Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Σύγκρουση Μάτζιν Μπου ήταν η ονομασία που δόθηκε στη σύγκρουση που διεξήχθη στο Σύμπαν 7 από την Ομάδα Ντράγκον και την Οργάνωση του Μπάμπιντι, ο οποίος σκόπευε να φέρει πίσω στη ζωή το αρχαίο τέρας Μάτζιν Μπου.

Παρελθόν και Καταγωγή[]

Η προέλευση αυτής της σύγκρουσης είναι όσο αρχαία είναι και η ίδια η ιστορία, αφού επικεντρώνεται στο θρυλικό Μάτζιν Μπου, μια οντότητα που υπήρχε από τα πανάρχαια χρόνια. Από αιώνες σε αιώνες, ο αρχικός Μάτζιν θα εμφανιζόταν, προκαλώντας καταστροφή και χάος προτού πέσει σε περιόδους νάρκης. Κατά τη διάρκεια ενός ξεσπάσματος του, θα απορροφούσε το κακό της ανθρωπότητας. Τελικά, ο μάγος Μπίμπιντι ανακάλυψε πως να τον καλεί και τον χρησιμοποίησε για να προκαλεί καταστροφή στο Σύμπαν 7. Παρόλο που πολλοί, ανάμεσα στους οποίους και οι Ανώτατοι Κάι, υπέθεσαν πως ο Μπίμπιντι τον δημιούργησε, ο μάγος ήταν απλώς εκείνος που καλούσε το Μικρό Μπου. Ο Μπίμπιντι οδήγησε το Μάτζιν Μπου σε μια επίθεση εναντίον των εχθρών του, των Ανώτατων Κάι του Σύμπαντος 7, κατά τη διάρκεια μιας περιόδου πως ο Θεός της Καταστροφής του έβδομου σύμπαντος, Μπίρους, κοιμόταν, άρα δεν μπορούσε να εμπλακεί για να σταματήσει τη κακόβουλη επίθεση στους Θεούς της Δημιουργίας. Η ζωή του Μπίρους κινδύνευε επίσης λόγω της Σύνδεσης της Ζωής, ωστόσο είναι άγνωστο το αν ο Μπίμπιντι γνώριζε για αυτό. Ο Μικρός Μπου σκότωσε με ευκολία το Δυτικό Ανώτατο Κάι και το Βόρειο Ανώτατο Κάι πριν αντιμετωπίσει το Νότιο Ανώτατο Κάι, ο οποίος έπεσε θύμα της Απορρόφησης του Μικρού Μπου, μεταμορφώνοντας το Μάτζιν στο Τεράστιο Μπου. Ενώ ήταν έτοιμος να σκοτώσει το Σιν, ο Νταϊκάιο επενέβη και έσωσε τον άλλο Κάι με το να αφήσει τον εαυτό του να απορροφηθεί.

Η καλοσύνη του Νταϊκάιο έδρασε ενάντια στη καθαρή διαβολικότητα του Μικρού Μπου, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ο Μπου με μια αθώα, σαν παιδική προσωπικότητα που δεν ήταν εντελώς καλή ή εντελώς κακή. Παρόλα αυτά, ο Μπίμπιντι εκμεταλλεύτηκε τη νέα προσωπικότητα του Μπου με το να χειραγωγεί το τέρας με υποσχέσεις για φαγητό και γλυκά όταν ακολουθούσε τις διαταγές του. Ο Σιν επέζησε, όμως ήταν ανίσχυρος να σταματήσει το Μπου. Ο Μπίμπιντι συνέχισε να οδηγεί το Μπου σε καταστροφικές επιθέσεις σε όλο το σύμπαν, τιμωρώντας τον όταν παρεκτρεπόταν με το να τον παγιδεύει μέσα στη Κλειστή Μπάλα. Όταν έφτασε στη Γη, ο Σιν εκμεταλλεύτηκε το ότι ο Μάτζιν Μπου ήταν μέσα στη Κλειστή Μπάλα και σκότωσε το Μπίμπιντι πριν προλάβει να απελευθερώσει το Μπου. Ένας από τους σωσίες του Μπίμπιντι κληρονόμησε τις ικανότητες του μάγου μετά το θάνατο του, δημιουργώντας το «γιο» του, Μπάμπιντι. Ο διαβολικός Μπάμπιντι επεδίωξε να φέρει πίσω στη ζωή το Μάτζιν Μπου, να σκοτώσει το Σιν (που είχε γίνει ο Ανώτατος Κάι του Σύμπαντος 7 μετά τους θανάτους και τις απορροφήσεις των υπόλοιπων) και να εξουσιάσει το σύμπαν. Η Κλειστή Μπάλα απαιτούσε μεγάλη ποσότητα Κίλι για να απελευθερώσει το Μπου και η Γη δεν είχε αρκετά ισχυρούς μαχητές με την απαιτούμενη δύναμη. Ο Μπάμπιντι άρχισε να χτίζει τις δυνάμεις του χρησιμοποιώντας Μαγεία Χειραγώγησης για να θέσει υπό τον έλεγχο του εκείνους με διαβολικές καρδιές, ακόμη καταφέρνοντας να πείσει το τρομερό βασιλιά του δαιμονικού βασιλείου, Νταμπούρα, να γίνει ο πιστός υπηρέτης του.

Λόγω των διάφορων καταστροφών του στην αρχική ιστορία του Σύμπαντος 7, ο Μάτζιν Μπου έγινε ένα θρυλικό τέρας γνωστό σε έμπειρους ταξιδευτές του διαστήματος όπως ο Βασιλιάς Κολντ και ο Άρχοντας Σλαγκ. Ο Βασιλιάς Κολντ ακόμη είπε στους γιους του, Φρίζερ και Κούλερ, να αποφύγουν να έρθουν σε αντιπαράθεση με το Μάτζιν Μπου αν συναντούσαν ποτέ το θρυλικό τέρας, κάνοντας το ένα από τα δυο όντα που ο Φρίζερ ποτέ δεν θα ερχόταν σε ρήξη (με το άλλο ον να είναι ο Θεός της Καταστροφής Μπίρους, του οποίου η ζωή συνδέθηκε με εκείνη του εναπομείναντα Ανώτερου Κάι του Σύμπαντος 7, Σιν).

Ιστορία[]

Μια διαβολική πλοκή[]

Επτά χρόνια μετά την ολοκλήρωση των Αγώνων του Σελ, οι δυνάμεις του Μπάμπιντι εμφανίστηκαν στη Γη και ο Μπάμπιντι πήρε υπό τον έλεγχο του δυο Γήινους με κακία στις καρδίες τους, με τα ονόματα Σπόποβιτς και Γιάμου, ξεκλειδώνοντας τη προοπτική του και δίνοντας τους την δυνατότητα να ελέγχουν το κι για να εκτοξεύουν κύματα ενέργειας και να πετούν. Τότε τους έδωσε μια Συσκευή Αναρρόφησης Ενέργειας για να συλλέξουν Κίλι για την αναβίωση του Μάτζιν Μπου. Ο Σπόποβιτς είχε ηττηθεί από τον Ηρακλή κατά τη διάρκεια του 24ου Παγκοσμίου Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών, και συμμετείχε στο 25ο Τουρνουά επιθυμώντας εκδίκηση. Στον αγώνα του πρώτου γύρου, νίκησε βάναυσα τη κόρη του Ηρακλή, Βιντέλ, σε σημείο παρ' ολίγον θανάτου, εξαγριώνοντας το Γκόχαν, ο οποίος συμμετείχε στο τουρνουά μετά από παρότρυνση της Βιντέλ, και είχε δεθεί μαζί της όταν την εκπαίδευε να πετάει. Κατά τη διάρκεια του αγώνα του Γκόχαν με το μυστηριώδη Κιμπίτο, ο πρώτος μεταμορφώθηκε σε Σούπερ Σάγιαν 2 για να φοβίσει τον αντίπαλο του. Ωστόσο, ο Σιν, που είχε επισκεφτεί τη Γη με το μαθητευόμενο και σωματοφύλακα του, Κιμπίτο, για να εμποδίσει το Μπάμπιντι, χρησιμοποίησε τη δύναμη του για να παραλύσει το Γκόχαν, επιτρέποντας στους Γιάμου και Σπόποβιτς να κλέψουν την ενέργεια του με τη συσκευή. Ο Σιν αργότερα αποκάλυψε τη ταυτότητα του ως ο Ανώτατος Κάι στους Μαχητές Ζ, εξηγώντας πως σκόπευε να χρησιμοποιήσει τους δυο τους για να τους οδηγήσουν στο Μπάμπιντι. Έπειτα, στρατολογεί τους Μαχητές Ζ (Γκόκου, Βετζέτα, Γκόχαν, Πίκολο και Κρίλιν) για να βοηθήσουν στη νίκη απέναντι στις δυνάμεις του Μπάμπιντι προτού μπορέσουν να απελευθερώσουν το Μάτζιν Μπου στο σύμπαν.

Τα μαγικά του Μπάμπιντι[]

PiccoloStone

Ο Νταμπούρα πετρώνει το Πίκολο με μια επίθεση

Οι Μαχητές Ζ ψάχνουν ακόμη τους Σπόποβιτς και Γιάμου. Η ομάδα βρίσκει ένα διαστημόπλοιο και παρακολουθεί κρυφά καθώς ο Σπόποβιτς και Γιάμου συναντούν το Πούι Πούι, μαζί με το Νταμπούρα και το Μπάμπιντι. Ο μάγος παίρνει την ενέργεια που του προσέφεραν και τους σκοτώνει με φρικτό τρόπο. Αφού αισθάνονται τη παρουσία των κρυμμένων Μαχητών Ζ, ο Νταμπούρα και ο Μπάμπιντι σχεδιάζουν να παρασύρουν τους Μαχητές Ζ για να τους κλέψουν την ενέργεια που απαιτούνταν για να ζωντανέψουν το αρχαίο τέρας. Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Νταμπούρα αρχίζει να μάχεται με τους Μαχητές Ζ και σκοτώνει το Κιμπίτο με ευκολία. Μετά από μια σύντομη μάχη, ο Νταμπούρα καταφέρνει να μετατρέψει τους Κρίλιν και Πίκολο σε πέτρινα αγάλματα αφού πρώτα τους πέταξε το σάλιο του. Ο Νταμπούρα εν τέλει υποχωρεί στο διαστημόπλοιο, αφήνοντας τους εναπομείναντες πολεμιστές να αναρωτιούνται τι να κάνουν στη συνέχεια.

PuiPui01

Ο Πούι Πούι πριν τη μάχη του με το Βετζέτα

Ο Σιν εξηγεί πως για να επιστρέψουν στη κανονική τους μορφή ο Κρίλιν και ο Πίκολο, θα πρέπει να νικήσουν το Νταμπούρα. Οι Σιν, Γκόχαν, Γκόκου και Βετζέτα μπαίνουν στο σκάφος με σκοπό να σταματήσουν το σχέδιο του Μπάμπιντι και να εκδικηθούν για τους φίλους τους. Μέσα στο διαστημόπλοιο, έμαθαν από το Πούι Πούι πως πρέπει να νικήσει τρεις πολεμιστές για να φτάσουν στο Μπάμπιντι, με εκείνον να είναι ο πρώτος. Οι Μαχητές Ζ συμφωνούν και χρησιμοποιούν τη μέθοδο Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί για να δουν ποιος θα αντιμετωπίσει το Πούι Πούι, με το Βετζέτα να νικά. Ο Μπάμπιντι τηλεμεταφέρει τους Πούι Πούι και Βετζέτα στο πλανήτη καταγωγής του Πούι Πούι (ο οποίος έχει τη βαρύτητα της Γης επί δέκα), για να δώσει στο Πούι Πούι το πλεονέκτημα. Ωστόσο, ο Βετζέτα, που είναι συνηθισμένος σε εκπαίδευση τουλάχιστον επί 450 της κανονικής βαρύτητας, σκοτώνει με ευκολία το Πούι Πούι.

Yakon02

Ο Γιάκον πριν να αντιμετωπίσει το Γκόκου

Στο επόμενο επίπεδο του σκάφους, είναι η σειρά του Γκόκου να αντιμετωπίσει ένα τέρας με το όνομα Γιάκον. Ο Μπάμπιντι τους τηλεμεταφέρει στο πλανήτη του σκότους από τον οποίο είναι ο Γιάκον. Το τέρας είναι ικανό να απορροφά τη φωτεινή ενέργεια, οπότε όταν ο Γκόκου μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν Πλήρους Ισχύος για να μπορεί να βλέπει, ο Γιάκον απορροφά την ενέργεια του φωτός και γίνεται ακόμη ισχυρότερος. Ο Γκόκου το χρησιμοποιεί προς όφελος του, παράγοντας περισσότερη δύναμη από όση θα μπορούσε να αντέξει ο Γιάκον με το να γίνει Σούπερ Σάγιαν 2. Ως αποτέλεσμα, ο Γιάκον τρώει τόση πολλή ενέργεια που το σώμα του εκρήγνυται.

DaburaEvilSmile

Ο Νταμπούρα ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει το Γκόχαν

Πίσω στο Παγκόσμιο Τουρνουά, πάνω από τους μισούς μαχητές έχουν χάσει. Ο Ηρακλής προτείνει έναν Αγώνα Αποκλεισμού, για να αγωνιστούν και οι 5 εναπομείναντες μαχητές: Ηρακλής, Ανδροειδες 18, Μάιτι Μασκ (μυστικά ο Γκότεν και ο Τρανκς μεταμφιεσμένοι), Κίλα και Τζούελ την ίδια ώρα στο ρινγκ. Οι Κίλα και Τζούελ χάνουν αμέσως, και ο κύριος αγώνας είναι μεταξύ του Ανδροειδούς 18 και του Μάιτι Μασκ. Ωστόσο, το Ανδροειδές 18 σύντομα ανακαλύπτει πως ο «Μάιτι Μασκ» είναι στη πραγματικότητα ο Γκότεν και ο Τρανκς, και αφού χρησιμοποιεί μια επίθεση ενέργειας για να τους αφήσει ακάλυπτους, αποκλείονται βάσει των κανονισμών. Στον αγώνα παραμένουν και το Ανδροειδές 18 και ο Ηρακλής, οπότε το Ανδροειδές προτείνει στον Ηρακλή να της δώσει 20 εκατομμύρια ζένι (το διπλό χρηματικό έπαθλο του τουρνουά) για να τον αφήσει να νικήσει, αφού εκείνη δεν επιθυμούσε όλη την αναγνωρισιμότητα. Εκείνος συμφωνεί και, χρησιμοποιώντας τη χαρακτηριστική γροθιά του, προσποιείται πως την πέταξε εκτός του ρινγκ.

SSJ2VegetaMajin

Ο Βετζέτα στη Μάτζιν κατάσταση του

Εντωμεταξύ, στο τρίτο επίπεδο του σκάφους, είναι η σειρά του Γκόχαν να αντιμετωπίσει το Νταμπούρα καθώς είναι ο τρίτος πολεμιστής που προστατεύει το Μπάμπιντι. Στη συνέχεια, μεταφέρονται σε μια οροσειρά από βουνά και αρχίζουν να μάχονται. Αρχικά, ο Γκόχαν είναι κάπως εκτός φόρμας με τις μαχητικές του ικανότητες, επιτρέποντας στο Νταμπούρα να πάρει το πάνω χέρι μέχρι που μεταμορφώθηκε σε Σούπερ Σάγιαν και γίνεται οριακά ισοδύναμος με το Νταμπούρα. Ο Βετζέτα, γεμάτος αμφιβολίες για τις πιθανότητες του Γκόχαν να νικήσει τον αντίπαλο του, διαφωνεί με το Γκόκου λέγοντας πως ήθελε να αντιμετωπίσει εκείνος το Νταμπούρα. Ο τελευταίος παρατηρεί τη διαφωνία τους και ζητά από το Μπάμπιντι να τους τηλεμεταφέρει πίσω.

GokuvsVegeta

Οι Γκόκου και Μάτζιν Βετζέτα μάχονται ως Σούπερ Σάγιαν 2

Στο σκάφος, ο Νταμπούρα και ο Μπάμπιντι συνειδητοποιούν πως ο Βετζέτα έχει έντονο το κακό στοιχείο στη καρδιά του και ότι θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν προς όφελος τους. Ο Μπάμπιντι χρησιμοποιεί τη μαγεία του για να πάρει υπό τον έλεγχο του το Βετζέτα και το καταφέρνει με ευκολία, μεταμορφώνοντας τον στο Μάτζιν Βετζέτα, ισχυροποιώντας τον και στρέφοντας τον ενάντια στους φίλους του. Ο Μπάμπιντι μεταφέρει τους Μαχητές Ζ και το Μάτζιν Βετζέτα στο στάδιο του Παγκοσμίου Τουρνουά, όπου ακόμη πραγματοποιείται γιορτή για τη νίκη του Ηρακλή στο τουρνουά. Ο Μάτζιν Βετζέτα καταστρέφει ένα μεγάλο μέρος του σταδίου, σκοτώνοντας πολλούς αθώους ανθρώπους ταυτόχρονοα, για να πείσει το Γκόκου να τον αντιμετωπίσει. Ο Μάτζιν Βετζέτα αποκαλύπτει πως ο Γκόκου έχει ξεπεράσει τις δικές τους ικανότητες και τη δύναμη σε πολλές περιπτώσεις και πως θέλει να επανακτήσει τη περηφάνεια του. Οι δυο τους μεταφέρονται σε μια έρημο, όπου αρχίζουν να μάχονται. Η μάχη διαρκεί για αρκετή ώρα και φαίνονται ίσοι στην αρχή, όμως ο Γκόκου κρύβει την απόλυτη δύναμη του. Ο Μάτζιν Βετζέτα και ο Γκόκου συνεχίζουν να μάχονται καθώς ο Γκόχαν και ο Ανώτατος Κάι πηγαίνουν να αντιμετωπίσουν το Μπάμπιντι. Ο Βετζέτα λέει πως δεν έχει υποκύψει εντελώς στον έλεγχο του Μπάμπιντι, αλλά τον άφησε να τον μετατρέψει σε κακό για την επιθυμία του να επιστρέψει στις παλιές του μεθόδους. Πίσω στο διαστημόπλοιο, ο Γκόχαν και ο Σιν ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τους Νταμπούρα και Μπάμπιντι, όμως προτού προλάβουν, αποκαλύπτεται πως το μηχάνημα έχει φτάσει σε πλήρη ισχύ, μπορώντας έτσι να ανοίξει η Κλειστή Μπάλα.

Η αναβίωση του Μάτζιν Μπου[]

Supreme kai 2

Ο Σιν μάχεται με το Μάτζιν Μπου

Όταν απελευθερώνεται, ο Μάτζιν Μπου χοροπηδάει εδώ και εκεί με ένα παιδικό τρόπο. Είναι περισσότερο παιδαριώδης, όμως αυτό δεν ξεγελά το Σιν αφού ξέρει πολύ καλά τη καταστροφή που μπορεί να φέρει ο Μπου. Όταν ο Μάτζιν Μπου βγαίνει από τη μπάλα, ο Γκόκου και ο Μάτζιν Βετζέτα αισθάνονται την ενέργεια του και αναβάλλουν τη μάχη τους. Οι δυο τους συνειδητοποιούν το πραγματικό κίνδυνο και πηγαίνουν να τον αντιμετωπίσουν, όμως ο Μάτζιν Βετζέτα ξεγελά το Γκόκου ο οποίος άφησε την άμυνα του και δέχτηκε ένα πισώπλατο χτύπημα και λιποθύμησε. Τότε, ο Μάτζιν Βετζέτα πήρε ένα Σένζου και πέταξε για να αντιμετωπίσει το Μάτζιν Μπου χωρίς την ανάμειξη του Γκόκου.

MajinBuuFatDefeatsGohan

Ο Μάτζιν Μπου νικά το Γκόχαν με τη καταστροφική επίθεση του

Αρχικά το περισσότερο απροσδόκητο πράγμα για το Μάτζιν Μπου είναι η παιδιάστικη του συμπεριφορά. Ο συγκεκριμένος κακός είναι πολύ διαφορετικός από το Φρίζερ και το Σελ, οι οποίοι ήταν ανελέητοι δολοφόνοι που έπαιρναν χαρά από το να προκαλούν πόνο και βασανιστήρια στους άλλους. Το πλάσμα αυτά χόρευε, κάνοντας άστοχα αστεία τα οποία διασκέδαζαν μόνο τον ίδιο και μιλούσε με μια τσιριχτή φωνή. Πολλοί Μαχητές Ζ υποτίμησαν το Μάτζιν Μπου λόγω των πράξεων του. Ο Νταμπούρα κάνει το ίδιο λάθος και βλακωδώς επιτίθεται στο Μπου. Στη σύγκρουση αυτή, αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε τις ικανότητες του πλάσματος. Ο Μάτζιν Μπου έχει εκπληκτικές αναγεννητικές ικανότητες. Οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο σώμα του μπορούσε να διορθωθεί σχεδόν αμέσως. Όταν κάποιος προκαλούσε μια τρύπα στο στομάχι του Μάτζιν Μπου, διορθώνοταν γρήγορα και φαινόταν σαν να μην του είχε γίνει ποτέ ζημιά.

Fatbuudabura

Ο Μάτζιν Μπου μετατρέπει το Νταμπούρα σε μπισκότο και τον τρώει

Ο Νταμπούρα δοκιμάζει μερικές επιθέσεις ενάντια στο Μάτζιν Μπου. Πρώτα απελευθερώνει ένα συνδυασμό από γροθιές και κλωτσιές, οι οποίες αποτυγχάνουν να εξουδετερώσουν το παχουλό πολεμιστή. Τότε προσπαθεί να του ρίξει το σάλιο του για να τον πετρώσει, αλλά ο Μάτζιν Μπου το αποφεύγει. Ο Νταμπούρα σκοτώνεται γρήγορα με την αγαπημένη τεχνική του Μάτζιν Μπου, μια ακτίνα ροζ ενέργειας που εκτόξευσε από το πλοκάμι του κεφαλιού του. Η ακτίνα έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει οτιδήποτε ακουμπήσει σε αυτό που θέλει ο Μάτζιν Μπου, συνήθως φαγητό. Ο Νταμπούρα μεταμορφώνεται σε μπισκότο το οποίο έφαγε ο Μπου.

VegetasSacrifice

Ο Μάτζιν Βετζέτα λίγο πριν αυτοθυσιαστεί σε μια μάταιη προσπάθεια να νικήσει το Μπου

Ο Μάτζιν Βετζέτα εν τέλει φτάνει στη τοποθεσία του Μάτζιν Μπου και του σκάφους του Μπάμπιντι, όμως η είσοδος του δεν μένει απαρατήρητη. Ο Σάγιαν καταστρέφει εντελώς το διαστημόπλοιο του Μπάμπιντι. Ο Μάτζιν Μπου αρχίζει να μάχεται το Μάτζιν Βετζέτα, ο οποίος καταφέρνει να γρονθοκοπήσει βίαια το Μπου. Ο Μάτζιν Βετζέτα του οποίου οι δυνάμεις είναι ίσες με εκείνες ενός Σούπερ Σάγιαν 2, συνεχίζει να νικά το Μάτζιν Μπου στη μάχη, όμως το τέρας εξακολουθεί να αναγεννιέται. Ο Μάτζιν Μπου, εξαγριωμένος, αυξάνει τη δύναμη του και τραυματίζει σε μεγάλο βαθμό το Μάτζιν Βετζέτα. Τότε ο Μάτζιν Μπου επιτίθεται στο τραυματισμένο Σάγιαν και θυμωμένα τον ξυλοφορτώνει. Ο Μάτζιν Βετζέτα φτάνει στο συμπέρασμα πως πρέπει να κάνει οτιδήποτε μπορεί για να κρατήσει ασφαλή την οικογένεια του και το θετό σπίτι του. Συνειδητοποιώντας πως ο Τρανκς είναι κοντά, αγκαλιάζει το γιο του για ένα τελευταίο αντίο και τον αναισθητοποιεί όπως και τον Γκότεν ώστε να μην αναμειχθούν, ενώ ο Πίκολο κόβει το Μπάμπιντι στη μέση. Ο Πίκολο και ο Κρίλιν παίρνουν τα παιδιά μακριά και ο Μάτζιν Βετζέτα θυσιάζεται δημιουργώντας μια τεράστια έκρηξη που φαινομενικά εξαλείφει το Μάτζιν Μπου. Παρά την αυτοθυσία του, ο Μάτζιν Μπου απλώς αναγεννιέται και διορθώνει τη ζημιά που προκλήθηκε στο Μπάμπιντι από το Πίκολο.

227-61

Ο Γκόχαν μεταφέρεται στον Ιερό Κόσμο των Κάι από το Σιν και το Κιμπίτο

Η Μπούλμα και οι υπόλοιποι σπεύδουν να μαζέψουν τις Ντράγκον Μπολ. Η ομάδα καλεί το Σένρον και εύχονται να γυρίσουν στη ζωή όλοι όσοι σκοτώθηκαν από το πρωί του Παγκοσμίου Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών. Όλα τα άτομα που σκοτώθηκαν από τους Μάτζιν Βετζέτα και Νταμπούρα επιστρέφουν στη ζωή. Ο Γκόκου τηλεμεταφέρεται εκεί και τους σταματά από το να κάνουν την επόμενη ευχή, με αποτέλεσμα ο Σένρον να φύγει για 4 μήνες αντί για ένα έτος. Τότε τηλεμεταφέρει τον εαυτό του και τους άλλους στο Παρατηρητήριο του Κάμι προτού τους ενημερώσει για το θάνατο του Βετζέτα και την εξαφάνιση του Γκόχαν, προκαλώντας τρόμο στις Τσί-Τσι, Μπούλμα και Βιντέλ. Εντωμεταξύ, ο Σιν περιπλανιέται για να βρει το Γκόχαν, και ο Κιμπίτο που επέστρεψε στη ζωή λόγω της ευχής, τους βρίσκει και τους θεραπεύει. Ο Κιμπίτο τότε τους τηλεμεταφέρει στο Ιερό Κόσμο των Κάι. Ο πρώτος θνητός που πάτησε το πόδι του στο πλανήτη των Κάι, Γκόχαν, ξεκινά να εκπαιδεύεται με το Ξίφος Ζ αφού το έβγαλε από ένα βράχο.

DBZ - 228 - (by dbzf.ten

Ο Μάτζιν Μπου μετατρέπει το πληθυσμό μιας πόλης σε σοκολάτα

Ο Γκόκου στη συνέχεια αρχίζει να εκπαιδεύει το Γκότεν και το Τρανκς στο Χορό της Συγχώνευσης. Ο Γκόκου έχει μάθει αυτή τη τεχνική από μια εξωγήινη φυλή με το όνομα Μεταμόρι, κατά τη διάρκεια των επτά ετών που έμεινε στον Άλλο Κόσμο μετά την ήττα του Σελ. Η εκμάθηση αυτής της τεχνικής θα τους έπαιρνε περισσότερο χρόνο από ότι πήρε στο Γκόκου. Αφού ο Γκόκου έχει περιορισμένο χρόνο στη Γη, αποφασίζει να δείξει στο Πίκολο τη τεχνική για να συνεχίσει εκείνος την εκπαίδευση. Εντωμεταξύ, ο Μπάμπιντι απειλεί μανιωδώς πως θα γυρνούσε το Μάτζιν Μπου στη μπάλα του αν δεν τον υπάκουγε. Ο Μπάμπιντι είναι σε μια αποστολή εύρεσης του Πίκολο, Γκότεν και Τρανκς λόγω της ανάμειξης τους νωρίτερα. Για να κάνει γρηγορότερη τη διαδικασία, ο Μπάμπιντι τηλεπαθητικά επικοινωνεί με όλα τα άτομα της Γης, αναγκάζοντας τους να βλέπουν καθώς ο Μάτζιν Μπου επιτεθόταν σε μια πόλη. Ο Μάτζιν Μπου μετατρέπει όλο πληθυσμό της πόλης σε ζαχαρωτά, τα οποία ρουφά στο στόμα του και τρώει με μια μπουκιά. Τότε ισοπεδώνει τη πόλη, προς ικανοποίηση του Μπάμπιντι. Η επόμενη πόλη υποφέρει από την ίδια τύχη, καθώς μετατρέπει το πληθυσμό σε μπάρες σοκολάτας.

GokuSuperSaiyanIIIvsFatBuu245

Ο Σούπερ Σάγιαν 3 Γκόκου εναντίον του Μάτζιν Μπου

Για να δώσει χρόνο στο Τρανκς να βρει το Ντράγκον Ραντάρ, ο Γκόκου πλησιάζει το Μάτζιν Μπου και το Μπάμπιντι, και αρχίζει να τους δείχνει τη δύναμη του. Συμπεραίνει πως αυτό θα είναι αρκετό για να εντυπωσιάσει το Μπάμπιντι, να τον καθυστερήσει, και να κρατήσει απασχολημένο το Μάτζιν Μπου. Ο Γκόκου μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν, Σούπερ Σάγιαν 2, και τελικά μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν 3. Η ενέργεια που απελευθερώνεται από αυτή τη μορφή ξαφνιάζει τους πάντες σε όλο το πλανήτη. Ακόμη και ο Τιέν Σινχάν και ο Τσιάοτσου μπορούν να αισθανθούν τη δύναμη του Σούπερ Σάγιαν 3. Ο Μπάμπιντι δεν δείχνει εντυπωσιασμένος από τις πρώτες δυο μορφές αφού τις έχει ήδη παρακολουθήσει στο Βετζέτα και στο Γκόχαν, όμως η τρίτη έχει ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Ωστόσο ο Γκότεν και ο Τρανκς δεν τα καταφέρνουν, οπότε ο Γκόκου αποφασίζει να αντιμετωπίσει το Μάτζιν Μπου. Η μάχη ξεκινά με ένα γρήγορο ρυθμό καθώς ο Γκόκου δείχνει τις νέες του δυνάμεις. Ο Γκόκου για ακόμη μια φορά κρύβει τη πραγματική του δύναμη, αφού ξέρει πως πλέον δεν είναι δική του δουλειά να σώσει τη Γη και θέλει να δώσει τη σκυτάλη στη νέα γενιά ηρώων, Γκότεν και Τρανκς, και να γίνουν εκείνοι οι υπερασπιστές της Γης. Κατά τη διάρκεια της μάχης, ο Γκόκου είναι σε θέση να πάρει το πάνω χέρι, όμως δεν μπορεί να προκαλέσει μόνιμη ζημιά στο Μάτζιν Μπου, ο οποίος αναγεννιέται μετά από κάθε του επίθεση και ακόμη εκπλήσσει το Γκόκου όταν εκτελεί μια τεχνική του Βετζέτα. Μετά από κάποια ώρα, ο Γκόκου νιώθει πως έχει περάσει αρκετή ώρα και αποφασίζει να επιστρέψει στο παρατηρητήριο. Έτσι, ο Γκόκου επιτυγχάνει στο να δώσει αρκετό χρόνο στους Γκότεν και Τρανκς για να εκπαιδευτούν.

BuuKillsBabidi

Ο Μπου επαναστατεί απέναντι στο Μπάμπιντι και τον σκοτώνει

Ο Μάτζιν Μπου κουράζεται από τη συμπεριφορά του Μπάμπιντι και, μέσω απλού δόλου, καταφέρνει να εξουδετερώσει το μάγο με μια γροθιά που του ξεκόλλησε το κεφάλι και διασπώντας το σώμα του. Μεταξύ αγώνων μαζικής καταστροφής και παιδιάστικες ενέργειες, ο Μάτζιν Μπου χτίζει ένα σπίτι και γνωρίζει τον Ηρακλή.

Η μεταμόρφωση του Σούπερ Σάγιαν 3 έχει μειώσει την ώρα του Γκόκου στη Γη, οπότε όταν φτάνει στο παρατηρητήριο, είναι ήδη πολύ αργά και πρέπει να επιστρέψει στον Άλλο Κόσμο. Ο Πίκολο συνεχίζει να εκπαιδεύει τα αγόρια στο Χορό της Συγχώνευσης και, μετά από δυο αποτυχημένες απόπειρες, καταφέρνουν να συγχωνευτούν δημιουργώντας το πολεμιστή Γκότενκς. Ο Γκότενκς κατευθύνεται στο σημείο που βρισκόταν ο Μάτζιν Μπου, ο οποίος ακόμη και τώρα αποδεικνύεται ισχυρότερος και στη συνέχεια τον νικά.

Bee

Ο Μπι παίζονται με το Μπου λίγο πριν δέχθει μια σφαίρα

Στον Άλλο Κόσμο, ο Γκόκου βλέπει πως ο Γκόχαν είναι ζωντανός. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του Γκόχαν το Ξίφος Ζ σπάει μετά από μια σύγκρουση με ένα κομμάτι Κατσίν, το ισχυρότερο μέταλλο στο σύμπαν. Ο Γηραιός Κάι παρουσιάζεται και με τις μαγικές του ικανότητες ξεκινά να ξεκλειδώνει την εσωτερική κρυμμένη προοπτική του Γκόχαν.

Ο Ηρακλής είχε πει ψέμματα για τη εξουδετέρωση του Σελ μερικά χρόνια πριν και τώρα που η Γη είναι ξανά σε κίνδυνο οι άνθρωποι στρέφονται σε εκείνον για βοήθεια. Φτάνοντας στο σπίτι του Μάτζιν Μπου, ο Ηρακλής γίνεται φίλος με το ροζ τέρας και καταφέρνει να τον πείσει να σταματήσει να σκοτώνει. Ο Μάτζιν Μπου υιοθετεί ένα κουτάβι το οποίο αποκαλεί «Μπι» και τα πράγματα φαίνονται ήρεμα. Ωστόσο, δυο άνδρες που εκμεταλεύονται το χάος που επικρατεί στο πλανήτη, ο Βαν Ζαντ και ο Σμίτι, φτάνουν και πυροβολούν το Μπι καθώς και τον Ηρακλή.

Ο Κακός Μπου[]

MajinBuuFatVsMajinBuuEvil

Ο Κακός Μπου νικά το Καλό Μπου

Ο Μάτζιν Μπου θεραπεύει τους φίλους του όμως δεν μπορεί να συγκρατήσει το θυμό του και άθελα του απελευθερώνεται από μέσα του ο Κακός Μπου. Το πλάσμα έχει μια γκρι και πολύ αδύνατη μορφή σε αντίθεση με τον Καλό Μπου. Ο Κακός Μπου σκοτώνει το Βαν Ζαντ με ένα Guilty Flash και αρχίζει να μάχεται με το Καλό Μπου. Ο Καλός Μπου πολεμάει γενναία, όμως ο αντίπαλος του είναι αρκετά ισχυρότερος, αφού εκτός από τη κακή του μορφή απέβαλλε και το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης του. Αποφασισμένος να τον σταματήσει ο Καλός Μπου εκτοξεύει την Ακτίνα Μεταμόρφωσης στο Κακό Μπου, όμως ο δεύτερος την επιστρέφει σε εκείνον. Ο Καλός Μπου μετατρέπεται σε σοκολάτα και τρώγεται από το Κακό Μπου, ο οποίος μεταμορφώνεται στο Σούπερ Μπου, ο οποίος είναι εξυπνότερος, ισχυρότερος και περισσότερο αδίστακτος από το Κακό Μπου. Τρομοκρατημένος, ο Σμίτι ανοίγει πυρ ενάντια στο Σούπερ Μπου με ένα πολυβόλο όπλο, όμως μάταια. Ο Σούπερ Μπου υγροποιεί το σώμα του και κατευθύνεται προς το στόμα του Σμίτι, ο οποίος χωρίς να το θέλει καταπίνει το τέρας, με αποτέλεσμα το δικό του σώμα να διογκωθεί και να εκραγεί. Ο Σούπερ Μπου αναγεννιέται, βλέπει τον Ηρακλή και το Μπι και ορμά καταπάνω τους, όμως ξαφνικά σταματά. Μετά από λίγο, λέει το όνομα του Ηρακλή και πετά μακριά. Έτσι, ο Ηρακλής συνειδητοποεί πως ο Καλός Μπου βρίσκεται μέσα στο νέο τέρας με κάποιο τρόπο.

Dbz241(for dbzf.ten

Ο Σούπερ Μπου αποδεκατίζει το πλυθησμό της Γης με μια επίθεση

Έχοντας πλέον διαίσθηση του κι, ο Μπου κατευθύνεται προς το Παρατηρητήριο, όπου η Ομάδα Ντράγκον περιμένει να τελειοποιηθεί ο Χορός της Συγχώνευσης από τους Γκότεν και Τρανκς· ωστόσο αυτή τη στιγμή τα δυο παιδιά κοιμούνται. Ο Μπου απαιτεί να δει τον ισχυρό πολεμιστή που του είχε υποσχεθεί ο Γκόκου, αλλά ήρθε μια μέρα νωρίτερα· Έντρομος, ο Πίκολο τον ικετεύει να περιμένει λίγο ακόμη και του λέει να περάσει το χρόνο του σκοτώνοντας τους εναπομείναντες ανθρώπους που θα μπορούσε να βρει, ξέροντας πως θα μπορούσαν να τους επαναφέρουν στη ζωή με τις Ντράγκον Μπολ. Μετά από μια σύντομη περιπλάνηση στο Παρατηρητήριο, ο Μπου απελευθερώνει τη θανάσιμη επίθεση Human Extinction Attack, η οποία εντοπίζει και σκοτώνει όλους τους ανθρώπους της Γης εκτός από εκείνους στο Παρατηρητήριο και στο Πύργο του Κόριν· μόνο οι Τιέν, Τσιάοτσου, Ανδροειδές 17, Ηρακλής και Μπι καταφέρνουν να επιζήσουν. Την ίδια στιγμή, οι Τρανκς και Γκότεν κοιμούνται ενώ ο Κρίλιν προσπαθεί μάταια να τους ξυπνήσει.

MajinBuuChiChiEgg

Ο Σούπερ Μπου μετατρέπει τη Τσί-Τσι σε αυγό προτού τη διαλύσει

Ένας τρομαγμένος Πίκολο ρωτάει το Μπου να περιμένει άλλη μια ώρα για να προετοιμαστεί ο μαχητή, και υλοποιεί μια κλεψύδρα για να καταλάβει ο Μπου πότε θα περάσει μια ώρα. Ο Μπου αρχικά αρνείται και προσπαθεί να σκοτώσει τη Βιντέλ όταν εκείνη του αντιμιλά, όμως όταν μαθαίνει πως είναι η κόρη του Ηρακλή, ο Μπου συμφωνεί, όμως υπόσχεται να σκοτώσει τους υπόλοιπους αν ο μαχητής δεν είναι έτοιμος μέσα στο χρονικό όριο. Έτσι, οι Τρανκς και Γκότεν τελικά ξυπνούν. Εξοργισμένη με τον υποτιθέμενο θάνατο του Γκόχαν από τα χέρια του Μπου, η Τσί-Τσι ανόητα τον πλησιάζει, κατά τις προειδοποιήσεις του Πίκολο και του Γκότεν, χαστουκίζοντας τον στο πρόσωπο και φωνάζοντας του. Ένας θυμωμένος Μπου αμέσως της φωνάζει «Μετατρέψου σε αυγό!», μεταμορφώνει τη Τσί-Τσι σε αυγό και τη πατάει. Σοκαρισμένος και ταραγμένος με το θάνατο της μητέρας του, ο Γκότεν επιχειρεί να επιτεθεί στο Μπου, όμως ο Πίκολο τον διατάζει να μην το κάνει και του λέει πως θα επαναφέρουν τη Τσί-Τσι και το Γκόχαν στη ζωή με τις Ντράγκον Μπολ. Αφού πείστηκε από τα λόγια των Τρανκς και Πίκολο, ο Γκόχαν κατευθύνεται προς το Θάλαμο Υπερβολικού Χρόνου, όπου αμέσως ξεκινούν εκπαίδευση.

Dbz242(for dbzf.ten

Ο Πίκολο οδηγεί το Σούπερ Μπου στο Θάλαμο Υπερβολικού Χρόνου

Λίγο αργότερα, η Βιντέλ ρωτάει το Πίκολο πως γίνεται ο Μπου να γνωρίζει το πατέρα της, και της εξηγεί πως ο Ηρακλής είχε προσπαθήσει να αλλάξει το Μπου, και πως ο νέος Μπου ακόμη θυμάται τον «άνθρωπο και τη καλοσύνη που έδειξε σε ένα τέρας». Η υπομονή του Μπου εξαντλείται μετά από τριάντα λεπτά, και απαιτεί να δει το μαχητή, προκαλώντας με το θυμό του ωστικά κύματα που έκαναν σημαντική ζημιά στο Παρατηρητήριο. Ο Πίκολο συμφωνεί να τον οδηγήσει στο μαχητή, και το πράττει, με τους Κρίλιν, Ρόσι, Γιάμτσα, Μπούλμα, Βασιλιά-Οξ, Βιντέλ, Ανδροειδές 18, Μάρον, Ντέντε και Κύριο Πόπο να τους ακολουθούν κρυφά. Σε μια προσπάθεια να δώσει όσο περισσότερο χρόνο γίνεται στους Τρανκς και Γκότεν, ο Πίκολο διαλέγει το μακρύ δρόμο και πηγαίνει μέσα από πολυάριθμες παρακάμψεις. Αφού καθυστέρησε το Μπου για όσο μπορούσε, ο Πίκολο επικοινώνησε τηλεπαθητικά με τους Τρανκς και Γκότεν, προειδοποιώντας τους πως ο Μπου έρχεται και πως έχουν ένα λεπτό (έξι ώρες στο θάλαμο) προτού φτάσει εκεί.

0yougotslapped n

Ο Σούπερ Μπου κυριαρχεί απέναντι στο Γκότενκς

Ο Πίκολο και ο Μπου μπαίνουν στο Θάλαμο Υπερβολικού Χρόνου, όπου ο Τρανκς και ο Γκότεν ετοιμάζονται να συγχωνευτούν. Ένας σκεπτικός Μπου γρονθοκοπά το Τρανκς πριν το πραγματοποιήσουν, όμως ο Τρανκς τον διατάζει να περιμένει για να του δώσουν μια πρόκληση, και συγχωνεύονται, δημιουργώντας το Γκότενκς. Η μάχη ξεκινά, όμως δυστυχώς, πρωτύτερα ο Τρανκς και ο Γκότεν είχαν σχεδιάσει να παρατείνουν όσο γίνεται τη μάχη για να κάνουν τη νίκη τους εντονότερη, με αποτέλεσμα ο Γκότενκς να σαχλαμαρίζει αντί να τελειώσει γρήγορα τη μάχη. Ο Γκότενκς χρησιμοποιεί αμέτρητες επιθέσεις με ανόητα ονόματα που προκαλούν μικρή, ή μηδενική ζημιά, στο Μπου, και αφού συνεχώς πετιόταν μακριά από το Μπου, αποφάσισε να γίνει λίγο πιο σοβαρός και να μετατραπεί σε Σούπερ Σάγιαν. Ο Γκότενκς προχωρά χρησιμοποιώντας πιο αποτελεσματικές επιθέσεις, όπως το Galactic Donut και το Super Ghost Kamikaze Attack, οι οποίες προκαλούν σημαντική ζημιά στο Μπου, με τη τελευταία να τον σκάει σε κομμάτια. Οι Γκότενκς και Πίκολο γρήγορα καίνε τα κομμάτια σε μια απόπειρα να σταματήσουν την αναγέννηση του Μπου, όμως ακόμη και αυτό δεν είναι αρκετό. Εκείνη τη στιγμή, ο Γκότενκς δηλώνει πως έχασε και δεν μπορεί να αγωνιστεί άλλο, όμως αυτο είναι στη πραγματικότητα ένα κόλπο. Δυστυχώς, ο Πίκολο τον πιστεύει και προχωρά στο εφεδρικό σχέδιο· καταστρέφει την είσοδο για το Θάλαμο Υπερβολικού Χρόνου, αφήνοντας τους τρεις τους παγιδευμένους για πάντα.

Dbz245(for dbzf.ten

Ο Γκότενκς χρησιμοποιεί ένα Vice Shout για να ξεφύγει από το Θάλαμο του Χρόνου

Ωστόσο, τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως ο Πίκολο είχε προβλέψει. Ο Μπου, τρομαγμένος στη σκέψη πως δεν θα έτρωγε γλυκά ξανά, ουρλιάζει με τέτοια δύναμη που ανοίγει μια τρύπα στο φράγμα της διάστασης και γρήγορα επιστρέφει στη Γη. Δυστυχώς, η τρύπα κλείνει πολύ γρήγορα για να προλάβουν να περάσουν οι Πίκολο και Γκότενκς. Με κανένα να μπορεί να τον σταματήσει, ο Μπου δολοφονεί τους Κρίλον, Ανδροειδές 18, Βιντέλ, Μπούλμα και όλους τους άλλους στο παρατηρητήριο μετατρέποντας τους σε γλυκά και τρώγοντας τους (ο Ντέντε πετάχθηκε από το Παρατηρητήριο από το Κύριο Πόπο προτού σκοτωθεί). Στο Θάλαμο του Χρόνου, ο Γκότενκς αποκαλύπτει το μυστικό του όπλο· μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν 3 και ουρλιάζει ανοίγοντας μια δεύτερη τρύπα, καταφέροντας έτσι να αποδράσουν. Αφού συνειδητοποιεί πως ο Μπου έχει σκοτώσει όλους τους φίλους του, ο Γκότενκς νευριάζει και υπόσχεται να κάνει το Μπου να το πληρώσει.

0gotenkskick n

Ο Σούπερ Σάγιαν 3 Γκότενκς μαχεταί με το Σούπερ Μπου

Ο Γκότενκς και ο Μπου αρχίζουν να μάχονται πάνω στο παρατηρητήριο, καταστρέφοντας το τελείως. Η μάχη συνεχίζεται στον ουρανό, με το Γκότενκς να έχει ίση δύναμη με το Μπου. Κοντά στο τέλος της μάχης, ένας ηττημένος και δαρμένος Γκότενκς παίρνει τον έλεγχο και αφήνει το Μπου στο χείλος του θανάτου. Καθώς προχωρά για να τον αποτελειώσει, η δύναμη του Σούπερ Σάγιαν 3 χάνεται, και επιστρέφει στη βασική του μορφή. Χωρίς τη τεράστια ισχύ του Σούπερ Σάγιαν 3, ο Γκότενκς συνειδητοποιεί πως η ήττα του είναι βέβαιη, με το τέρας να αναγεννιέται και να ανακτά τη δύναμη του. Σύντομα, η συγχώνευση διαλύεται και ο Γκότενκς χωρίζεται στους Τρανκς και Γκότεν ξανά. Ο Πίκολο πιστεύει πως δεν υπάρχει πιθανότητα νίκης, αλλά ακόμη είναι αποφασισμένος να προβάλει μια τελική αντίσταση.

Advertisement