Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Η Επίθεση των Σάγιαν, ή Μάχη ενάντια στους Σάγιαν, είναι η σύγκρουση μεταξύ της Ομάδας Ντράγκον και των Σάγιαν που υπηρετούσαν το Φρίζερ κατά τη διάρκεια του Saiyan Saga.

Σύνοψη[]

Προέλευση[]

Παρόλο που ξεκίνησε το Έτος 761, η προέλευση της σύγκρουσης πηγαίνει πίσω στη Γενοκτονία των Σάγιαν στην οποία ο Πλανήτης Βετζέτα καταστράφηκε από το τύραννο και Γαλαξιακό Αυτοκράτορα του Σύμπαντος 7, Φρίζερ. Ο Φρίζερ φοβόταν την άνοδο του Σούπερ Σάγιαν καθώς και είχε δεχθεί τη διαταγή από το Θεό της Καταστροφής Μπίρους λόγω της τσιγκουνιάς του Βασιλιά Βετζέτα και της κτηνώδους διαβολικής φύσης των Σάγιαν. Ωστόσο ορισμένοι Σάγιαν γλίτωσαν από τη καταστροφή αφού δεν βρίσκονταν στο πλανήτη εκείνη τη στιγμή. Οι Βετζέτα, Ράντιτς, και Νάπα επέζησαν και έγιναν υφιστάμενοι του Φρίζερ ο οποίος τους είπε ψέματα για τη καταστροφή του Πλανήτη Βετζέτα με μια ψεύτικη ιστορία που αφορούσε ένα μετεωρίτη για να εξασφαλίσει την υποταγή τους, παρόλο που στο anime οι Σάγιαν είχαν ακούσει φήμες για την ανάμειξη του Φρίζερ ωστόσο ο Βετζέτα ήξερε πως θα ήταν ανόητο να αντιμετώπιζαν το Φρίζερ χωρίς να είναι σίγουροι για τη νίκη.

Εντωμεταξύ, ο μικρότερος αδερφός του Ράντιτς, Κάκαροτ, στάλθηκε στη Γη για να κατακτήσει το πλανήτη λίγο πριν τη καταστροφή του Πλανήτη Βετζέτα. Ο Κάκαροτ βρέθηκε από το Γκόχαν ο οποίος τον υιοθέτησε και του έδωσε το όνομα Γκόκου. Ωστόσο ο Γκόκου ήταν βίαιος όπως οι περισσότεροι Σάγιαν και δεν νοιαζόταν ιδιαίτερα για τη καλοσύνη του Γκόχαν. Παρόλα αυτά, μια μέρα χτύπησε στο κεφάλι με αποτέλεσμα να χάσει τη μνήμη του και να γίνει ένα αγόρι με καθαρή καρδιά που έβλεπε τον ηλικιωμένο άνδρα σαν το Παππού Γκόχαν. Ο Γκόχαν εκπαίδευσε το Γκόκου σκληρά με εκείνον να διαπρέπει στις πολεμικές τέχνες λόγω των ενστίκτων του Σάγιαν. Ωστόσο ο Γκόκου σκότωσε κατά λάθος το Γκόχαν όταν μεταμορφώθηκε σε Μεγάλο Πίθηκο, με το Γκόκου να μην το θυμάται, υποθέτοντας πως ο Γκόχαν σκοτώθηκε από το Μεγάλο Πίθηκο για τον οποίο τον είχε προειδοποιήσει ο Παππούς Γκόχαν (στη πραγματικότητα ο Γκόχαν είχε γλιτώσει μια φορά από το μεταμορφωμένο σε Μεγάλο Πίθηκο Γκόκου). Ο Γκόκου νόμιζε πως η ψυχή του παππού του ήταν μέσα στη Τετράστερη Ντράγκον Μπολ. Τελικά ο Γκόκου συνάντησε τη Μπούλμα η οποία έψαχνε για τις Ντράγκον Μπολ και άφησε το Όρος Πάοζου μαζί της για να βρουν τις Ντράγκον Μπολ αρχίζοντας ένα μονοπάτι που θα τον έκανε έναν από τους σπουδαιότερους μαχητές πολεμικών τεχνών της Γης, σώζοντας τη από διάφορες απειλές όπως οι Συμμορία Πίλαφ, Μαφία των Λαγών, Στρατός της Κόκκινης Κορδέλας, και η Φυλή Δαιμόνων του Βασιλιά Πίκολο. Τελικά, ο Γκόκου νίκησε στο 23ο Παγκόσμιο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών νικώντας το Πίκολο (το γιο του Βασιλιά Πίκολο). Ο Γκόκου παντρεύτηκε τη κόρη του Βασιλιά-Οξ, Τσί-Τσι, στην οποία είχε υποσχεθεί πως θα παντρεύονταν νομίζοντας πως πρόκειται για φαγητό, όμως κράτησε το λόγο του όταν του εξήγησαν οι φίλοι του τι σημαίνει. Η Τσί-Τσι και ο Γκόκου απέκτησαν ένα γιο, τον οποίο ονόμασαν Γκόχαν λόγω του άνδρα που μεγάλωσε το Γκόκου.

Παράλληλα, ο αδερφός του, Ράντιτς, συνέχισε να υπηρετεί μαζί με τους υπόλοιπους Σάγιαν συμπολεμιστές του, Νάπα και Βετζέτα. Ωστόσο ένας από τους πλανήτες που στάλθηκαν να κατακτήσουν είχε ισχυρούς κατοίκους, το οποίο θα ήταν δύσκολο για τους τρεις τους και τους Σάιμπαμεν, οπότε θυμήθηκε πως ο μικρότερος αδερφός του είχε σταλθεί στη Γη και ο Ράντιτς αποφάσισε να ταξιδέψει εκεί με στόχο να τον επιστρατεύσει.

Η Επίθεση του Ράντιτς[]

RaditzVsGokuP

Ο Γκόκου αντιμέτωπος με το Ράντιτς

Κύριο άρθρο: Raditz SagaΠέντε χρόνια μετά τη νίκη του Γκόκου στο Παγκόσμιο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών, ο Ράντιτς ταξιδεύει στη Γη για να τον στρατολογήσει. Ωστόσο βρίσκει τους κατοίκους του πλανήτη ζωντανούς μετά από μια συνάντηση με έναν άτυχο αγρότη και προσπαθεί να μάθει γιατί ο αδερφός του, Κάκαροτ, δεν έχει σκοτώσει όλες τις μορφές ζωής στο πλανήτη. Όταν έφτασε στις 12 Οκτωβρίου του Έτους 761, βρίσκει το Κάκαροτ, ο οποίος είναι πλέον ο Γκόκου. Αφού αποκαλύπτει στο Γκόκου τη καταγωγή του, ο Ράντιτς επιτίθεται στον αδερφό του και απαγάγει το Γκόχαν, το μικρό γιο του Γκόκου, απειλώντας να τον σκοτώσει αν ο Γκόκου δεν δεχόταν να συμμαχήσει με τους Σάγιαν. Ο Γκόκου και ο Πίκολο αποφάσισαν να συνεργαστούν για να νικήσουν το Ράντιτς, βάζοντας στην άκρη τις διαφορές τους για αυτή τη μια περίπτωση. Μετά από μια δύσκολη μάχη με το βάναυσο Σάγιαν στην οποία ο Πίκολο χάνει το ένα χέρι του, ο Πίκολο αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τη κίνηση Special Beam Cannon σε μια προσπάθεια να σκοτώσει το Ράντιτς. Ο Γκόκου επιχειρεί να καθυστερήσει το Ράντιτς για να δώσει στο Πίκολο τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτώσει την επίθεση, αλλά αποδεικνύεται ανίσχυρος απέναντι στο μεγαλύτερο αδερφό του. Παρόλα αυτά, καταφέρνει να πιάσει την ουρά του Ράντιτς, ακινητοποιώντας τον προσωρινά. Ο Ράντιτς ικετεύει το Γκόκου να τον αφήσει ώστε να απομακρυνθεί από τη Γη, και ο Γκόκου, όντας ένας άνδρας με καθαρή καρδιά, πέφτει στη παγίδα του Ράντιτς. Ο Ράντιτς αρχίζει να χτυπά το Γκόκου σκληρά, όμως ακούγοντας τις φωνές του πατέρα του, ο Γκόχαν εξαγριώνεται και απελευθερώνει τις κρυμμένες δυνάμεις του, σπάζοντας το σφαιρικό διαστημόπλοιο όπου τον παγίδεψε ο Ράντιτς. Γεμάτος οργή, ο Γκόχαν κατευθύνεται προς το Ράντιτς και τον χτυπάει με το κεφάλι του στο στήθος, τραυματίζοντας τον.

Gokuandraditzgettingkilled

Οι Γκόκου και Ράντις σκοτώνονται από την επίθεση του Πίκολο

Βλέποντας την ευκαιρία του, ο Γκόκου αρπάζει το Ράντιτς και τον ακινητοποιεί με μια λαβή Full-Nelson για αρκετό χρόνο ώστε ο Πίκολο να μπορέσει να εκτοξεύσει ξανά το Special Beam Cannon. Ο Ράντιτς και ο Γκόκου σκοτώνονται από την ακτίνα, όμως προτού ο Ράντιτς ξεψυχήσει δίνει το μήνυμα για τις Ντράγκον Μπολ στους συμπολεμιστές του, Βετζέτα και Νάπα, οι οποίοι γρήγορα αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν τα μυστηριώδη αντικείμενα για να αποκτήσουν αθανασία αντί για να επαναφέρουν στη ζωή το Ράντιτς, όπως ο τελευταίος πίστευε. Ο Πίκολο, μέσα στην αναστάτωση του, αποτελειώνει το Ράντιτς.

Έχοντας παρακολουθήσει τη προοπτική του Γκόχαν, ο Πίκολο αποφασίζει να πάρει το αγόρι υπό τη προστασία του και να τον εκπαιδεύσει. Παρόλο που αρχικά είναι εχθρικός απέναντι στο Γκόχαν, λόγω του ότι είναι ο γιος του μεγαλύτερου εχθρού του, σύντομα αρχίζει να αγαπάει το Γκόχαν σαν το δικό του παιδί και σχηματίζουν ένα ισχυρό δέσιμο. Αλλού, ο Κάμι στέλνει το Γιατζερόμπι να συγκεντρώσει την Ομάδα Ντράγκον για ειδική εκπαίδευση στο Παρατηρητήριο του Κάμι με στόχο να ετοιμαστούν για την άφιξη των Σάγιαν.

Εντωμεταξύ, μετά από ένα ιδιαίτερο αίτημα του Κάμι, δόθηκε το ελεύθερο στο Γκόκου να ταξιδέψει στο Δρόμο του Φιδιού στον Άλλο Κόσμο ώστε να αναζητήσει το φημισμένο Βασιλιά Κάι για εκπαίδευση επίσης. Το ταξίδι στο μακρύ δρόμο δεν είναι κάτι το εύκολο: Ο Γκόκου πέφτει και καταλήγει στη Κόλαση και αναγκάζεται να αντιμετωπίσει δυο τέρατα με στόχο να διαφύγει, και βρίσκεται να διαφωνεί με τη Πριγκίπισσα Φίδι, καταφέρνοντας οριακά να ξεφύγει από την οργή της όταν την απορρίπτει. Στο τέλος, ο Γκόκου φτάνει στο πλανήτη του Βασιλιά Κάι και υποβάλλεται σε μια σκληρή εκπαίδευση η οποία αυξάνει πολύ τη δύναμη του. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του, ο Βασιλιάς Κάι εξηγεί στο Γκόκου τη Σάγιαν καταγωγή του, όμως του λέει μια διαφορετική εκδοχή για το πως καταστράφηκε ο πλανήτης τους.

Μάχη στον Άρλια[]

Μόνο στο anime, στο δρόμο τους για τη Γη, οι Νάπα και Βετζέτα σταματούν σε ένα πλανήτη που κατοικούσε μια φυλή με μορφή εντόμου. Οι δυο πολεμιστές Σάγιαν αποφασίζουν να αφήσουν τους στρατιώτες του Βασιλιά Μοάι να τους συλλάβουν και να τους φυλακίσουν. Ο Βασιλιάς Μοάι διατάζει να αντιμετωπίσουν τους στρατιώτες του σε μια αρένα για μονομάχους, τους οποίους οι δυο Σάγιαν σκοτώνουν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Το γιγαντιαίο κατοικίδιο του βασιλιά γνωστό ως Γιέτι απελευθερώνεται για να σκοτώσει τους Βετζέτα και Νάπα, όμως το τέρας εξοντώνεται με ευκολία. Τότε σκοτώνουν τον ίδιο το βασιλιά, χαροποιώντας τους φυλακισμένους, ένας από τους οποίους αποκαλεί τους δυο Σάγιαν ήρωες, όμως καθώς αποχωρούν, ο Βετζέτα καταστρέφει χωρίς λύπηση το πλανήτη.

Άφιξη στη Γη[]

Περίπου ένα χρόνο μετά, στις 3 Νοεμβρίου 762, οι δυο Σάγιαν φτάνουν στη Γη, γύρω στην ίδια ώρα που ο Γκόκου ολοκληρώνει την εκπαίδευση του και αρχίζει την επιστροφή του μέσα από το Δρόμο του Φιδιού, αυτή τη φορά πολύ πιο γρήγορα από πριν. Όταν έφτασαν, ο Νάπα ανατινάζει την Ανατολική Πόλη, προς απογοήτευση του Βετζέτα, ο οποίος παρατηρεί πως θα μπορούσε να έχει καταστραφεί μια από τις Ντράγκον Μπολ. Τότε χρησιμοποιούν τους ανιχνευτές τους για να εντοπίσουν τους δυο ισχυρότερος πολεμιστές στο πλανήτη: Πίκολο και Γκόχαν.

Η Μάχη με τους Σάιμπαμεν[]

YamchaSaibamenSaiyanSaga

Ο Γιάμτσα λίγο πριν σκοτωθεί από έναν Σάιμπαμαν

Αφού έφτασαν στο πεδίο της μάχης, τον Ερημότοπο Πάπρικα, οι Σάγιαν αντικρύζουν τους Πίκολο, Κρίλιν και Γκόχαν. Σε μια παράξενη τροπή των γεγονότων, ο Νάπα φυτεύει κάποιους σπόρους στο έδαφος και ρίχνει ένα πράσινο υγρό πάνω τους. Έξι μικρά πράσινα πλάσματα γνωστά ως οι Σάιμπαμεν βγαίνουν από τη γη και επιτίθονται στους τρεις πολεμιστές. Οι Γιάμτσα, Τιέν Σινχάν, και Τσιάοτσου σύντομα καταφτάνουν και κάθε ένας μαχητής αντιμετωπίζει με τη σειρά του ένα Σάιμπαμαν. Ο Τιέν Σινχάν πολεμάει πρώτος και νικά ένα Σάιμπαμαν, ο οποίος λόγω της αποτυχίας του εξοντώνεται από το Βετζέτα. Ο Γιάμτσα μάχεται επόμενος και καταφέρνει να αναισθητοποιήσει φαινομενικά τον αντίπαλο του, όμως το πλάσμα ξαφνιάζει το Γιάμτσα, γαντζώνεται πάνω του και αυτοκαταστρέφεται, σκοτώνοντας το Γιάμτσα στιγμιαία. Εξοργισμένος, ο Κρίλιν σκοτώνει σχεδόν όλους τους Σάιμπαμεν, με τον τελευταίο να σκοτώνεται από το Πίκολο.

Η Επέλαση του Νάπα[]

GokuDefeatsNappa

Ο Νάπα σακατεύεται από το Γκόκου

Με τους Σάιμπαμεν νεκρούς, ο Νάπα αναλαμβάνει να αντιμετωπίσει μόνος του τους Μαχητές Ζ. Ο Νάπα γρήγορα κυριαρχεί στη μάχη, χτυπώντας άγρια το Τιέν και με μια γροθιά του προκάλεσε την απώλεια του χεριού του Τιέν. Σε μια προσπάθεια να σταματήσει την επίθεση του βάρβαρου Σάγιαν, ο Τσιάοτσου προσκολλάει στη πλάτη του Νάπα και αυτοκαταστρέφεται, όμως ο Νάπα επιζεί. Ο Σάγιαν τότε στρέφεται προς τους Πίκολο και Κρίλιν, οι οποίοι καταφέρνουν να πολεμήσουν παρά τα χτυπήματα που δέχονται. Ο Τιέν, γεμάτος θυμό, συγκεντρώνει όλη του την ενέργεια σε ένα θεαματικό Spirit Tri-Beam, όμως καταφέρνει μόνο να προκαλέσει ζημιά στη πανοπλία του Νάπα. Λόγω της ποσότητας ενέργειας που χρησιμοποίησε για την επίθεση, ο Τιέν πεθαίνει. Με μόνο τρεις μαχητές να παραμένουν ζωντανοί, ο Νάπα και ο Βετζέτα συμφωνούν να περιμένουν τρεις ώρες μέχρι να φτάσει ο Γκόκου.

Ωστόσο, ο Γκόκου αποτυγχάνει να φτάσει έγκαιρα. Αφού ο Κρίλιν σχεδόν αποκεφαλίζει το Νάπα με ένα Destructo Disc, ο εκνευρισμένος Σάγιαν παραλύει το Κρίλιν με ένα κύμα ενέργειας. Σε μια απόπειρα να δώσει χρόνο στο Πίκολο για να γλιτώσει και να σωθούν έτσι οι Ντράγκον Μπολ, ο Γκόχαν καταφέρνει να ρίξει κάτω το Νάπα. Οργισμένος με την αιφνιδιαστική επίθεση, ο Νάπα ετοιμάζεται να αποτελειώσει το Γκόχαν, όμως ο Πίκολο μπαίνει στη μέση με το σώμα του εμποδίζει την επίθεση, θυσιάζοντας τη ζωή του για να σώσει το γιο του Γκόκου. Με δάκρυα στα μάτια, ο Πίκολο ευχαριστεί το Γκόχαν που υπήρξε ο μόνος του φίλος και πεθαίνει δίπλα από το νεαρό πολεμιστή. Ο Γκόχαν απελευθερώνει όλη του την οργή σε μια επίθεση Masenko, ωστόσο, αποτυγχάνει να προκαλέσει ζημιά στο Νάπα. Προτού ο Νάπα μπορέσει να σκοτώσει το νεαρό πολεμιστή, ο Γκόκου εν τέλει καταφτάνει. Αφού θεραπεύει τους Γκόχαν και Κρίλιν, ο Γκόκου αντιμετωπίζει το Νάπα και υπερισχύει απέναντι του με την αυξημένη του δύναμη. Αφού συνειδητοποιεί πως ο Νάπα δεν μπορεί να νικήσει το Γκόκου, ο Βετζέτα διατάζει το Νάπα να αποχωρήσει, όμως μέσα στο θυμό του, ο Νάπα παίρνει την ευκαιρία να επιτεθεί τους Κρίλιν και Γκόχαν, μόνο για να παραλύσει από το γρήγορο Kaio-ken Finish του Γκόκου. Λόγω της αποτυχίας του, ο Βετζέτα σκοτώνει το Νάπα, και ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει το Γκόκου.

Γκόκου εναντίον Βετζέτα[]

GokuVsVegetaEp31

Ο Γκόκου χρησιμοποιώντας το Κάιο-κεν x3 ενάντια στο Βετζέτα

Ο Γκόκου και ο Βετζέτα αρχίζουν να μάχονται σε μια επική μονομαχία. Ο Βετζέτα, ωστόσο, σύντομα παίρνει το πάνω χέρι, όμως ο Γκόκου αποκτά περισσότερη δύναμη με την επίθεση Κάιο-κεν και υπερισχύει του Βετζέτα με το Κάιο-κεν x3. Ο Βετζέτα επιχειρεί να καταστρέψει τη Γη χρησιμοποιώντας μια επίθεση Galick Gun, την οποία ο Γκόκου εμποδίζει μια ένα x3 Kaioken Kamehameha και νικά στη σύγκρουση των ακτινών με ένα τετραπλό Κάιο-κεν. Αφού τραυματίστηκε, ο Βετζέτα δημιουργεί ένα τεχνητό φεγγάρι, μεταμορφώνοντας τον εαυτό του σε ένα Μεγάλο Πίθηκο και αλλάζοντας τελείως τα δεδομένα. Έχοντας σοβαρό μειονέκτημα, ο Γκόκου αποσπά τη προσοχή του Βετζέτα με μια επίθεση Solar Flare και ξεκινά να συγκεντρώνει ενέργεια για ένα Spirit Bomb. Προτού μπορέσει να το ρίξει, ο Βετζέτα βλέπει το Γκόκου και εκτοξεύει μια ακτίνα από το στόμα, τραυματίζοντας το Γκόκου και σκορπώντας τη περισσότερη ενέργεια του Spirit Bomb. Ο Βετζέτα βασανίζει το Γκόκου και σχεδόν τον σκοτώνει πριν οι Γκόχαν και Κρίλιν επέμβουν. Ο Γκόχαν απασχολεί το Βετζέτα ενώ ο Κρίλιν ετοιμάζει ένα Destructo Disc για να κόψει την ουρά του Βετζέτα. Αυτό αποτυγχάνει αφού ο Βετζέτα το απέφυγε, όμως ο Γιατζερόμπι, που κρυβόταν για όλη τη μάχη, κόβει την ουρά με το σπαθί του, φέρνοντας το Βετζέτα στη κανονική του μορφή.

Krillinvegeta

Ο Κρίλιν χαρίζει τη ζωή στο Βετζέτα μετά από αίτημα του Γκόκου

Ο Βετζέτα, θυμωμένος, μονομαχεί με το Γκόχαν. Ο Κρίλιν παίρνει την ενέργεια που απέμεινε από το Spirit Bomb του Γκόκου και το ρίχνει στο Βετζέτα, πετυχαίνοντας τον. Παρόλα αυτά, ο Βετζέτα επιβιώνει ξανά και συνεχίζει την επίθεση του, με το Γκόχαν να κοιτά το φεγγάρι και να μεταμορφώνεται σε ένα Μεγάλο Πίθηκο. Ο Βετζέτα καταφέρνει να του κόψει την ουρά, όμως δεν είναι σε θέση να αποφύγει το Μεγάλο Πίθηκο Γκόχαν ο οποίος όντας λιπόθυμος πέφτει προς τα πάνω του, συνθλίβοντας τον. Ακόμη ζωντανός λόγω της πανοπλίας του όμως ανίκανος να συνεχίσει να πολεμά, ο Βετζέτα καλεί τη διαστημική του άκατο με σκοπό να φύγει από τη Γη. Ο Κρίλιν τον προλαβαίνει και ετοιμάζεται να τον σκοτώσει με το σπαθί του Γιατζερόμπι, όμως ο Γκόκου τηλεπαθητικά ζητά από το Κρίλιν να δείξει έλεος και να τον αφήσει να φύγει, αφού διασκέδασε τη μάχη του με το Βετζέτα και ελπίζει να τον αντιμετωπίσει ξανά μια μέρα, επίσης ελπίζοντας πως αυτό θα έκανε το Βετζέτα να αλλάξει τρόπο ζωής όπως είχε γίνει και με το Πίκολο. Με μεγάλη απροθυμία, ο Κρίλιν δέχεται, όμως ο Βετζέτα ειρωνικά υπόσχεται να επιστρέψει και να τους εκδικηθεί για τον εξευτελισμό του.

Απόηχος[]

Με το Γκόκου στο νοσοκομείο, το Βετζέτα βέβαιο πως θα επιστρέψει, και τις Ντράγκον Μπολ εξαφανισμένες λόγω του θανάτου του Κάμι, δεν φαίνεται να υπάρχουν πιθανότητες για να ζωντανεύσουν τους νεκρούς μαχητές. Ωστόσο, ο Κρίλιν συνειδητοποιεί πως ίσως να υπάρχουν Ντράγκον Μπολ στο Νάμεκ, το πλανήτη καταγωγής του Πίκολο. Χρησιμοποιώντας το διαστημόπλοιο που ο Κάμι είχε ταξιδέψει στη Γη, οι Γκόχαν, Κρίλιν και Μπούλμα κατευθύνονται προς το Νάμεκ για να χρησιμοποιήσουν τις Ναμέκιαν Ντράγκον Μπολ και να επαναφέρουν στη ζωή τους φίλους τους. Όμως δεν γνωρίζουν πως ο Βετζέτα επίσης ταξιδεύει στο Νάμεκ για να χρησιμοποιήσει τις Ντράγκον Μπολ για αθανασία, όπως και ένας ακόμη ισχυρός κακός, ο Γαλαξιακός Αυτοκράτορας Φρίζερ, με αποτέλεσμα να συμβεί η Μάχη στο Πλανήτη Νάμεκ.

Advertisement