Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Το Dragon Ball Z: Άρχοντας Σλαγκ (αγγλικός τίτλος: Dragon Ball Z: Lord Slug) είναι η έβδομη ταινία του Dragon Ball και η τέταρτη υπό το τίτλο του Dragon Ball Z.

Αρχικά κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στις 9 Μαρτίου 1991 και αργότερα κυκλοφόρησε στη Βόρεια Αμερική από τη Funimation το 2001. Είναι η πρώτη ταινία του Dragon Ball Z που μεταγλωττίστηκε με το αγγλικό φωνητικό καστ της Funimation (αν δεν ληφθεί υπόψιν η Τελική Μη Επεξεργασμένη έκδοση των προηγούμενων ταινιών). Ήταν επίσης η πρώτη ταινία που περιέλαβε πραγματικά αμερικανικά ροκ συγκροτήματα για την αγγλική της έκδοση, με συγκροτήματα όπως οι Finger Eleven, Dust for Life και άλλα.

Περίληψη[]

Asteroid (Lord Slug)

Ένας αστεροειδής παρά λίγο να χτυπήσει τη Γη

Ενώ ο Πίκολο συγκεντρώνεται στην εκπαίδευση του, ο Γκόχαν εμφανίζεται με τον Ίκαρους και δείχνει στο Πίκολο τη νέα του σφυρίχτρα και το χορό του, ωστόσο ο υψηλός θόρυβος ενοχλεί την ακοή του Πίκολο. Σύντομα, οι δυο τους νιώθουν ένα αντικείμενο από το διάστημα να πλησιάζει γρήγορα τη Γη που αποκαλύπτεται ότι είναι ένας κατοικημένος πλανήτης.

Τα νέα της σύγκρουσης αρχίζουν να προκαλούν χάος σε όλο το πλανήτη αφού θεωρείται πως η ισχύ της πρόσκρουσης θα καταστρέψει ολόκληρη τη Γη. Ο Γκόκου και ο Κρίλιν πηγαίνουν να βγάλουν το πλανήτη εκτός πορείας ώστε να μην χτυπήσει τη Γη. Επιχειρούν να το μετακινήσουν χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμένο Kamehameha, χωρίς αποτέλεσμα· παρασύρονται από τους σφοδρούς ανέμους που παράγονται από την παραλίγο σύγκρουση του πλανήτη με τη Γη.

Lord Slug's Ship (Lord Slug)

Το τεράστιο διαστημόπλοιο του Άρχοντα Σλαγκ

Ο πλανήτης περνάει δίπλα από τη Γη χωρίς να συγκρουστεί και στη συνέχεια εκρήγνυται. Ωστόσο, ένα διαστημόπλοιο από το πλανήτη προσγειώνεται στη Γη το οποίο είναι γεμάτο με στρατιώτες που υπηρετούν τον Άρχοντα Σλαγκ. Μαζί με το πλήρωμά του από βάρβαρους μαχητές, ο Σλαγκ, ο οποίος έχει γεράσει αρκετά, έχει ταξιδέψει στο διάστημα για αμέτρητα χρόνια, κατακτώντας πλανήτες με τη Γη ως το νέο στόχο του. Ο τρόπος που κυριαρχούν σε πλανήτη είναι με το να τον παγώσουν, αλλάζοντας την ατμόσφαιρα για να είναι περισσότερο κατάλληλη για εκείνους αφού είναι μια δαιμονική φυλή που δεν μπορούν να αντέξουν το ηλιακό φως για πάνω από μια ώρα. Αυτό ωστόσο είναι σχεδόν αφόρητο για άλλα άτομα, συμπεριλαμβανομένων των κατοίκων του πλανήτη. Αργότερα μετατρέπουν το πλανήτη σε ένα γιγάντιο διαστημόπλοιο και τον μετακινούν σε έναν άλλο πλανήτη για να κατακτήσουν. Νωρίτερα στη ταινία, καταστρέφουν εσκεμμένα το δικό τους σκάφος για να κάνουν τη Γη το νέο τους Πλανητικό Σκάφος.

Ο Γκόχαν που είναι κοντά προσπαθεί να σταματήσει τους στρατιώτες του Σλαγκ. Ο Σλαγκ παρατηρεί τη Ντράγκον Μπολ που έχει στο καπέλο του ο Γκόχαν και τη παίρνει. Αφού διάβασε το μυαλό της Μπούλμα, ο Σλαγκ μαθαίνει για τις Ντράγκον Μπολ και το πως να τις πάρει. Έπειτα ο Άρχοντας Σλαγκ στέλνει τους ακόλουθους του να μαζέψουν τις Ντράγκον Μπολ μέσω του Ραντάρ (το οποίο κλέβει από τη Μπούλμα αφού διάβασε το μυαλό της) και το χρησιμοποιεί για να ζητήσει από το Σένρον αιώνια νεότητα, φέρνοντας την ηλικία του πίσω στην εποχή που ήταν ισχυρότερος.

Σύντομα μετά τη πραγματοποίηση της ευχής του Σλαγκ, η συσκευή κατάψυξης αρχίζει στα περίχωρα της ατμόσφαιρας της Γης η οποία απελευθερώνει ένα πυκνό σκοτεινό σύννεφο που καλύπτει το πλανήτη, εμποδίζοντας το ηλιακό φως και έτσι ρίχνοντας τη θερμοκρασία στο πλανήτη, παγώνοντας τους ωκεανούς. Ο Γιατζερόμπι, έχοντας βρει το Γκόκου, μαζί με το Κρίλιν του δίνουν ένα Φασόλι Σένζου και σύντομα κατευθύνονται προς το Σλαγκ.

Goku vs Lord Slug (Lord Slug)

Ο Γκόκου αρχίζει να μάχεται με το Σλαγκ

Αργότερα, ο Γκόχαν καταφέρνει να διεισδύσει στο στρατόπεδο του Σλαγκ μαζί με τον Ούλονγκ και τον Ίκαρους όμως τους ανακαλύπτουν και τους περικυκλώνουν οι στρατιώτες. Λίγο πριν τον σκοτώσουν, ο Πίκολο εμφανίζεται και σώζει το Γκόχαν. Σκοτώνοντας το Γουίνγκς, σύντομα παρατηρεί πως ο Γκόχαν έχει ηττηθεί από τον άλλο οπαδό του Άρχοντα Σλαγκ, Μενταμάτσα. Καθώς προσπαθεί να τον βοηθήσει, δέχεται επίθεση από τον Εϊντζίλα ο οποίος μαζί με το Μενταμάτσα καταφέρνουν να τον ρίξουν κάτω. Λίγο πριν τον αποτελειώσουν, οι Γκόκου και Κρίλιν καταφτάνουν και τον σώζουν. Ο Γκόκου γρήγορα ξεφορτώνεται τους ακόλουθους και σύντομα έρχεται αντιμέτωπος με τον Άρχοντα Σλαγκ, ο οποίος τους παρακολουθούσε από την αρχή όσο ήταν στο σκάφος του. Ο Σλαγκ αποδεικνύει πως είναι ισχυρότερος από το Γκόκου στην ακόλουθη μάχη και τον χτυπά συνέχεια. Καθώς ο Γκόκου βρίσκεται στα πρόθυρα της ήττας, σταματά τη χαριστική του βολή του Σλαγκ και μεταμορφώνεται σε ένα Ψευδό-Σούπερ Σάγιαν. Με τη νέα του δύναμη, ο Γκόκου υπερισχύει απέναντι του και σπάει ένα από τα χέρια του Σλαγκ.

Καθώς η δύναμη του Ψευδό-Σούπερ Σάγιαν σβήνει, ο Σλαγκ αποκαλύπτει τη Ναμέκιαν καταγωγή του με το να αποκαταστήσει το χέρι του και βγάζοντας το κράνος του για να φανούν οι κεραίες του ενώ μεταμορφώνεται σε μια γιγάντια εκδοχή του εαυτού του. Ο Βασιλιάς Κάι αποκαλύπτει πως ο Σλαγκ ως μωρό, στάλθηκε σε ένα πλανήτη που λεγόταν Σλαγκ προτού ο πλανήτης καταγωγής του, Νάμεκ, αντιμετωπίσει αφανισμό, όπως έγινε και με το Κάμι. Ο Βασιλιάς Κάι λέει πως ίσως ακόμη και αν δεν το ήξερε ο Σλαγκ, γεννήθηκε με μια σπάνια μετάλλαξη που επέτρεπε μόνο το κακό να αναπτυχθεί στη καρδιά του, κάνοντας τον απόλυτα κακό και έτσι είναι ένας Σούπερ Ναμέκιαν. Στη νέα του γιγάντια μορφή, αποδεικνύεται πως ο Σλαγκ είναι ισχυρότερος από το Γκόκου· ο Βασιλιάς Κάι εικάζει πως ούτε ο Φρίζερ, αλλά ούτε ένας Σούπερ Σάγιαν είναι σε θέση να τον νικήσουν σε αυτή τη μορφή.

Ο Πίκολο παρεμβαίνει και αρχίζει να τραβά τις κεραίες του Σλαγκ, λέγοντας πως ξέρει τις αδυναμίες του αφού και ο ίδιος είναι Ναμέκιαν. Αν και νικιέται, σε μια αιματηρή κίνηση, ο Πίκολο κόβει τα ίδια του τα αυτιά και λέει στο Γκόχαν να σφυρίξει ξανά αφού το μήκος κύματος του κάνει έναν απαίσιο ήχο για τους Ναμέκιαν. Το σφύριγμα του Γκόχαν καταφέρνει να ρίξει το Σλαγκ στα γόνατα του.

Goku Spirit Bomb (Lord Slug)

Ο Γκόκου μαζεύει την ενέργεια του Spirit Bomb για να αποτελειώσει το Σλαγκ

Ο Πίκολο δίνει τη λίγη δύναμη που του έχει απομείνει στο Γκόκου. Λόγω του Πίκολο, ο Γκόκου καταφέρνει να χρησιμοποιήσει το Κάιο-κεν και ανοίγει μια τρύπα στο στήθος του Σλαγκ, κάνοντας τον να συντριβεί πάνω στο διαστημόπλοιο του, καταστρέφοντας το. Ο Γκόκου τότε πετά ψηλά πάνω από τα σύννεφα για να εκτοξεύσει ένα τελειωτικό χτύπημα στο μηχάνημα κατάψυξης με ένα Spirit Bomb που θα τροφοδοτούταν από τον ήλιο· ο Σλαγκ έχοντας επιζήσει από την τελευταία επίθεση, προσπαθεί αγωνιωδώς να αντικρούσει την επίθεση. Το Spirit Bomb κατευθύνεται προς τη γεννήτρια πάγου, παίρνοντας το Σλαγκ μαζί του και καταστρέφοντας τον. Η ατμόσφαιρα στη Γη επανέρχεται στη κανονική της μορφή. Μετά την ήττα του Σλαγκ, οι φίλοι συναντιούνται ξανά και παίρνουν Φασόλια Σένζου από το Γιατζερόμπι. Η τελευταία σκηνή δείχνει το δάσκαλο Ρόσι να ξυπνά από τον ύπνο του που άρχισε πριν προσγειωθούν οι εξωγήινοι, και εύχεται να έχει συμβεί κάτι ενδιαφέρον.

Μάχες[]

  • Γκόχαν και Τσί-Τσι vs. Στρατιώτες του Άρχοντα Σλαγκ
  • Πίκολο vs. Γουίνγκς
  • Γκόχαν vs. Μετσαμάτσα
  • Πίκολο vs. Μετσαμάτσα και Εϊντζίλα
  • Γκόκου vs. Μετσαμάτσα και Εϊντζίλα
  • Γκόκου και Κρίλιν vs. Άρχοντας Σλαγκ
  • Γκόκου (Κανονικός/Ψευδό-Σούπερ Σάγιαν) vs. Άρχοντας Σλαγκ
  • Γκόκου vs. Άρχοντας Σλαγκ (Μεγάλος Ναμέκιαν)
  • Πίκολο vs. Άρχοντας Σλαγκ (Μεγάλος Ναμέκιαν)

Trivia[]

  • Η ταινία ήταν η πρώτη από διάφορες ταινίες του Dragon Ball Z που συμπεριλάμβανε πραγματικά αμερικανικά ροκ συγκροτήματα ως μέρος της μουσικής της για την αγγλική μεταγλώττιση, αρχίζοντας αυτή η συνήθεια και για τις επόμενες ταινίες.
  • Οι Εϊντζίλα και Γουίνγκς, δυο από τους κορυφαίους μπράβους του Σλαγκ, μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με τους Ζάρμπον και Ντοντόρια αντίστοιχα.
  • Αυτή είναι η μόνη ταινία όπου η Τσί-Τσι μάχεται με τους ακόλουθους του ανταγωνιστή, με τη πρώτη φορά να είναι η σύντομη συμπλοκή εναντίον του Τζίντζερ στο Dragon Ball Z: Νεκρή Ζώνη. Σε αντίθεση με το Νεκρή Ζώνη, η Τσί-Τσι καταφέρνει να πολεμήσει σε αξιοπρεπές επίπεδο απέναντι στους στρατιώτες του Σλαγκ και νίκησε δυο ενώ προστάτευε το Γκόχαν προτού τη ρίξουν. Ωστόσο στο Νεκρή Ζώνη ο Τζίντζερ γρήγορα την νίκησε με ένα απλό Kiai.
    • Περιέργως, ο Τζίντζερ και οι στρατιώτες του Σλαγκ ήταν μέλη μιας Δαιμονικής Φυλής υπό την ηγεσία του κύριου κακού της κάθε ταινίας.
  • Στη σκηνή που η Τσί-Τσι συνειδητοποιεί πως ο Γκόχαν έχει εξαφανιστεί από το σπίτι, μια αφίσα της Άραλε Νοριμάκι από τη προηγούμενη επιτυχημένη σειρά του Akira Toriyama φαίνεται στο δωμάτιο το Γκόχαν. Μια Formula 1 McLaren χορηγούμενη από το Marlboro φαίνεται επίσης. Η Shueisha ήταν σπόνσορας της Formula 1 τότε.
  • Ένα φαστφουντάδικο του McDonald's μπορεί να φανεί στο βάθος στην Οδό Ιγκουάνα.
  • Κατά τη διάρκεια της μάχης του ο Γουίνγκς αναγνωρίζει το Πίκολο ως μέλος μιας δαιμονικής φατρίας και προσπαθεί να πείσει το Πίκολο να ενταχθεί στη Δαιμονική Φυλή του Σλαγκ. Ωστόσο ο Πίκολο παρά το ότι είναι ο γιος του Βασιλιά Πίκολο είχε χάσει τη δαιμονική κατάσταση του μέχρι το Raditz Saga. Ο Πίκολο το αποδεικνύει όταν αντί να δώσει το χέρι του στο Γουίνγκς ο οποίος πρότεινε μια φιλική χειραψία, σκότωσε το Γουίνγκς ενώ εκείνος ανόητα άφησε την άμυνα του.
  • Βασισμένο στην έκπληκτη αντίδραση του Βασιλιά Κάι προς τη μορφή «Σούπερ Σάγιαν» του Γκόκου, δεν φαίνεται ότι ο Γκόκου έφτασε στη «πραγματική» μεταμόρφωση του Σούπερ Σάγιαν πριν τη ταινία. Δημιουργημένη για αυτή τη ταινία, αυτή η Σούπερ Σάγιαν μορφή (γνωστή ως «Ψεύτικος Σούπερ Σάγιαν» μεταξύ των θαυμαστών είναι ένα πρίκουελ στη κανονική μορφή του Σούπερ Σάγιαν. Ήταν περισσότερο μια προσπάθεια να δείξει πως θα έμοιαζε ένας Σούπερ Σάγιαν χωρίς να γνωρίζουν την εμφάνιση του αφού η ταινία κυκλοφόρησε προτού αποκαλυφτεί η πραγματική μορφή στο manga/anime.
    • Πρέπει να σημειωθεί πως η κανονική Σούπερ Σάγιαν μορφή του Γκόκου δεν εμφανίστηκε μέχρι τη κυκλοφορία του Dragon Ball manga Κεφάλαιο 317, «Ζωή ή Θάνατος» στις 19 Μαρτίου 1991, μόνο δέκα ημέρες μετά τη κυκλοφορία της ταινίας.
  • Είναι η δεύτερη φορά που ένας Ναμέκιαν εύχεται για αιώνια νεότητα, καθώς και η δεύτερη φορά που ένας Ναμέκιαν μεταμορφώνεται στη Γιγάντια Μορφή στη σειρά. Ο Σλαγκ είναι παρόμοιος με το Βασιλιά Πίκολο με ένα τρόπο, αφού είναι μεγάλος σε ηλικία και εύχεται για αιώνια νεότητα.
  • Η ταινία αποκαλύπτει πως τα αυτιά ενός Ναμέκιαν είναι ευαίσθητα σε ορισμένους υψηλούς ήχους όπως το σφύριγμα και ότι τα αυτιά μπορούν να αναδομηθούν. Όπως δείχνει ο Πίκολο, ένας τρόπος να προστατευτούν από αυτή την αδυναμία είναι να αποκόψουν τα αυτιά τους. Ο Πίκολο επίσης υποθέτει ότι οι κεραίες ενός Ναμέκιαν είναι ευαίσθητες καθώς τραβά εκείνες του Σλαγκ για να του προκαλέσει πόνο.
    • Οι Μεγάλοι Ναμέκιαν είναι ακόμη περισσότερο ευαίσθητοι στο σφύριγμα λόγω του αυξημένου μεγέθους των τυμπάνων των αυτιών τους.
  • Ο Άρχοντας Σλαγκ σκοτώνεται με ένα παρόμοιο τρόπο με το Τερλς από τη προηγούμενη ταινία, Το Δέντρο της Δύναμης. Και οι δυο δέχονται ένα Spirit Bomb από το Γκόκου και χτυπούν πάνω στα μηχανήματα που χρησιμοποιούσαν για να κάνουν κακό στη Γη (Το Δέντρο της Δύναμης για το Τερλς, και το μηχάνημα Κατάψυξης της Γης για το Σλαγκ), καταστρέφοντας τα επίσης.
  • Ο ήλιος παίζει ένα σημαντικό ρόλο σε αυτή τη ταινία: το φως του αποδεικνύεται επιβλαβές για τους εκτεθειμένους ακόλουθους του Άρχοντα Σλαγκ, και είναι εκεί που ο Γκόκου συγκεντρώνει ενέργεια για να σχηματίσει το Spirit Bomb. Ο Άρχοντας Σλαγκ μοιράζεται το μίσος του για τον ήλιο με τον ανταγωνιστή Λούσιφερ από το Dragon Ball: Η Κοιμωμένη Πριγκίπισσα στο Κάστρο του Διαβόλου. Και οι δυο ταινίες περιέχουν δαιμονικούς ανταγωνιστές που μισούν τον ήλιο και σκοπεύουν να καλύψουν το κόσμο με σκοτάδι (Ο Λούσιφερ καταστρέφοντας τον ήλιο με το Κανόνι του Κάστρου και ο Άρχοντας Σλαγκ με το να καταψύξει το Γη και να τη μετατρέψει στο νέο του Πλανητικό Σκάφος).
  • Το soundtrack της ταινίας της αγγλικής μεταγλώττισης της Funimation περιλαμβάνει το τραγούδι "Stupify" από τους Disturbed, με το πρώτο στίχο να περιέχει την επαναλαμβανόμενη χρήση μιας βρισιάς. Η αρχική κυκλοφορία της ταινίας άφησε άθικτο της τραγούδι, όμως η remastered επανακυκλοφορία λογόκρινε το τραγούδι καλύπτοντας το κομμάτι του τραγουδιού.
Advertisement