FANDOM

«Και εδώ στεκόμαστε, Μεγάλε Βασιλιά Γιέμα. Οι άλλοι δυο Σάγιαν είναι στο δρόμο τους προς τη Γη τώρα. Για αυτό το λόγο, σου ζητούμε ταπεινά να αφήσεις το Γκόκου να αναζητήσει εκπαίδευση από τον ίδιο το Βασιλιά Κάι, με την άδεια σου εννοείται. Είναι πολύ δύσκολο να σωθεί ο πλανήτης αν ο Γκόκου δεν εκπαιδευτεί από το Βασιλιά Κάι.»
— Ο Κάμι ζητώντας άδεια από το Βασιλιά Γιέμα για να σταλθεί ο Γκόκου στο Πλανήτη του Βασιλιά Κάι

Το «Καμία Ώρα Σαν τη Τωρινή» (αγγλ: No Time Like the Present) είναι το έκτο επεισόδιο του Raditz Saga και της μη επεξεργασμένης σειράς Dragon Ball Z. Το επεισόδιο προβλήθηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία στις 7 Ιουνίου 1989 και στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 22 Ιουνίου 2005.

Περίληψη Edit

PiccolotakingGohan

Ο Πίκολο παίρνει το Γκόχαν

Μετά το θάνατο του Γκόκου, η Μπούλμα αναρωτιέται πως ο Ράντιτς μπόρεσε να τους εντοπίσει. Ο Πίκολο της απαντά πως το έκανε αυτό μέσω του αισθητήρα που ήταν το πρόσωπο του Ράντιτς. Η Μπούλμα παίρνει τον αισθητήρα και το επιδιορθώνει με σκοπό να εντοπίσει τους Τιέν Σινχάν και Γιάμτσα. Καθώς προετοιμάζονται να επιστρέψουν στο Σπίτι Κάμε, ο Πίκολο αναγεννά το χαμένο του χέρι και λέει στους Κρίλιν, Μπούλμα και Ρόσι πως επιθυμεί να πάρει μαζί του το Γκόχαν για να τον εκπαιδεύσει. Ο Κρίλιν αρχικά διαφωνεί, όμως ο Πίκολο εξηγεί πως ο Γκόχαν έχει κρυμμένη δύναμη και τη χρησιμότητα της στην επερχόμενη μάχη με τους Σάγιαν. Τότε παίρνει το λιπόθυμο Γκόχαν μαζί του, με τους άλλους να μην μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό.

KingYemmaNV01

Η πρώτη εμφάνιση του Γιέμα

Ο Κάμι, έχοντας διατηρήσει το σώμα του Γκόκου για αναβίωση, συνοδεύει το νεκρό ήρωα για να συναντήσουν το γιγάντιο Βασιλιά Γιέμα, ο οποίος κρίνει το ποιος θα πάει στο Παράδεισο ή στη Κόλαση. Εκείνος επιλέγει να εκπαιδευτεί ο Γκόκου με το Βασιλιά Κάι, μιας οντότητας με ανώτερη θέση από το Βασιλιά Γιέμα, προτού επιστρέψει στη ζωή από τις Ντράγκον Μπολ. Ο Βασιλιάς Γιέμα αναφέρει πως πριν από χιλιάδες χρόνια εκπαιδεύτηκε και εκείνος από το Βασιλιά Κάι, ο οποίος είναι πραγματικά είναι ισχυρό άτομο. Αφού παίρνει την άδεια του Βασιλιά, ο Γκόκου συνοδεύεται στην αρχή του Δρόμου του Φιδιού, ο οποίος χωρίζει το παλάτι του Βασιλιά Γιέμα με το πλανήτη του Βασιλιά Κάι.

KrillinMustRelayTheNews

Ο Κρίλιν πρέπει να πει στη Τσί-Τσι τι έγινε στους Γκόκου και Γκόχαν

Πίσω στο Σπίτι Κάμε, ο Κρίλιν αναρωτιέται πως η Τσί-Τσι θα αντιδράσει με τα νέα και ποιος θα της μιλήσει για αυτά, με τη Μπούλμα και το Ρόσι να τον παροτρύνουν να μιλήσει εκείνος αφού είναι ο καλύτερος φίλος του Γκόκου. Στο σπίτι του Γκόκου, η Τσί-Τσι παίρνει τηλέφωνο στο Σπίτι Κάμε για να δει για ποιο λόγο δεν επέστρεψε ο Γκόκου, όμως κανείς δεν απαντά. Στην είσοδο του Δρόμου του Φιδού, ο Γκόκου είναι εντυπωσιασμένος από το πόσο μακρύς πρέπει να είναι ο δρόμος και τον ενημερώνουν πως είναι ένα εκατομμύριο μέτρα. Επίσης τον προειδοποιούν να μην πέσει κάτω γιατί δεν υπάρχει τρόπος να ανεβεί ξανά. Πριν φύγει ο Γκόκου τους ρωτά αν μπορεί να πει τη Μάντισσα Μπάμπα να πει στους φίλους του να μην τον επαναφέρουν στη ζωή για ένα χρόνο.

Φτάνοντας σε μια ακατοίκητη περιοχή, ο Πίκολο ξυπνά το Γκόχαν και τον ενημερώνει για το θάνατο του πατέρα του. Βλέποντας το εύρος της αδρανούς δύναμης του Γκόχαν ρίχνοντας τον σε ένα βουνό το οποίο ο μικρός γρήγορα καταστρέφει, ο Πίκολο του λέει πως θα του αυξήσει τη δύναμη και πως θα τον εκπαιδεύσει, είτε αρέσει στο Γκόχαν είτε όχι. Ο Γκόχαν ρωτάει το Πίκολο γιατί δεν μπορεί να τον εκπαιδεύσει ο πατέρας του όταν γυρίσει στη ζωή και ο Πίκολο του απαντά πως είναι πολύ μαλακός και πως δεν έχουν πολύ χρόνο.

Σημαντικά γεγονότα Edit

  • Ο Πίκολο πηγαίνει το Γκόχαν μακριά για να αρχίσει την ειδική εκπαίδευση του.
  • Ο Γκόκου ξεκινά τη πορεία του στο Δρόμο του Φιδιού

Εμφανίσεις Edit

Χαρακτήρες Edit

Τοποθεσίες Edit

Αντικείμενα Edit

Τεχνικές Edit

  • Αναγέννηση - Χρησιμοποιήθηκε από το Πίκολο για να αναγεννήσει το χέρι που έχασε στη μάχη με το Ράντιτς.
  • Τηλεκίνηση - Χρησιμοποιήθηκε από το Πίκολο για να πάρει το Γκόχαν από το δάσκαλο Ρόσι.
  • Κρυμμένη Προοπτική - Χρησιμοποιήθηκε από το Γκόχαν ως αντανακλαστικό για να καταστρέψει ένα μεγάλο βουνό και να σώσει τον εαυτό του αφού τον πέταξε προς τα εκεί ο Πίκολο