FANDOM

«Δεν το πιστεύω. Τον χτύπησα με όλη μου τη δύναμη και ούτε που κουνήθηκε. Αυτός ο τύπος μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα.»
— Ο Πίκολο αφού συνάντησε το Ράντιτς

Το «Η Νέα Απειλή» (αγγλ: The New Threat) είναι το πρώτο επεισόδιο του Raditz Saga και της μη επεξεργασμένης σειράς Dragon Ball Z. Το επεισόδιο προβλήθηκε στις 26 Απριλίου 1989 στην Ιαπωνία και στις 14 Ιουνίου 2005 στις ΗΠΑ. Περιέχει το ντεμπούτο του γιου του Γκόκου, Γκόχαν και του αδερφού του, Ράντιτς στο anime.

Περίληψη Edit

Πέντε χρόνια έχουν περάσει από τα γεγονότα του Dragon Ball και ο κόσμος απολαμβάνει μια περίοδο ειρήνης. Λίγοι Γήινοι όμως ξέρουν μια νέα απειλή καταφθάνει στη Γη.

Το επεισόδιο αρχίζει με τη Τσί-Τσι να καλεί το γιο της, Γκόχαν. Έπειτα, ο Γκόκου βρίσκεται πίσω από το σπίτι του ψάχνοντας για καυσόξυλα. Αφού βρίσκει και ρίχνει ένα από τα μεγαλύτερα δέντρα με μια γροθιά, το σηκώνει και το μεταφέρει στο σπίτι του. Όταν φτάνει, η Τσί-Τσι του λέει να ψάξει για το Γκόχαν στο δάσος, ώστε να πάνε στο Σπίτι Κάμε. Ο Γκόκου συμφωνεί και η Τσί-Τσι του λέει να πάρει το Ιπτάμενο Σύννεφο για να μην αργήσουν.

RaditzTheNewThreatEp01

Ο Ράντιτς λίγο μετά την άφιξη του στη Γη

Εντωμεταξύ, ένας αγρότης δουλεύει σε ένα χωράφι, βάζοντας μια στοίβα σανό στο φορτηγό του, όταν ακούει ένα περίεργο ήχο. Κοιτάει ψηλά και βλέπει ένα μετεωρίτη να πέφτει μέσα στο χωράφι του. Ο αγρότης ρωτάει «γιατί σε εμένα;» και μπαίνει στο φορτηγό του για να το ελέγξει. Ο αγρότης παίρνει μαζί του ένα όπλο για προστασία. Φτάνει στο κρατήρα που δημιουργήθηκε και βλέπει πως δεν ήταν μετεωρίτης, αλλά μια μπάλα από σίδερο κάποιου είδους. Το σκάφος ανοίγει και ένας άνδρας βγαίνει από αυτό και συνειδητοποιεί πως η Γη δεν ήταν κατεστραμμένη. Ο άνδρας πετάει και προσγειώνεται λίγο πιο έξω από το σκάφος, ενώ ο αγρότης γεμίζει το όπλο του και λέει με νευρικότητα στον εξωγήινο πως ήταν πάνω στην ιδιοκτησία του. Ο εξωγήινος πατάει το κουμπί στον ανιχνευτή του και διαβάζει το Επίπεδο Δύναμης του, το οποίο ήταν 5. Ο αγρότης χτυπά με το όπλο του, όμως ο μυστηριώδης εισβολέας πιάνει τη σφαίρα με το χέρι του και τη στέλνει πίσω, σκοτώνοντας φαινομενικά τον αγρότη. Ο ανιχνευτής του εντοπίζει ένα υψηλό Επίπεδο Δύναμης και απογειώθηκε λέγοντας «Ετοιμάσου, Κάκαροτ!».

Πάνω από μια πόλη, ο εξωγήινος πετάει νιώθοντας απέχθεια. Η σκηνή δείχνει το διαβολικό Πίκολο σε μια έρημο, ο οποίος αισθάνεται μια τεράστια δύναμη να φτάνει προς το μέρος του. Ο εξωγήινος φτάνει στο έδαφος και περνάει το Πίκολο για αυτό το Κάκαροτ που έψαχνε. Αφού διαβάζει το Επίπεδο Δύναμης του Πίκολο (το οποίο είναι 322) του λέει πως θα ήταν ανόητος αν του επιτεθεί. Ο Πίκολο εξοργίζεται και του εκτοξεύει ένα Explosive Demon Wave, νομίζοντας πως τον σκότωσε. Ωστόσο, όταν η σκόνη διαλύεται και το τοπίο καθαρίζει, ο μυστηριώδης εξωγήινος δεν έχει υποστεί καμία ζημιά. Ενώ ετοιμάζεται να επιτεθεί στο Πίκολο με μια επίθεση ενέργειας, ο ανιχνευτής του εντοπίζει κάτι. Εκείνος πετάει μακριά, λέγοντας πως είναι σίγουρα ο Κάκαροτ αυτός που εντόπισε. Ο Πίκολο κάθεται κάτω και αναπνέει, λέγοντας πως τον χτύπησε με όλη του τη δύναμη και παρόλα αυτά δεν του έκανε τίποτα.

Ο μυστηριώδης Σάγιαν πετάει προς το Επίπεδο Δύναμης που είδε στον ανιχνευτή του και λέει ότι ακόμη θυμάται την ημέρα που έστειλαν το Κάκαροτ στη Γη.

Σημαντικά γεγονότα Edit

  • Αποκαλύπτεται πως ο Γκόκου και η Τσί-Τσι έχουν ένα γιο, το Γκόχαν, ο οποίος πήρε το όνομα του από το θετό πατέρα του Γκόκου.
  • Ο Γκόχαν χάνεται στην άγρια φύση.
  • Ένας εξωγήινος καταφθάνει στη Γη και αμέσως σκοτώνει κάποιον.
  • Ο εξωγήινος συναντά το Πίκολο.

Μάχες Edit

  • Ράντιτς εναντίον Αγρότη
  • Πίκολο εναντίον Ράντιτς

Εμφανίσεις Edit