία της μητέρας του, ο Γκόχαν φεύγει κρυφά από το σπίτι του και ακολουθεί το πατέρα του, Γκόκου. Αφού ο Γκόκου φτάνει στο φρούριο του Γουίλο, δέχεται επίθεση από τις εγκατεστημένες παγίδες και το Μισοκάτσουν, όμως καταστρέφει όλες τι παγίδες με γρήγορα κύματα ενέργειας και νικά με ευκολία το Μισοκάτσουν χρησιμοποιώντας το Κάιο-κεν. Τότε του επιτίθενται ο Κίσιμε και ο Εμπιφούργια και καταλήγει θαμμένος στο πάγο. Λίγο προτού το τελειωτικό χτύπημα, ο Γκόχαν μαζί με το Κρίλιν έρχονται. Σύντομα χάνουν και δίχως άλλη επιλογή, ο Γκόκου χρησιμοποιεί ξανά τη τεχνική Κάιο-κεν για να σπάσει το πάγο και να νικήσει τους εναπομείναντες Βιο-Άνδρες.

Piccolo

Ο Πίκολο υπό τον έλεγχο του μυαλού

Οι τρεις τους φτάνουν στο εργαστήριο του Γουίλο όπου κρατείται η Μπούλμα. Ρωτώντας που βρίσκεται ο Ρόσι, ο Κότσιν εξηγεί ότι τον ετοιμάζουν για να γίνει ακόμη ένας από τους Βιο-πολεμιστές τους. Τότε καλούν το Πίκολο ο οποίος είχε αιχμαλωτιστεί νωρίτερα και υπέστη πλύση εγκεφάλου, και τον διατάζει να εξουδετερώσει το Γκόκου ώστε να αρχίσει η διαδικασία αλλαγής του μυαλού του με εκείνο του Γουίλο. Ο Γκόκου μάχεται με το Πίκολο, όμως ο θυμός του Γκόχαν που βλέπει το Πίκολο να ελέγχεται, τον ωθεί να απελευθερώσει ένα κύμα ενέργειας που προκαλεί τη συσκευή ελέγχου του Πίκολο να σπάσει. Ο Κότσι προσπαθεί να πυροβολήσει το Κρίλιν και τη Μπούλμα με το όπλο του όμως αφοπλίζεται από το Ρόσι.

Screenshot 1 5342

Οι Μαχητές Ζ ετοιμάζονται να πολεμήσουν το Δρ. Γουίλο

Ο Γουίλο τότε σπάει το τοίχο για να βγει, αποκαλύπτοντας τον εγκέφαλο του μέσα σε ένα τεράστιο ρομπότ και ο Δρ. Κότσιν κατά λάθος σκοτώνεται από την επακόλουθη έκρηξη. Συνειδητοποιώντας πως ήταν υπό έλεγχο, ο Πίκολο επιτίθεται στο Δρ. Γούιλο, ο οποίος τον πετά στην άκρη. Καθώς ο Γουίλο πηδά στον αέρα, οι Γκόκου, Κρίλιν, και Ρόσι εκτοξεύουν διάφορα Kamehameha, τα οποία δεν κάνουν τίποτα στο Γούιλο ο οποίος στη συνέχεια νικά τους Ρόσι και Κρίλιν. Ο Γκόχαν προσπαθεί να επιτεθεί στο Γούιλο με το Κοντάρι της Δύναμης όμως ηττήθηκε πριν προλάβει. Ο Γκόκου τότε προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το Κοντάρι της Δύναμης για να γλιστρήσει το ρομποτικό σώμα του Γούιλο και ο Πίκολο ρίχνει ένα κύμα από χτυπήματα ενέργειας, δίχως αποτέλεσμα. Χωρίς άλλη επιλογή, ο Γκόκου κάνει χρήση του Κάιο-κεν x3 και αρχίσει να προκαλεί ζημιά στο Γούιλο προτού επιχειρήσει να τον καταστρέψει μια ένα Kaio-ken Kamehameha. Ωστόσο, ένα χτύπημα του Γούιλο μπόρεσε να υπερισχύσει, προκαλώντας το Γκόκου να αυξήσει το Κάιο-κεν σε 4 φορές και να εκτοξεύσει το Γούιλο στο διάστημα. Ο Γούιλο αποφασίζει να καταστρέψει τη Γη και έτσι ο Γκόκου αρχίζει να συλλέγει ενέργεια από όλο το κόσμο για να σχηματίσει ένα Spirit Bomb. Παρόλα αυτά, δέχεται επίθεση από ψηλά προτού μπορέσει να το εκτοξεύσει. Οργισμένος, ο Γκόχαν μαζί με το Πίκολο και το Κρίλιν κατευθύνονται πάνω προς το Γούιλο για να τον σταματήσουν χωρίς επιτυχία, ενώ εκείνος επιτίθεται στη Γη με το κύμα ενέργειας Planet Geyser. Ο Γκόκου, έχοντας συγκεντρώσει ενέργεια, ρίχνει το Spirit Bomb στο Γούιλο, καταστρέφοντας την επίθεση αλλά και τον ίδιο το Γούιλο.

Τοποθέτηση χρονικά[]

Λόγω της στολής του Γκόκου η οποία έχει ένα σήμα «Κάμε» στο στήθος και ένα «Κάιο» στη πλάτη, η ταινία διαδραματίζεται μετά τη μάχη με το Βετζέτα όμως πριν την άφιξη του Γκόκου στο Πλανήτη Νάμεκ. Ο Γκόχαν έχει μια αναδρομή στην οποία ο Πίκολο τον προστάτευσε από μια επίθεση του Νάπα.

Μάχες[]

  • Πίκολο vs. 4 Βιο-Άνδρες
  • Ρόσι vs. 4 Βιο-Άνδρες
  • Ρόσι vs. Κίσιμε, Μισοκάτσουν & Εμπιφούργια
  • Γκόκου vs. Μισοκάτσουν
  • Γκόκου vs. Εμπιφούργια & Μισοκάτσουν
  • Γκόκου, Γκόχαν & Κρίλιν vs. Εμπιφούργια & Κίσιμε
  • Γκόκου vs. Πίκολο (Έλεγχος Μυαλού)
  • Γκόχαν, Κρίλιν και Ρόσι vs. Δρ. Κότσιν
  • Γκόκου, Πίκολο, Γκόχαν, Κρίλιν & Ρόσι vs. Δρ. Γουίλο
  • Πίκολο, Γκόχαν & Κρίλιν vs. Δρ. Γουίλο
  • Γκόκου vs. Δρ. Γουίλο

Αντίδραση[]

Όπως στο Νεκρή Ζώνη, το Anime News Network βαθμολόγησε τη ταινία με ένα C+ λέγοντας πως υπήρξε πολύ καλή δράση και χορογραφία όμως η μάχη γίνεται λίγο κουραστική και έχει πολύ μικρή πλοκή.

Trivia[]

  • Αυτή είναι η δεύτερη ταινία του Dragon Ball Z, και το όνομα της είναι παρόμοιο με το αρχικό δεύτερο επεισόδιο του anime, «Η Ισχυρότερη Ομάδα του Κόσμου». Επίσης η κυκλοφορία της ταινίας από το AB Groupe είχε ένα εξώφυλλο με τους Γκόκου και Πίκολο καθώς πήγαιναν να πολεμήσουν το Ράντιτς σε εκείνο το επεισόδιο.
  • Η ευχή που ο Ούλονγκ θέλει να κάνει με τις Ντράγκον Μπολ στη ταινία είναι ακριβώς η ίδια με εκείνη που έκανε στο anime του Dragon Ball (συγκεκριμένα στο επεισόδιο «Μια ευχή για το παντοτινό δράκο»). Ο Ούλονγκ μάλλον δεν το συνειδητοποιεί, όμως ο Σένρον δεν θα πραγματοποιήσει την ίδια ευχή ξανά.
  • Μια σκηνή που παίρνει μέρος στο anime, στην οποία ο Πίκολο αυτοθυσιάζεται για να σώσει το Γκόχαν από μια επίθεση του Νάπα, φαίνεται όταν ο Γκόχαν κοιμάται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του.
  • Η εμφάνιση της Μπούλμα σε αυτή τη ταινία είναι σχεδόν ίδια με εκείνη που είχε ως θεάτρια στο 23ο Παγκόσμιο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών. Ο δάσκαλος Ρόσι φορά παρόμοια ρούχα με εκείνη που φορούσε κατά τη διάρκεια του King Piccolo Saga όταν εκείνος, μαζί με τους Τιέν Σινχάν και Τσιάοτσου μάζευαν τις Ντράγκον Μπολ.
  • Οι κακοί σε αυτή τη ταινία πήραν τα ονόματα τους από φαγητά της Ναγκόγια, της πόλης από την οποία κατάγεται ο Akira Toriyama.
  • Στη μεταγλώττιση Ocean, το όνομα του Δρ. Γουίλο προφέρεται Δρ. «Γουίλοου» ενώ στη μεταγλώττιση Funimation προφέρεται όπως γράφεται.
  • Η ταινία είναι γνωστή για τη σωστή χρήση της ιαπωνικής προφοράς του «Κάιο-κεν» στη μεταγλώττιση Ocean . Παρόλο που η δεύτερη μεταγλώττιση της ταινίας από τη Funimation προφέρεται «Κέιο-κεν». Εν τέλει η μεταγλώττιση της Funimation θα χρησιμοποιούσε σωστά το Κάιο-κεν στο Dragon Ball Z Kai και Dragon Ball Super, καθώς και στα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια.
  • Η ταινία ξεκινά τη διαβόητη τάση στην οποία σκίζεται η μπλούζα του Γκόκου και το εσωτερικό της λόγω της μάχης. Ενώ αυτό συμβαίνει λίγες φορές στη σειρά (κυρίως στη πρώτη μάχη με το Βετζέτα, τη μάχη με το Φρίζερ στο Νάμεκ, και το Τουρνουά της Δύναμης), οι ταινίες το μετατρέπουν σε ένα επαναλαμβανόμενο αστείο κατά κάποιο τρόπο στο Μπρόλι - Ο Θρυλικός Σούπερ Σάγιαν (και ξανά στο Dragon Ball Super: Μπρόλι)
  • Η μουσική που μεταγενέστερα θα χρησιμοποιούταν ως το μουσικό θέμα του Φρίζερ παίζεται για πρώτη φορά όταν αποκαλύπτεται ο Δρ. Γουίλο, καθώς και όταν προσπαθεί να μεταφέρει το μυαλό του στο σώμα του Γκόκου.
Advertisement