Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

«Γιατί συνεχίζετε να αντιστέκεστε; Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι για όλους εσάς τους θνητούς; Οι θνητοί πρέπει να έχουν την ελευθερία να ζουν όπως θέλουν. Τις επιθυμίες που κρύβουν οι θνητοί στην καρδιά τους!»
— Ο Χάρτς στο Σύμπαν 7, αφού χρησιμοποίησε το Gravity Finale στο The Ultimate Form

Ο Χαρτς είναι ο αρχηγός των Πολεμιστών της Περιοχής του Πυρήνα, μιας ομάδας ατόμων που στόχος τους είναι να καταστρέψουν το Ζένο. Είναι ο κύριος ανταγωνιστής του Universal Conflict Saga.

Αργότερα συμμαχεί με τον Γκόκου για να βάλει τέλος στα σχέδια του Σάγιαν με τη Πορφυρή Μάσκα και να μαζέψει τις Μαύρες Ντράγκον Μπολ για να δραπετεύσει από το Ψευδό Σύμπαν του Φου και να τον εξουδετερώσει.

Εμφάνιση[]

Ο Χαρτς είναι ένας ψηλός, ανθρωποειδής άντρας με κόκκινα μάτια, μυτερά αυτιά και ξανθά μαλλιά (τα οποία συνήθως κρατά πίσω). Το δέρμα του είναι κυρίως χλωμό, με μερικά κίτρινα σημάδια στις πάνω πλευρές του προσώπου του. Φοράει ένα μακρύ μαύρο παλτό πάνω από μια κίτρινη ζώνη και κόκκινο παντελόνι, εκτός από κόκκινα γάντια και ένα πορτοκαλί γείσο στα μάτια του. Έχει επίσης μια ουλή σε σχήμα Χ στο στήθος του. Αφού νικήθηκε και στάλθηκε στη Κόλαση, φοράει μια σκούρα μπλε στολή φυλακής παρόμοια με αυτή που φορούσε ο Τρανκς όταν φυλακίστηκε στο Πλανήτη Φυλακή, και αποκτά ένα φωτοστέφανο για να δηλώσει την κατάσταση του νεκρού.

Προσωπικότητα[]

«Ο Ζένο θα μπορούσε να καταστρέψει το σύμπαν με μια μόνο σκέψη. Ήθελα απλώς να σας απελευθερώσω όλους από αυτήν την έλλειψη ελευθερίας - αλλά όλοι λάμψατε και ξεπεράσατε τα όριά σας. Γι' αυτό έχω φτάσει στο να εκτιμώ τους θνητούς.»
— Τα τελευταία λόγια του Χαρτς στο Ultimate Conclusion! The Universal Conflict Ends!

Όπως και ο Ενωμένος Ζαμασού, ο Χαρτς είναι ένα άτομο που είναι αυτάρεσκο και αλαζονικό, με έναν ιδιοτελή στόχο. Πιστεύει ότι το πολυσύμπαν μπορεί να είναι πραγματικά ελεύθερο μόνο όταν σκοτωθούν οι θεοί, συμπεριλαμβανομένων των Όμνι-Βασιλιάδων. Η ήττα του στα χέρια του Γκοτζέτα δείχνει μια πιο καλοπροαίρετη άποψη για αυτό, καθώς τελικά αποκαλύπτει ότι ήθελε να απελευθερώσει το θνητό είδος από το βάρος της θεϊκής ανωτερότητας, όπως οι Όμνι-Βασιλιάδες που διαγράφουν άτομα από καπρίτσιο, δείχνοντας την εκτίμηση και την αγάπη του για το θνητό είδος. Αυτή η αγάπη για τους θνητούς και το μίσος για τους θεούς επεκτάθηκε και στο συνεργό του, Ενωμένο Ζαμασού, τον οποίο ο Χαρτς εξάλειψε αμέσως (και με χαρά) μόλις δεν τον είχε πλέον ανάγκη. Έκανε μάλιστα μια πρόταση στο Γκοτζέτα να κατατροπώσουν τους Όμνι-Βασιλιάδες μαζί, δείχνοντας ότι ήταν πρόθυμος όχι μόνο να αγνοήσει τους θεϊκούς συμμάχους αλλά και να συνεργαστεί με τους εχθρούς για να πετύχει τον στόχο του (ειρωνικά, ο Γκοτζέτα χρησιμοποιούσε μια θεϊκή μεταμόρφωση εκείνη την ώρα).

Παρά τις αξίες του για τη θνητή ζωή, δεν έχει κανένα ενδοιασμό να επιτεθεί σε πλανήτες και να σκοτώσει αμέτρητους ανθρώπους για να ελευθερώσει τους υπόλοιπους, θεωρώντας πως όλα γίνονται για τη «τροφή» του πολυσύμπαντος. Παραδέχεται ανοιχτά και καλωσορίζει την υποκρισία του με χάρη όταν έρχεται αντιμέτωπος με αυτήν. Ταυτόχρονα, ωστόσο, φαίνεται να εκτιμά τους θνητούς συντρόφους του, καθώς τους έχει σώσει από την ήττα κάθε φορά που πιέζονται από τον εχθρό και αφού η Κάμιν και ο Όρεν πέθαναν, υπόσχεται ότι ο θάνατός τους δεν θα είναι μάταιος καθώς είχε ολοκληρώσει ο Σπόρος του Σύμπαντος.

Ίσως το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του Χαρτς είναι η αυτοπεποίθησή του. Γενικά έχει ηρεμία, χωρίς να ανησυχεί από τις απροσδόκητες εμφανίσεις του Βετζέτα και του Μελλοντικού Τρανκς, και κρατώντας το σχέδιό του ως κύρια προτεραιότητά του. Η αυτοπεποίθησή του φάνηκε όταν πρόθυμα ρώτησε το Χιτ για τη ταυτότητα του ισχυρότερου θνητού σε όλο το πολυσύμπαν και έδειξε μηδενικό δισταγμό ή αμφιβολία για την αντιμετώπιση του Τζίρεν μόλις έμαθε την ταυτότητά του, ωστόσο μπορεί επίσης να αναγνωρίσει και να σεβαστεί τη δύναμη των αντιπάλων του. Νικημένος από τον Τζίρεν μαζί με το Ζαμασού και τον Κόμπερ στο παιχνίδι ο Χάρτς αναγνώρισε ότι ο Τζίρεν άξιζε να είναι ο πιο δυνατός θνητός στα σύμπαντα και στο manga παραδέχτηκε ότι η δύναμη του Τζίρεν ήταν μεγαλύτερη από ό,τι πίστευε και φαινόταν εντυπωσιασμένος που ο Χιτ κατάφερε να βρει μια άμυνα στο διάβασμα των σκέψεων και να του επιτεθεί. Όταν έμαθε για το Υπέρ Ένστικτο, ήθελε με σιγουριά να βγάλει την τελειοποιημένη του μορφή και ενθουσιάστηκε από την προοπτική να πολεμήσει το Γκοτζέτα Μπλε, υπονοώντας ότι παρόμοια με μαχητές όπως ο Γκόκου και το Χιτ, απολαμβάνει ένα δύσκολο αγώνα.

Αφού ο Ντεμίγκρα τον έβγαλε από τη Κόλαση, ο Χαρτς φαίνεται να είναι λιγότερο πομπώδης σχετικά με τους στόχους του, αν δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς το σχέδιό του να καταστρέψει τους θεούς, και είναι πρόθυμος και έτοιμος να συνεργαστεί με τον Γκόκου για να ξεφύγει από το Ψευδό Σύμπαν.

Βιογραφία[]

Dragon Ball Heroes[]

Prison Planet Saga[]

Κύριο άρθρο: Prison Planet Saga

Χάρτς3

Ο Χαρτς εμφανίζεται με την ομάδα του

Στο anime, ο Χαρτς μαζί με τα άλλα μέλη των Πολεμιστών της Περιοχής του Πυρήνα κάνουν την εμφάνισή τους αφού οι αλυσίδες που περιβάλλουν το Πλανήτη Φυλακή έχουν σπάσει και ο πλανήτης βρίσκεται στα πρόθυρα της καταστροφής. Αφού ο Ενωμένος Ζαμασού ανακτά το αναίσθητο σώμα του Κόμπερ, ο Χαρτς και οι άλλοι τηλεμεταφέρθηκαν μακριά.

Advertisement