FANDOM

Το Dragon Ball Z: Η Μάχη των Θεών (αγγλικός τίτλος Dragon Ball Z: Battle of Gods) είναι η δέκατη-όγδοη ταινία Dragon Ball και η δέκατη-τέταρτη υπό την ονομασία Dragon Ball Z. Προβλήθηκε για πρώτη φορά στους κινηματογράφους της Ιαπωνίας στις 30 Μαρτίου 2013. Είναι η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων του Dragon Ball που είχε κινηματογραφική προβολή δεκαεπτά χρόνια μετά από τη προβολή της εορταστικής για τα δέκα χρόνια της σειράς, Dragon Ball: Ο Δρόμος προς τη Δύναμη το 1996. Η ταινία κυκλοφόρησε σε διάφορες χώρες εκτός της Ιαπωνίας προς τα τέλη του καλοκαιριού και του φθινοπώρου του 2013. Στις Φιλιππίνες, το Χονγκ Κονγκ και τη Νότια Κορέα η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο, ενώ στη Λατινική Αμερική προβλήθηκε για πρώτη φορά μεταξύ του Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2013. Η ταινία κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους της Βόρειας Αμερικής για το οκταήμερο 5-12 Αυγούστου 2014.

Η ταινία είναι το πρώτο μέρος του Gods of the Universe Saga. Τα γεγονότα της ταινίας αργότερα μεταφέρθηκαν στο God of Destruction Beerus Saga του Dragon Ball Super.

Περίληψη Edit

Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από τη γιγαντιαία μάχη με το Μάτζιν Μπου, που καθόρισε τη μοίρα ολόκληρου του σύμπαντος. Από το Κόσμο των Κάι, ο Κιμπίτο Κάι και ο Γηραιός Κάι τηλεπαθητικά συζητούν με το Βασιλιά Κάι για τη πρόωρη αφύπνιση του Μπίρους. Ο Γκόκου επισκέπτεται το πλανήτη του Βασιλιά Κάι για να εκπαιδευτεί και ενώ τρέχει με το Μπαμπλς ακούει άθελα του τη συζήτηση τους. Ο Βασιλιάς Κάι τότε του εξηγεί ότι υπάρχουν θεοί που φτιάχνουν είδη ζωής και πλανήτες, όμως σε αντίθεση με αυτούς υπάρχουν οι θεοί που διατηρούν ισορροπία με το να καταστρέφουν αυτά τα πράγματα, και ένα τέτοιο άτομο λέγεται Θεός της Καταστροφής. Εκστασιασμένος από τη σκέψη ενός τόσο ισχυρού αντιπάλου, ο Γκόκου λέει ότι θέλει να αντιμετωπίσει το Μπίρους, όμως ο Βασιλιάς Κάι τον κατσαδιάζει, αποκαλύπτοντας πως ο Μπίρους ο Καταστροφέας έχει δύναμη που είναι μια εντελώς άλλη διάσταση. Στο Κόσμο των Κάι, ο Κιμπίτο Κάι και ο Γηραιός Κάι αναρωτιούνται πόσους πλανήτες θα καταστρέψει ο Μπίρους τώρα που ξύπνησε.

Εντωμεταξύ στο Πλανήτη του Μπίρους, ο μυστηριώδης Γουίς περπατάει αργά με μια σοβαρή έκφραση. Καθώς φτάνει στο υπνοδωμάτιο του Μπίρους, τα ξυπνητήρια-βόμβες εκρηγνύονται, όμως ο Μπίρους συνεχίζει τον ύπνο διάρκειας τριάντα εννέα ετών. Ο υπηρέτης του θεού, Γουίς επιμένει στο ότι πρέπει να ξυπνήσει και απειλεί να ερμηνεύσει το «τραγούδι ξυπνήματος» αν δεν σηκωθεί. Τρομαγμένος, ο Μπίρους σηκώνεται και γλιστράει κάτω από τα σκεπάσματα σε μια ιπτάμενη πέτρα. Είναι ακόμη κακόκεφος, έχοντας ξυπνήσει 15 χρόνια νωρίτερα από τη προηγούμενη φορά, όμως ο Γουίς του υπενθυμίζει ότι ήταν δική του η επιθυμία αν ξυπνήσει νωρίτερα και τον ρώτησε για ποιο λόγο το ήθελε αυτό. Ο Μπίρους, γλείφοντας τη γούνα του δέρματος του, ισχυρίζεται ότι κάτι σε αυτή τη περίοδο τον απασχολεί.

BOGBills05

Ο Μπίρους σκέφτεται για τη μεταμόρφωση Σούπερ Σάγιαν

Καθώς παίρνει πρωινό, ο Μπίρους ρωτάει το Γουίς για το γαλαξιακό τύραννο Φρίζερ και εάν είχε καταστρέψει το Πλανήτη Βετζέτα. Ο Γουίς επιβεβαιώνει πως ο πλανήτης αφανίστηκε και ο Μπίρους χαίρεται ακούγοντας το. Ισχυρίζεται πως δεν έτρεφε συμπάθεια για τα άτομα του πλανήτη, συγκεκριμένα το Βασιλιά Βετζέτα. Έπειτα αποκαλύπτει ότι σχεδίαζε να καταστρέψει ο ίδιος το πλανήτη, όμως λόγω της μακρινής του απόστασης, δίσταζε. Ο Μπίρους εκφράζει και την απέχθεια του για το διαβολικό Φρίζερ επίσης, και αποφασίζει να είναι ο επόμενος που θα καταστρέψει. Ωστόσο, ο Γουίς τον ενημερώνει πως ο Φρίζερ σκοτώθηκε κάποια χρόνια πρωτύτερα από το Γκόκου, ο οποίος είναι γνωστός και με το όνομα γέννησης του, Κάκαροτ. Ο Γουίς τότε χρησιμοποιεί το σκήπτρο του ως προβολέα για να δείξει τη μάχη μεταξύ του Σούπερ Σάγιαν Γκόκου και του Φρίζερ στο Νάμεκ. Ο Γουίς τότε παρατηρεί πως σχεδόν όλοι οι Σάγιαν καταστράφηκαν μαζί με το πλανήτη τους, όμως μερικοί επέζησαν, όπως ο Πρίγκηπας των Σάγιαν, Βετζέτα. Ενώ βλέπει, ο Μπίρους πιάνει και καταστρέφει ένα από τα αυγά που έτρωγε, και ειλικρινά εκπλήσσεται που κάποιος άλλος μπορούσε να νικήσει το Φρίζερ, πόσο μάλλον ένας Σάγιαν. Ο Γουίς τότε του εξηγεί περισσότερο ότι οι εναπομείναντες Σάγιαν έχουν αποκτήσει την ικανότητα να γίνονται Σούπερ Σάγιαν. Η φράση ακούγεται οικεία στο Μπίρους και θυμάται πως έχει ονειρευτεί να μάχεται με κάτι παρόμοιο, ένα Σούπερ Σάγιαν Θεό. Είναι πεπεισμένος ότι αυτό ήταν ένα προφητικό όνειρο, όμως ο Γουίς του υπενθυμίζει πως τα όνειρα του ήταν αναξιόπιστα στο παρελθόν. Ωστόσο, ο Μπίρους δεν έχει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για το Σούπερ Σάγιαν Θεό. Ο Γουίς είναι ακόμη σκεπτικός και του φαίνεται δύσκολο το να φανταστεί πως κάποιος θα μπορούσε να είναι μια πραγματική πρόκληση για το Μπίρους. Αποφασίζουν να τον εντοπίσουν με το να βρουν τους εναπομείναντες Σάγιαν. Ο Γουίς αποκαλύπτει πως οι περισσότεροι είναι στη Γη, η οποία είναι ο «Πλανήτης 4032-877». Ωστόσο, εκείνος που κατατρόπωσε το Φρίζερ, ο Γκόκου, βρίσκεται στο πλανήτη του Βασιλιά Κάι.

Στη Γη, η Μπούλμα κάνει ένα μεγάλο πάρτι για τα γενέθλια της στην Εταιρεία Κάπσουλ και σχεδόν όλοι οι φίλοι της και η οικογένεια της και οι φίλοι της συμμετέχουν στη γιορτή με την εξαίρεση των Γκόκου και Βετζέτα, οι οποίοι εκπαιδεύονται, εκνευρίζοντας την.

WillsBillsBattleOfGodsAdvertisment

Οι Γουίς και Μπίρους φτάνουν στο πλανήτη του Βασιλιά Κάι

Στο πλανήτη του Βασιλιά Κάι, ο Βασιλιάς Κάι προειδοποιεί το Γκόκου για την άφιξη του Μπίρους. Ωστόσο, παρά την σύγχυση του Γκόκου, του είναι αδύνατο να αισθανθεί κάποιον. Ο Βασιλιάς Κάι τότε του εξηγεί πως η ενέργεια ενός θεού είναι εκτός της αντίληψης του Γκόκου, οπότε είναι αδύνατο για το Γκόκου να αισθανθεί τη παρουσία του. Ο Βασιλιάς Κάι κρύβει στο σπίτι του το Γκόκου, όμως είναι πολύ αργά· ο Μπίρους και ο Γουίς έχουν φτάσει εκεί. Αφού ο Βασιλιάς Κάι τους υποδέχεται ευγενικά, ο Μπίρους παραπονιέται για το πόσο μικρός είναι ο πλανήτης, όμως ο Γουίς του θυμίζει πως εκείνος είχε καταστρέψει το παλιό πριν πολύ καιρό όταν έχασε στο κρυφτό. Ο Μπίρους τότε του εξηγεί πως ταξίδεψε μέχρι εκεί για λόγω της δουλειάς που έχει με τους Σάγιαν και καλεί το Γκόκου να βγει έξω. Μετά από μια σύντομη παρουσίαση, ο Μπίρους ρωτάει το Γκόκου για το Σούπερ Σάγιαν Θεό, όμως παρόλο που στο Γκόκου και ο Βασιλιάς Κάι είναι πολύ οικείες οι συνηθισμένες μεταμορφώσεις Σούπερ Σάγιαν, κανείς από τους δυο δεν γνωρίζει για αυτή τη μυστηριώδη νέα μεταμόρφωση.

FingerpokeOfDoom(BoG)

Ο Σούπερ Σάγιαν 3 Γκόκου καταβάλλεται από τη δύναμη του Μπίρους

Ο Γκόκου τότε προκαλεί ευγενικά το Μπίρους, φέρνοντας σε αναστάτωση το Βασιλιά Κάι, ο οποίος συνεχίζει να επιμένει πως ο Γκόκου είναι πολύ ανόητος. Ο Γκόκου τότε αρχίζει να δείχνει τα διάφορα επίπεδα Σούπερ Σάγιαν που μπορεί να χρησιμοποιήσει. Αυτά τα επιτεύγματα εντυπωσιάζουν το Μπίρους, ο οποίος αποκαλύπτει πως δεν είναι ιδιαίτερα ανήσυχος και πως ο Γκόκου είναι είτε γεμάτος αυτοπεποίθηση ή απλώς ανόητος. Παρόλα αυτά, ο Σούπερ Σάγιαν 3 Γκόκου αρχίζει να τον αντιμετωπίζει όμως ο Μπίρους μπλοκάρει την επίθεση του. Ο Γκόκου τότε ρίχνεται και πετιέται στο έδαφος όταν ο Μπίρους τον χτυπάει με το δάχτυλο στο κεφάλι. Τώρα φαινομενικά νευριασμένος, ο Γκόκου ορμάει ξανά, όμως ο Μπίρους επανειλημμένα αποφεύγει και μπλοκάρει τις επιθέσεις του Γκόκου και εύκολα αποφεύγει μια δυνατή γροθιά που έπειτα προκαλεί ζημιά στο πλανήτη του Βασιλιά Κάι. Η απίστευτη ταχύτητα του Μπίρους τότε του επιτρέπει να έρθει πίσω από το Γκόκου και τον νικά με ένα χτύπημα στον αυχένα αναισθητοποιώντας τον και αναγκάζοντάς τον να επανέλθει στη βασική του μορφή. Απογοητευμένος από τη αυτή την έλλειψη πρόκλησης, ο Μπίρους αναχωρεί για να δει αν ο Βετζέτα και οι άλλοι Σάγιαν στη Γη ξέρουν περισσότερα για το μυστηριώδη Σούπερ Σάγιαν Θεό.

PiccoloKaraoke(BoG)

Ο Πίκολο τραγουδά καραόκε

Εντωμεταξύ, στη Γη, ο Βετζέτα είναι μόνος του και εκπαιδεύεται όταν ο Βασιλιάς Κάι του μιλάει τηλεπαθητικά. Τον προειδοποιεί για την επικείμενη άφιξη του Μπίρους, και του αποκαλύπτει πως έχει ακουστά το Θεό της Καταστροφής όμως δεν ανησυχεί για τη κατάσταση. Ωστόσο, ο Βασιλιάς Κάι του λέει πως η Γη θα καταστραφεί αν δεν μείνουν μακριά από το Μπίρους, όμως ο Βετζέτα αρνείται να προσέξει τις προειδοποιήσεις του μέχρι που ο Βασιλιάς Κάι του λέει πως ο Μπίρους κατατρόπωσε το Σούπερ Σάγιαν 3 Γκόκου με λίγα χτυπήματα. Μετά τη μετάδοση του Βασιλιά Κάι, ο Γκόκου είναι οριακά ζωντανός και ξυπνά. Εντωμεταξύ, ο έκπληκτος Βετζέτα τρέχει και διακόπτει το πάρτι για να προειδοποιήσει τους πάντες, όμως ο Μπίρους και ο Γουίς έχουν ήδη φτάσει. Ο Μπίρους τον χαιρετά αδιάφορα και αποκαλύπτεται πως οι δυο τους έχουν συναντηθεί ξανά. Ο Βετζέτα θυμάται πως όταν ήταν μικρός ο πατέρας του, Βασιλιάς Βετζέτα φιλοξένησε το Μπίρους στο παλάτι του και ο τελευταίος ενώ έτρωγε χρησιμοποίησε το βασιλιά σαν σκαμνί για να ξεκουράζει τα πόδια του. Τώρα, βλέποντας ξανά πρόσωπο με πρόσωπο το Μπίρους, ο Βετζέτα συνειδητοποιεί πως ο Θεός της Καταστροφής είναι τρομερά επικίνδυνος. Ο Μπίρους προσέχει ότι γίνεται ένα πάρτι και ο Βετζέτα του εξηγεί πως είναι τα γενέθλια της Μπούλμα η οποία είναι σύζυγος του. Προτού συμμετέχει στη γιορτή, ο Μπίρους ρωτάει το Βετζέτα αν γνωρίζει για το Σούπερ Σάγιαν Θεό. Ο Βετζέτα του εξηγεί πως ούτε εκείνος γνωρίζει κάτι. Ο Γουίς που προηγουμένως ήταν σκεπτικός, τώρα είναι σίγουρος πως το «προφητικό όνειρο» του Μπίρους ήταν ξανά λανθασμένο. Τότε η Μπούλμα καταφθάνει και ο Μπίρους με το Γουίς της συστήνονται ευγενικά. Η γιορτή συνεχίζεται με το Πίκολο να τραγουδά καραόκε, το Γουίς να τρώει, το Μπίρους να χορεύει και το Βετζέτα να υποδύεται τον ευγενικό και ανήσυχο οικοδεσπότη.

Καθώς η γιορτή συνεχίζεται, ανακοινώνεται πως το μεγάλο έπαθλο του τουρνουά λοταρίας είναι όλες οι Ντράγκον Μπολς. Η Μπούλμα ήθελε να τους δει όλους και γι' αυτό είχε ιδιαίτερα δώρα για τη λοταρία, όπως ένας κάστρο, αφού ήξερε πως όλοι θα παρευρίσκονταν αν είχε τέτοιου είδους δώρα. Όταν τη ρωτούν για την ηλικία της, η Μπούλμα λέει πως είναι 38, αν και ο Κρίλιν είναι δύσπιστος όταν ακούει τον αριθμό.

5mJ8b9V

Η Συμμορία Πίλαφ νευριασμένη

Εντωμεταξύ, η Συμμορία Πίλαφ μπαίνει κρυφά στο πάρτι με στόχο να κλέψει τις Ντράγκον Μπολς. Ωστόσο, είναι αγνώριστοι, αφού έχουν μετατραπεί σε παιδιά λόγω μιας λανθασμένης ευχής που τους έκανε υπερβολικά νέους, οπότε προσκαλούνται και εκείνοι στο πάρτι. Ο Τρανκς ισχυρίζεται ότι η Μάι είναι το κορίτσι του απλώς για να καυχηθεί στο Γκότεν και όταν οι παρευρισκόμενοι ρωτούν την ηλικία της Μάι, εκείνη ισχυρίζεται πως είναι 41, εκπλήσσοντας τους. Καθώς η γιορτή συνεχίζεται, ο Αυτοκράτορας Πίλαφ προσέχει το Γκότεν και την απίθανη ομοιότητα του με το Γκόκου. Τότε θυμάται το Μεγάλο Πίθηκο Γκόκου που κατέστρεψε το κάστρο του πριν από δεκαετίες. Η Συμμορία Πίλαφ τότε κλέβει τη τετράστερη Ντραγκον Μπολ και η Μάι απειλεί με ένα πιστόλι το Τρανκς. Κανείς δεν τρομάζει με αυτό, πιστεύοντας πως είναι κάποιου είδους παράστασης. Ένας μεθυσμένος Γκόχαν εμφανίζεται ντυμένος ως ο Σπουδαίος Σάγιαμαν, ζητώντας από τη Μάι να τον πυροβολήσει. Καταφέρνει να σταματήσει όλες τις σφαίρες με ένα δάχτυλο, όμως μια κατευθύνεται στο πόδι της Βιντέλ και μια στο μέτωπο του Μπίρους. Ενώ τη θεραπεύει, ο Ντέντε προσέχει ότι η Βιντέλ είναι έγκυος, κάτι που έκρυβε ώστε να κάνει έκπληξη στο Γκόχαν και ο Ντέντε το κρατάει μυστικό από τους άλλους.

Ο Μπίρους, που η σφαίρα ακουμπάει στο μέτωπο του, αποφασίζει να καταστρέψει τη Γη. Καθώς ετοιμάζει μια τεράστια επίθεση, ο Βετζέτα διακόπτει για να αναφωνήσει ότι το τουρνουά λοταρίας είναι έτοιμο να αρχίσει. Τότε, ερμηνεύει ένα τραγούδι και ένα χορεύει για τη λοταρία και καταφέρνει να απασχολήσει το Μπίρους και το Γουίς να φάνε περισσότερο. Οι υπόλοιποι αναρωτιούνται γιατί ο Βετζέτα συμπεριφέρεται τόσο παράξενα. Η Μπούλμα συγχωρεί τη Συμμορία Πίλαφ για τη κακή συμπεριφορά τους και παίρνει τη τετράστερη Ντράγκον Μπολ από εκείνους για το τουρνουά της λοταρίας. Καθώς οι άλλοι παίζουν στη λοταρία, ο Γουίς ενημερώνει το Μπίρους ότι υποτίθεται πως υπάρχει μια νόστιμη κρεμώδης πουτίγκα και βλέπουν πως ο Μάτζιν Μπου τρώει αυτό το γλυκό. Ο Μπίρους ρωτάει ευγενικά το Μπου αν μπορεί να έχει μια και ο Γουίς ρωτάει για δυο, όμως ο Μπου αρνείται, λέγοντας πως θα τις φάει όλες μόνος του. Ο Μπίρους δεν μπορεί να πιστέψει πως ο Μπου δεν θα μοιραστεί τα γλυκά του όταν είναι τόσα πολλά, όμως ο Μπου του φωνάζει πως όλα είναι δικά του και αποφασίζει να τα γλείψει όλα. Ο Μπίρους ζορίζεται με τη συμπεριφορά του Μπου μέχρι που ο τελευταίος προσπαθεί να τον μετατρέψει σε γλυκό.

Kiai Beerus

Ο Μπίρους πετώντας μακριά το Μπου με ένα Kiai

Ο Βετζέτα εν τέλει προσέχει το καυγά και θυμώνει με τον εαυτό του που δεν πρόσεχε το Μπίρους. Ο Θεός της Καταστροφής εξοργίζεται λέγοντας πως θα καταστρέψει τη Γη για αυτό, και απελευθερώνει τη δύναμη του σε μια έκρηξη θυμού. Ο Μπου ορμάει στο Μπίρους, όμως ο τελευταίος τον στέλνει με ένα απλό Kiai μέσα στη λίμνη. Ο Βετζέτα φωνάζει στο Μπίρους να σταματήσει, όμως ο δάσκαλος Ρόσι ανακοινώνει την επίθεση της Ομάδας Ντράγκον. Το Ανδροειδές 18, ο Τιέν Σινχάν και ο Πίκολο προσπαθούν να πολεμήσουν με το Μπίρους, όμως ο Θεός της Καταστροφής τους νικάει με ευκολία: το Ανδροειδές 18 λιποθυμά μετά από ένα χτύπημα με τον αγκώνα του στον αυχένα της, η επίθεση του Τιέν σταμάτησε με δυο τσόπστικς που ο Μπίρους πήρε από το τραπέζι, χρησιμοποιώντας τα για να πιάσει το χέρι του και να τον πετάξει μακριά, και ο Πίκολο χάνει τις αισθήσεις του μετά από δυο γρήγορα χτυπήματα από τα τσόπστικς του Μπίρους. Ο Μπίρους σηκώνει το Μπου από τη λίμνη και εντωμεταξύ ο Γκόχαν ανεβάζει το επίπεδο δύναμης του και του επιτίθεται, όμως ο Μπίρους βγήκε από τη λαβή full-nelson και τον έστειλε με το κεφάλι πάνω στο Μπου. Ο Γκόχαν τότε πέφτει με μια βαριά κλωτσιά στη κοιλιά και ο Μπου στάλθηκε ξανά μέσα στη λίμνη. Ο Βετζέτα επίσης συμμετέχει στη μάχη, όμως ο Μπίρους τον στέλνει γρήγορα στο έδαφος με μια κλωτσιά. Οι Γκότεν και Τρανκς εκτελούν το Χορό της Συγχώνευσης για να δημιουργήσουν το Γκότενκς, ο οποίος τότε μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν και προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Μπίρους, όμως και εκείνος χάνει εύκολα. Χωρίς να βρίσκει άλλη επιλογή, ο Βετζέτα αποφασίζει να επιτεθεί ξανά στο Μπίρους, αφού τα υπόλοιπα μέλη της Ομάδας Ντράγκον ηττήθηκαν. Παράλληλα, ο Γουίς απολαμβάνει μια μερίδα σούσι σε ένα εστιατόριο κοντά στην Εταιρεία Κάπσουλ, χωρίς να ασχολείται καν με τις μάχες που πραγματοποιούνται, και μια αστυνόμος με μοτοσυκλέτα παρακολουθεί από απόσταση τη μάχη στην Εταιρεία Κάπσουλ.

Ανήμπορος να αντέξει την απίστευτη δύναμη του Μπίρους, ο Βετζέτα τελικά χάνει, όμως ο Μπίρους τον φιλοφρονεί για τις μαχητικές του ικανότητες. Καθώς ετοιμάζεται να τον αποτελειώσει, η Μπούλμα αγανακτισμένη που το πάρτι της άρχισε να χαλάει, πλησιάζει το Μπίρους και τον μαλώνει χαστουκίζοντας τον. Ο Θεός της Καταστροφής, ανεπηρέαστος, χαστουκίζει και εκείνος τη Μπούλμα, κάνοντας την να χάσει τις αισθήσεις της. Βλέποντας τη γυναίκα του να δέχεται το χτύπημα, ο Βετζέτα εξαγριώνεται με μια έκρηξη θυμού. Ανεβάζει το επίπεδο δύναμης του και επιτίθεται αμέσως στο Μπίρους. Βλέποντας τη μάχη, ο Ρόσι εκφράζει την έκπληξη του που η δύναμη του Βετζέτα ξεπέρασε επιτέλους εκείνη του Γκόκου. Η οργή του Βετζέτα του δίνει απίστευτη δύναμη, όμως όταν το ξέσπασμα του τελείωσε, ο Μπίρους μένει αβλαβής και χτύπησε ελαφρά με το δάκτυλο του το μέτωπο του Βετζέτα, βγάζοντας τον εκτός μάχης.

4 Super Saiyans

Η πρώτη προσπάθεια του Γκόκου να γίνει Σούπερ Σάγιαν Θεός

Ο Γκόκου τότε φτάνει εκεί και παρακαλεί το Μπίρους να του επιτρέψει να φτάσει στο επίπεδο του Σούπερ Σάγιαν Θεού. Ο Μπίρους συμφωνεί και ο Γκόκου αποφασίζει να καλέσει το Σένρον για να μάθει πως θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Ο Σένρον του λέει ότι ένας Σούπερ Σάγιαν Θεός είχε εμφανιστεί κάποτε στο Πλανήτη Βετζέτα για να σταματήσει τους διαβολικούς Σάγιαν, όμως απέτυχε λόγω της διάρκειας της μεταμόρφωσης. Ο Μπίρους βαδίζει μπροστά και ρωτάει το Σένρον με ποιο τρόπο γίνεται η συγκεκριμένη μεταμόρφωση. Τότε τους αποκάλυψε πως χρειάζεται η δύναμη πέντε ενάρετων Σάγιαν η οποία πρέπει να εκχυλιστεί σε έναν άλλο Σάγιαν ο οποίος θα μετατραπεί σε Σούπερ Σάγιαν Θεό. Οι Γκόχαν, Γκότεν, Τρανκς και Βετζέτα σηκώνονται πάνω από το έδαφος, κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου και με το Γκόκου και αρχίζουν να του δίνουν τη Σούπερ Σάγιαν δύναμη τους. Σύντομα, ο Γκόκου αποκτά ένα τεράστιο επίπεδο δύναμης. Όλοι τότε σταματούν να είναι Σούπερ Σάγιαν καθώς όλη τους η ενέργεια έχει μεταφερθεί στο Γκόκου, ο οποίος μένει με μια φοβερή και σπινθηροβόλα απόπνοια που περιέβαλε το σώμα του. Ο Κρίλιν ισχυρίζεται πως σίγουρα ο Γκόκου είναι ένας Σούπερ Σάγιαν Θεός τώρα, όμως ο Πίκολο λέει πως δεν έχει κάνει κάτι άλλο από το να μαζέψει απλώς την ενέργεια των υπολοίπων. Ο Μπίρους συμφωνεί, λέγοντας πως η ενέργεια ενός θεού δεν μετριέται με επίπεδο δύναμης και ο Γκόκου συνειδητοποιεί πως πάλι δεν μπορεί να νικήσει το Μπίρους.

Ο Γουίς τότε τους υπενθυμίζει αυτό που πραγματικά είπε ο Σένρον, ότι δηλαδή η δύναμη πέντε Σάγιαν πρέπει να εκχυλιστεί σε έναν άλλο Σάγιαν. Με άλλα λόγια, χρειάζονται έξι ενάρετοι Σάγιαν. Δυσκολεύονται στη σκέψη ενός ακόμη Σάγιαν, όμως η Μπούλμα θυμάται πως ο Βετζέτα έχει ένα μικρότερο αδερφό που ζει σε ένα μακρινό πλανήτη. Ο Βετζέτα λέει πως δεν γνωρίζει που βρίσκεται ο αδερφός του, και, άρα δεν θα μπορούσε να τους βοηθήσει. Όντας ανυπόμονος, ο Μπίρους αποφασίζει πως εκείνος και ο Γουίς πρέπει να φύγουν, όμως η Βιντέλ βαδίζει μπροστά και λέει πως υπάρχει ένας ακόμη Σάγιαν ή τουλάχιστον θα υπάρξει. Ο Ντέντε τότε εξηγεί πως η Βιντέλ είναι έγκυος, θέλοντας να το αφήσει για έκπληξη για το Γκόχαν, ο οποίος είναι πολύ χαρούμενος όταν ακούει τα υπέροχα νέα. Όλοι είναι πανευτυχείς και αρχίζουν να γιορτάζουν, όμως ο Μπίρους τους διακόπτει και ρωτάει αν ο Γκόκου θα γίνει Σούπερ Σάγιαν Θεός ή όχι. Αφού η προσπάθεια γίνεται ξανά, ένα γαλάζιο φως αρχίζει να εκπέμπεται από όλους και ο Γκόκου αρχίζει να σηκώνεται από το έδαφος. Ένα γαλάζιο φως αρχίζει να βγαίνει από το Γκόκου και προσγειώνεται έχοντας επιτέλους γίνει Σούπερ Σάγιαν Θεός.

BogGGodvGod.JPG

Ο Μπίρους εναντίον του Σούπερ Σάγιαν Θεού Γκόκου

Ο Γκόκου και ο Μπίρους αρχίζουν να κοιτούν ο ένας τον άλλο. Ο Γκόκου σταδιακά αρχίζει να έχει μια φλογερή κόκκινη απόπνοια και τότε κατευθύνεται προς το Μπίρους. Ο Γκόκου δίνει μια μεγάλη γροθιά, όμως ο Μπίρους τον εμποδίζει, προκαλώντας ένα μεγάλο κρουστικό κύμα. Οι δυο τους πετούν στον αέρα για να συνεχίσουν τη μάχη τους και ο Μπίρους ισχυρίζεται πως μέχρι τώρα είναι ευχαριστημένος, όμως ο Γκόκου λέει πως είναι δυσαρεστημένος με τη νέα του δύναμη, αφού χρειάστηκε η βοήθεια των άλλων για να μεταμορφωθεί. Θυμωμένος, ο Μπίρους του δίνει μια δυνατή γροθιά στη κοιλιά και ακολουθεί με μια δυνατή κλωτσιά, στέλνοντας τον πάνω από τη Δυτική Πόλη. Ο Γκόκου καταφέρνει να σταματήσει και προτού μπορέσει να αντεπιτεθεί, ο Μπίρους του επιτίθεται πισώπλατα και τον βάζει σε ένα κεφαλοκλείδωμα. Ο Μπίρους τότε κλώτσησε το Γκόκου, στέλνοντας τον σε ένα κοντινό δάσος και τότε τον κυνηγάει. Ο Γκόκου και ο Μπίρους συνεχίζουν να μάχονται στο δάσος μέχρι που ο Μπίρους έστειλε το Γκόκου στον αέρα με μια κλωτσιά στο πρόσωπο. Ο Μπίρους τον κυνήγησε ξανά και οι δυο τους βρέθηκαν σε μια ορεινή περιοχή της ερήμου, περιτριγυρισμένη από βράχια. Ο Γκόκου και ο Μπίρους ορμούν ο ένας στον άλλο και οι γροθιές του συναντιόνται, στέλνοντας ένα κρουστικό κύμα που συγκλόνισε τη Γη. Απομακρύνονται ο ένας από τον άλλο και μια σταγόνα αίμα έτρεξε από το μάγουλό του Γκόκου. Η μάχη τους συνεχίζεται σε μια υπόγεια σπηλιά και ο Μπίρους παραδέχεται ότι είναι σε γενικές γραμμές δυσαρεστημένος, αφού δεν πάλευε ούτε κατά διάνοια με όλη του δύναμη. Ο Γκόκου εκπλήσσεται, αφού μαχόταν με το 80% της πλήρους δύναμης του. Τώρα, συνειδητοποιώντας πως ο Γκόκου επίσης δεν χρησιμοποιούσε όλη του τη δύναμη, ο Μπίρους ορμάει πάνω του και τον αρχίζει να τον γρονθοκοπεί δυναμικά. Ξαφνικά η κόκκινη απόπνοια του Γκόκου εξαφανίζεται και επιστρέφει στη προηγούμενη μορφή του. Οι δυο τους συνεχίζουν τον αγώνα, με το Γκόκου να χρησιμοποιεί τη Στιγμιαία Τηλεμεταφορά για να αντεπιτεθεί στην αυξημένη ταχύτητα του αντιπάλου του. Ο Μπίρους τότε απελευθερώνει ένα καταιγισμό από γρήγορες ενεργειακές επιθέσεις που ο Γκόκου οριακά καταφέρνει να αποφύγει. Ο Γκόκου καταφέρνει να πάει στο πλάι του Μπίρους και να του δώσει μια δυνατή γροθιά στη κοιλιά. Τώρα πραγματικά θυμωμένος, ο Μπίρους εκτοξεύει αμέτρητα κύματα ενέργειας σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο Γκόκου προσπαθεί να τα αποφύγει όλα, όμως γρήγορα καταβάλλεται. Τότε γρήγορα εμφανίζεται καθώς μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν.

GokuVsBillsW2(BoG)

Ο Σούπερ Σάγιαν Γκόκου τα βάζει με το Μπίρους

Ο Γκόκου πετάει πίσω στην επιφάνεια, με το Μπίρους να τον κυνηγά. Ο Γκόκου συνεχίζει να πολεμάει με δύναμη καθώς η μάχη προχωρά στην ατμόσφαιρα της Γης. Ο Γκόκου τότε εκτοξεύει ένα τεράστιο Kamehameha στο Μπίρους, ο οποίος παίρνει μετωπικά το κύμα και ετοιμάζει μια δική του επίθεση, μια γιγαντιαία σφαίρα ενέργειας. Καθώς ο Γκόκου ζορίζεται απέναντι στην επίθεση του Μπίρους, συνειδητοποιεί πως η χρονική διάρκεια της μορφής του Σούπερ Σάγιαν Θεού έχει τελειώσει. Ο Γκόκου αποκαλύπτει πως δεν το πρόσεξε, αφού καθώς πολεμούσε απορρόφησε τη δύναμη στο σώμα του. Λόγω αυτού, ακόμη και όταν ο Γκόκου επέστρεψε στη προηγούμενη μορφή του, η δύναμη του Γκόκου δεν μειώθηκε καθόλου. Ο Μπίρους ρίχνει ένα finger beam πάνω στην σφαίρα ενέργειας του. Η τεράστια μπάλα ενέργειας του Μπίρους απειλεί να καταστρέψει τη Γη, όμως καθώς οι φίλοι και η οικογένεια του τον επευφημούν, ο Γκόκου γίνεται ξανά Σούπερ Σάγιαν Θεός στιγμιαία και απομακρύνει την επίθεση. Εντυπωσιασμένος, ο Μπίρους αποφασίζει να σταματήσει τη μάχη αν ο Γκόκου δεχθεί να παραδοθεί. Ο Γκόκου, έχοντας δεχθεί πως ο Θεός της Καταστροφής είναι πολύ ισχυρότερος του, τον υπακούει και παραιτείται. Όντας εντυπωσιασμένος από τη δύναμη του Γκόκου, ο Μπίρους δηλώνει πως ο Γκόκου είναι ο δεύτερος ισχυρότερος αντίπαλος που έχει αντιμετωπίσει ποτέ. Ο Γκόκου γελάει, όμως είναι περίεργος να μάθει γιατί είναι ο δεύτερος. Ο Μπίρους τότε του αποκαλύπτει πως ενώ ο Γουίς είναι ο υπηρέτης του, είναι επίσης ο δάσκαλος του στη μάχη. Ο Μπίρους επίσης αποκαλύπτει πως αυτός ο κόσμος είναι το Έβδομο Σύμπαν, όμως συνολικά υπάρχουν δώδεκα. Ο Γκόκου δεν μπορεί να συγκρατήσει το γέλιο του στο άκουσμα στη σκέψη ότι μπορεί να υπάρχουν ακόμη ισχυρότερα όντα. Ο Γκόκου εν τέλει λιποθυμά από τη κούραση και προκαλεί πανικό ανάμεσα στους φίλους και στην οικογένεια του, όμως ο Γκόχαν επιβεβαιώνει πως είναι ζωντανός. Ο Μπίρους τότε προχωρά στο να καταστρέψει τη Γη όπως υποσχέθηκε, και δημιουργεί άλλη μια τρομερή επίθεση, όμως καταστρέφει μόνο μια μικρή πέτρα, ισχυριζόμενος πως δεν έχει άλλη αντοχή.

Ο Γουίς προτείνει στο Γκόκου να γίνει ο επόμενος Θεός της Καταστροφής όταν ο Μπίρους αποβιώσει, όμως ο Σάγιαν αρνείται. Ο Μπίρους τότε ζητά συγνώμη στη Μπούλμα που τη χτύπησε. Εκείνη τον προσκαλεί στο επόμενο της πάρτι με τη προϋπόθεση να μην δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα. Ο Μπίρους καταλαβαίνει, όμως δηλώνει πως την επόμενη φορά καλύτερα να του δώσουν τη κρέμα πουτίγκας που λαχταρούσε. Η Μπούλμα του λέει πως θα ετοιμάσει πουτίγκα μόνο για αυτόν και πως καλύτερα να του αρέσει η γεύση της. Ο Μπίρους απαντά απειλώντας να καταστρέψει τη Γη αν είχε άσχημη γεύση, με το Γκόκου να του λέει πως θα τον σταματήσει αν το επιχειρήσει. Ο Μπίρους και ο Γουίς χαιρετούν τη παρέα και αναχωρούν για το διάστημα. Βλέποντας αυτά τα γεγονότα από τους πλανήτες τους, ο Βασιλιάς Κάι, ο Κιμπίτο Κάι και ο Γηραιός Κάι δεν μπορούν να πιστέψουν πως ο Γκόκου έπεισε το Θεό της Καταστροφής Μπίρους να μην καταστρέψει κάτι, και είναι κατάπληκτοι από το χαρακτήρα του Γκόκου και από την ικανότητα του να γίνεται φίλος με τα πιο τρομερά όντα.

BoGwhisvsbills

Ο Γουίς χτυπά το Μπίρους

Πίσω στο πλανήτη του, ο Μπίρους συζητά με το Γουίς για το Γκόκου και την αμέτρητη κρυμμένη δύναμη του. Ο Μπίρους δηλώνει πως σύντομα ο Γκόκου και ο Βετζέτα ίσως γίνουν τρομακτικοί εχθροί. Ο Γουίς βγάζει λίγο σούσι που έφερε μαζί του από τη Γη, και εκείνος με το Μπίρους ξεκινούν να τρώνε. Σύντομα, μιλάει στο Μπίρους για τη σάλτσα σόγιας και το γουασάμπι, για τα οποία έμαθε όταν ο Μπίρους ήταν απασχολημένος με τη μάχη του. Ο Μπίρους δοκιμάζει γουασάμπι και το πρόσωπο του γίνεται κόκκινο και τινάζεται στον αέρα με υπερβολικό πόνο, καταστρέφοντας τους κόσμους γύρω από το ναό του. Ο Γουίς ορμάει και χτυπά το Μπίρους για να τον κάνει να σταματήσει. Τότε ο Μπίρους τελειώνει το φαγητό του χωρίς το γουασάμπι και διατάζει το Γουίς να τον ξυπνήσει σε τρία χρόνια καθώς πηγαίνει στο κρεβάτι του, με το Γουίς να του υπενθυμίζει πως δεν βούρτσισε τα δόντια του.

BulmaVegetaGokuOolongP3(BoG)

Οι Μπούλμα, Βετζέτα, Γκόκου και Ούλονγκ

Στη Γη, το πάρτι για τα γενέθλια της Μπούλμα ξεκινά και πάλι. Ο Βετζέτα θυμωμένα ενημερώνει το Γκόκου ότι την επόμενη φορά εκείνος θα είναι αυτός που θα γίνει Σούπερ Σάγιαν Θεός και πως καλύτερα να συνεργαστεί. Ο Γκόκου δηλώνει πως ο Βετζέτα έγινε ένας απίθανος Σούπερ Σάγιαν όταν η Μπούλμα χτυπήθηκε και τον μιμείται φωνάζοντας «Μπούλμα μου». Η Μπούλμα λέει στο Βετζέτα πως αισθάνθηκε ότι την αγαπά όταν το έκανε αυτό, όμως ο Βετζέτα αρνείται πως είπε κάτι τέτοιο και προσπαθεί να επικεντρωθεί στο γεγονός ότι ξεπέρασε τη δύναμη του Γκόκου. Ο Γκόκου συμφωνεί και λέει πως την επόμενη φορά που θα αντιμετωπίσουν έναν ισχυρό αντίπαλο, θα πρέπει ο εχθρός τους να χαστουκίσει τη Μπούλμα, με τη Μπούλμα να απαντά στο Γκόκου χαστουκίζοντας τον. Ο Πίκολο παρατηρεί ότι ο Γκόκου πρέπει να ήταν εκεί για να το γνωρίζει αυτό, και υποψιάζεται πως τηλεμεταφέρθηκε και είδε τους άλλους να μάχονται με το Μπίρους. Ακούγοντας το αυτό, ο Ούλονγκ πηδάει πάνω στο Γκόκου και του φωνάζει πως οι ζωές τους τέθηκαν σε μεγάλο κίνδυνο. Ο Γκόκου ισχυρίζεται πως ήθελε να δει το Μπίρους για να προσπαθήσει να βρει μια στρατηγική, όμως στο τέλος ήταν μάταιο. Ο Βετζέτα προτείνει στη Μπούλμα να χαστουκίσει το Γκόκου, αποκαλώντας τη κίνηση αυτή το χαρακτηριστικό της χαστούκι, με εκείνη να συμφωνεί χαρούμενη. Ο Γκόκου ξεκινά να απομακρύνεται καθώς η Μπούλμα ετοιμάζεται να τον χτυπήσει και, εκτός οθόνης, τον χτυπάει μερικές φορές.