FANDOM

Future Trunks

Ο Τρανκς

«Πονάει, έτσι δεν είναι; Το ότι είστε εντελώς πιο αδύναμοι, χωρίς έξοδο διαφυγής. Φανταστείτε πως έχουν αισθανθεί όλοι αυτοί οι αθώοι άνθρωποι που έχετε κυνηγήσει για χρόνια. Πάντα κρυμμένοι. Πάντα με αγωνία. Φοβούμενοι για το αύριο. Φανταστείτε πως ήταν για το Κρίλιν, για το Πίκολο, για το Γιάμτσα, το Τιέν, φανταστείτε πως ήταν για το Γκόχαν. Τους σκοτώσατε χωρίς δεύτερη σκέψη. Έχετε κάνει τη ζωή των πάντων μια κόλαση επειδή κανείς δεν μπορούσε να σταθεί εναντίον σας. Ήσασταν στην εξουσία για πάρα πολύ. Λοιπόν, σήμερα ο χρόνος σας τελείωσε. Τώρα είστε μέσα στη φωτιά, οπότε απολαύστε το!»
— Ο Μελλοντικός Τρανκς στα Ανδροειδή στο επεισόδιο "Free the Future"

Ο Μελλοντικός Τρανκς είναι το υβρίδιο Σάγιαν και γήινου γιου του Μελλοντικού Βετζέτα και της Μελλοντικής Μπούλμα από ένα εναλλακτικό μέλλον. Ώσπου να γεννηθεί ο τωρινός Τρανκς η χρονοσειρά είχε αλλάξει από τα τα ταξίδια του Μελλοντικού Τρανκς και του Σελ στο παρελθόν. Άρα, οι δυο Τρανκς είχαν εντελώς διαφορετικές ζωές. Εκείνοι έζησαν τις ίδιες ζωές μέχρι τη στιγμή που οι χρονοσειρές αποκλίνουν: τρία χρόνια προτού εμφανιστούν τα ανδροειδή.

Ευγενής, σοβαρός και πολύ προσεκτικός, ο Τρανκς έρχεται από μια διαφορετική χρονοσειρά στο οποίο το Μελλοντικό Ανδροειδές 17 και Μελλοντικό Ανδροειδές 18 εξόντωσαν την Ομάδα Ντράγκον και προχώρησαν με το να δημιουργήσουν ένα βασανιστικό χάος στη Γη. Ο Τρανκς εκπαιδεύτηκε από το Μελλοντικό Γκόχαν ως έφηβος και έγινε ένας ταλαντούχος μαχητής, ξιφομάχος και Σούπερ Σάγιαν. Αυτά τα χαρακτηριστικά τον βοήθησαν πολύ στο να αντιμετωπίσει τα Ανδροειδή αφού επέστρεψε στο μέλλον του για να το σώσει.

Βιογραφία Edit

Παρελθόν Edit

«Γιατί Γκόχαν; Γιατί πήγες μόνος σου; Έπρεπε να με αφήσεις να σε βοηθήσω! Δεν έπρεπε να πας μόνος σου! Δεν μπορώ να τα καταφέρω χωρίς εσένα! Ήσουν ο μόνος φίλος που είχα ποτέ. Κοίτα... κοίτα τι σου έκαναν! Δεν είναι δίκαιο! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ! ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΩ! ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΦΗΣΕΣ; ΓΚΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ!!!»
— Ο Τρανκς ανακαλύπτει ότι ο Γκόχαν δολοφονήθηκε και γίνεται Σούπερ Σάγιαν

Ο Τρανκς γεννήθηκε το Έτος 766 και είναι από μια εναλλακτική χρονοσειρά, όπου η Γη συνεχόμενα τρομοκρατείται από το διαβολικό Ανδροειδές 17 και Ανδροειδές 18. Την ώρα που μας παρουσιάζονται τα Ανδροειδή τα τρία τέταρτα του πληθυσμού του κόσμου έχουν χαθεί από τη καταστροφική τους μανία. Στο μέλλον, ο Γκόχαν και ο Τρανκς είναι πιο αδύναμοι χωρίς την εκπαίδευση της έμπειρης Ομάδας Ντράγκον.
GohanFutureFutureTrunksPrepareToFightAndroidsNV

Οι Μελλοντικοί Τρανκς και Γκόχαν ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τα Ανδροειδή

Σε αυτή τη χρονοσειρά, ο Γκόκου πεθαίνει από έναν ιό της καρδιάς έξι μήνες προτού εμφανιστούν τα Ανδροειδή, αφήνοντας τους Μαχητές Ζ χωρίς έναν από τους σπουδαιότερους ήρωες τους. Ο πατέρας του Τρανκς, Βετζέτα, και όλοι οι υπόλοιποι Μαχητές Ζ (εκτός του Γκόχαν) σκοτώνονται, με τα Ανδροειδή να τους νικούν με ευκολία, αφού ήταν σχεδιασμένα να είναι ισχυρότερα από το Γκόκου. Οι Μαχητές Ζ δεν μπορούν να επιστρέψουν στη ζωή καθώς οι Ντράγκον Μπολ είναι μόνιμα αχρηστευμένες, λόγω του θανάτου του Πίκολο που είχε ως αποτέλεσμα να πεθάνει και ο Κάμι. Μέσα σε δεκατρία χρόνια, ο Γκόχαν γίνεται ο μέντορας του Μελλοντικού Τρανκς και τον εκπαιδεύει με ό,τι γνωρίζει, μαθαίνοντας του επίσης να ξιφομαχεί. Ο Γκόχαν προσπαθεί να μάθει στο Τρανκς να μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν, κάτι που ήταν αναγκαίο για να ανταγωνιστεί τη δύναμη των Ανδροειδών. Ωστόσο, με τους πάντες ήδη νεκρούς και μην έχοντας ζήσει ένα συγκεκριμένο επίπεδο στεναχώριας και πόνου, ο Τρανκς απλώς δεν μπορεί να βρει το κίνητρο για να μεταμορφωθεί (Στο manga, ο Τρανκς έχει ήδη φτάσει στο βαθμό του Σούπερ Σάγιαν). Ο Τρανκς είναι στην ηλικία των δεκατεσσάρων. Σε ένα πάρκο διασκέδασης με την ονομασία Σούπερ Ουόρλντ, ο Γκόχαν και ο Τρανκς αντιμετωπίζουν τα Ανδροειδή, με τον άπειρο Τρανκς να τα βρίσκει δύσκολα απέναντι στο Ανδροειδές 18. Ο Γκόχαν αναγκάζεται να θυσιαστεί για να σώσει το Τρανκς, χάνοντας το ένα χέρι του με το Τρανκς να αποθαρρύνεται και με την αυτοπεποίθηση του να πέφτει. Ο Τρανκς προσπαθεί συνεχόμενα να φτάσει στη μορφή του Σούπερ Σάγιαν κατά την εκπαίδευση του όμως ακόμη δυσκολεύεται, σε αντίθεση με τον ομόλογο του από τη κύρια χρονοσειρά που τα καταφέρνει σε μικρότερη ηλικία και με σχετική ευκολία.
Trunks-History-of-Trunks-004

Ο Μελλοντικός Τρανκς βρίσκει τη σωρό του μέντορα του, Γκόχαν

Trunks ssj2.

Ο Μελλοντικός Τρανκς γίνεται Σούπερ Σάγιαν όταν βρίσκει το άψυχο σώμα του Γκόχαν

Αργότερα, στο Έτος 780, οι δυο τους βγαίνουν για να αντιμετωπίσουν τα Ανδροειδή ξανά, οπότε ο Γκόχαν αναισθητοποιεί το Τρανκς με ένα χτύπημα, ξέροντας ότι θα πέθαινε αν μαχόταν μαζί τους. Ο Γκόχαν αντιμετωπίζει δυναμικά μόνος του τα Ανδροειδή στη Πόλη Πέπερ, όντας ισχυρότερος από το καθένα Ανδροειδές ξεχωριστά (μόνο στο anime, o Γκόχαν χάνει από το Ανδροειδές 17, το οποίο χρησιμοποιεί λιγότερη από τη μισή του δύναμη και ακόμη και μετά τα χρόνια που εκπαιδευόταν με το Τρανκς, ο Γκόχαν χάνει εύκολα από τον αντίπαλο του και πεθαίνει προτού ο Τρανκς συνέλθει) όμως του είναι αδύνατο να αντιμετωπίσει και τα δυο και τα αποθέματα άπειρης ενέργειας τους. Ο Γκόχαν χάνει και σκοτώνεται, με το Τρανκς να βρίσκει τη σωρό του στη βροχή. Καταβεβλημένος από θυμό και λύπη, ο Τρανκς επιτέλους μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν και περνάει τα επόμενα χρόνια προσπαθώντας να εκδικηθεί για το χαμό των νεκρών συμμάχων του, όμως δεν μπορεί να νικήσει.

«Τέρατα! Όλοι αυτοί οι άνθρωποι! Και όλα αυτά τα παιδιά! Δεν θα σας αφήσω να το συνεχίσετε!»
— Ο Τρανκς εξοργισμένος μαθαίνοντας ότι τα Ανδροειδή απλώς σκοτώνουν ανθρώπους για διασκέδαση

TrunksFutureDefeatedByAndroids

Ο Τρανκς ηττημένος από τα Ανδροειδή

Μετά από μια ακόμη διαφυγή στη Μπρίτζταουν το Έτος 783, η Μελλοντική Μπούλμα αποκαλύπτει τη Μηχανή του Χρόνου στο γιο της, που ελπίζει να χρησιμοποιήσει για να ταξιδέψει στο παρελθόν και να σώσει το Γκόκου, ενδεχομένως αλλάζοντας το μέλλον. Στο συγκεκριμένο μέλλον, ο Τρανκς δεν γνώρισε ποτέ το πατέρα του, αφού όταν ο ίδιος ήταν μωρό ο Βετζέτα είχε σκοτωθεί από τα Ανδροειδή.

Dragon Ball Z Edit

Cell Saga Edit

«Αυτά τα ανδροειδή είναι αδίστακτα, και παίρνουν ευχαρίστηση με το να προκαλούν πόνο και χάος. Το να ζεις στη Γη στο δικό μου χρόνο είναι σαν να ζεις σε έναν εφιάλτη... πάντα να τρέχεις και να κρύβεσαι, ψάχνοντας για ένα τρόπο διαφυγής.»

ArmCounter2

Ο Μελλοντικός Τρανκς εύκολα αποκρούει μια επίθεση ενός στρατιώτη του Βασιλιά Κολντ

Το Έτος 784, ο Τρανκς ταξιδεύει μια εικοσαετία πίσω στο χρόνο, με στόχο να προειδοποιήσει το Γκόκου για το κίνδυνο των ανδροειδών στο άμεσο μέλλον, καθώς και για να του δώσει ένα φάρμακο που θα τον σώσει από τον ιό της καρδιάς από τον οποίο θα πεθάνει. Ωστόσο, όταν φτάνει στη Γη τον υποδέχεται ο διαβολικός Φρίζερ και ο πατέρας του, Βασιλιάς Κολντ, και ο Τρανκς σκοτώνει τους στρατιώτες που οι δυο τους έφεραν στη Γη. Είχαν έρθει με σκοπό να πάρουν εκδίκηση από το Γκόκου, σκοτώνοντας τον ίδιο και τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ο τότε δεκαεπτάχρονος Τρανκς δεν φάνηκε αρκετά απειλητικός για το Φρίζερ, ο οποίος του το είπε. Ο Τρανκς αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να μεταμορφωθεί σε Σούπερ Σάγιαν, όμως ο Φρίζερ αν και αρχικά σοκαρισμένος, γελάει μαζί με το πατέρα του. Ο Τρανκς περιμένοντας πως ο Φρίζερ δεν θα τον πιστέψει, το αποδεικνύει και μεταμορφώνεται σε Σούπερ Σάγιαν, με το Φρίζερ να τρομοκρατείται. Έπειτα, δόθηκαν τρεις ευκαιρίες στο Φρίζερ να τον σκοτώσει, όμως ο νεαρός Σούπερ Σάγιαν μπορεί εύκολα να μπλοκάρει και να αποφύγει τις επιθέσεις του.
TrunksFutureFriezaSliced

Ο Μελλοντικός Τρανκς κόβει το Φρίζερ στα δυο με το σπαθί του

Απογοητευμένος, ο Φρίζερ εκτοξεύει ένα Supernova στο Τρανκς, με το Σάγιαν να πιάνει τη τεράστια σφαίρα και να του λέει πως πρέπει να «του έπεσε». Ο Φρίζερ προκαλεί μια έκρηξη με ένα Κύμα Ενέργειας (αυτό συνέβη μόνο στο anime, ενώ στο manga ο Φρίζερ δεν χρησιμοποιεί το Supernova, το οποίο μπορεί να καταστρέψει τη Γη, αλλά μόνο το Κύμα Ενέργειας). Ο Μελλοντικός Τρανκς μένει άθικτος και εκτελεί αυτό που ονομάζει Burning Attack με το Φρίζερ να το αποφεύγει, όμως ο Σάγιαν χρησιμοποίησε το Shining Sword Attack.

TrunksFutureVsKingColdWBG

Ο Μελλοντικός Τρανκς σταματάει την επίθεση του Βασιλιά Κολντ

Ο Φρίζερ, κομμένος στα δυο, ηττήθηκε με το σώμα του σύντομα να είναι κομματιασμένο και ο Μελλοντικός Τρανκς συνέχισε με ένα κύμα ενέργειας, και έπειτα σειρά πήρε ο αλαζόνας Βασιλιάς Κολντ, ο οποίος επίσης εξουδετερώθηκε. Ο Τρανκς τότε οδηγεί τη συναθροισμένη Ομάδα Ντράγκον κοντά στο μέρος που θα προσγειωνόταν ο Γκόκου. Τότε προσφέρει στους Μαχητές Ζ αναψυκτικά από το ψυγείο που είχε μέσα στη κάψουλα του. Κατά τη διάρκεια της αναμονής τους, ο Τρανκς κοίταζε το Βετζέτα (αφού είναι η πρώτη φορά που βλέπει το πατέρα του αφού εκείνος σκοτώθηκε όταν ο Τρανκς ήταν μωρό), κάνοντας τον οξύθυμο Σάγιαν να τον ρωτά για ποιο λόγο τον κοιτάει. Εκτός από αυτό, η Μπούλμα προσέχει την ομοιότητα του Τρανκς με το Βετζέτα στα χαρακτηριστικά του προσώπου και ο Τιέν υποθέτει πως πρέπει ο Τρανκς να συνάντησε το Γκόκου στο διάστημα, όμως η θεωρία αυτή αμφισβητείται από το Τσιάοτσου ο οποίος τους θυμίζει ότι ο Τρανκς ισχυρίστηκε πως δεν έχει συναντήσει το Γκόκου. Μετά από δυο ώρες, κοιτάζοντας το ρολόι του, ο Τρανκς ενημερώνει τους Μαχητές Ζ ότι το σκάφος του Γκόκου ετοιμάζεται να φτάσει.

Όταν φτάνει ο Γκόκου, ο Τρανκς ανακαλύπτει προς δυσαρέσκεια του πως μπλέχτηκε με τη χρονοσειρά χωρίς να χρειάζεται· παρόλο που ήταν κάποιες ώρες μακριά με τη διαστημική του άκατο, ο Γκόκου ήταν έτοιμος να επέμβει με τη χρήση της τεχνικής της Στιγμιαίας Τηλεμεταφοράς του (όπως έκανε στην αρχική χρονοσειρά του Τρανκς) όταν ο Τρανκς εμφανίστηκε και σκότωσε το Φρίζερ.