Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

Η Εισβολή των Φρίζερ και Κολντ στη Γη είναι μια σύγκρουση που πραγματοποιήθηκε ξεχωριστά σε δυο χρονοσειρές: τη κύρια στην οποία ο Μελλοντικός Τρανκς διέκοψε τη κανονική ροή των γεγονότων, και την άλλη όπου δεν επεμβαίνει κάποιος ταξιδιώτης του χρόνου, και ο Μελλοντικός Γκόκου σώζει τη Γη.

Επισκόπηση[]

Κάποια στιγμή μετά την ήττα του Φρίζερ στο Πλανήτη Νάμεκ από το Σούπερ Σάγιαν Γκόκου, ο πατέρας του και πραγματικό αφεντικό της Δύναμης του Φρίζερ, Βασιλιάς Κολντ, και οι άμεσοι σωματοφύλακες του ενημερώνονται για την ήττα του νεότερου τύραννου και κατευθύνονται για να τον ψάξουν στη περιοχή των ερειπίων του Νάμεκ, μόνο για να βρουν τα διαλυμένα απομεινάρια του λιπόθυμου και ετοιμοθάνατου δικτάτορα να επιπλέουν στο διάστημα.

Αφού μεταφέρθηκε από τους άνδρες του Κολντ στο πλανήτη του τελευταίου και άρχισε να αναρρώνει στο Ιατρικό Μηχάνημα, στο σώμα του Φρίζερ επισυνάφτηκαν συνθετικές τροποποιήσεις από μια ομάδα χειρουργών και τώρα είναι ισχυρότερος και ταχύτερος από ποτέ. Ο Φρίζερ ρωτά το πατέρα του να κατευθυνθούν προς τη Γη ώστε να μπορέσει να εκδικηθεί το Σάγιαν που τον νίκησε. Ο Κολντ συμφωνεί και διατάζει τους ακόλουθους του να βάλουν πορεία για το προορισμό που είπε ο Φρίζερ.

Μόλις ο Φρίζερ βρισκόταν κοντά στη Γη, ο Γκόχαν που περίμενε να επιστρέψει ο πατέρας του από το Πλανήτη Γιάρντρατ (όπου εκπαιδευόταν) για ένα χρόνο, και βλέπει έναν εφιάλτη στον οποίο ο πατέρας του δεν θα επιστρέψει ενώ ο Φρίζερ έρχεται για να του επιτεθεί, όταν ξυπνά νιώθει τη κακή παρουσία του Φρίζερ να πλησιάζει τη Γη, με το Κρίλίν και το δάσκαλο Ρόσι να το αισθάνονται επίσης, ενώ στην Εταιρεία Κάπσουλ οι Βετζέτα και Γιάμτσα νιώθουν επίσης το επίπεδο δύναμης του, έκπληκτοι για το πως μπόρεσε να επιζήσει τη Μάχη του Πλανήτη Νάμεκ. Οι Τιέν Σινχάν και Τσιάοτσου που εκπαιδεύονταν στα βουνά ένιωσαν επίσης τις δυο τεράστιες δυνάμεις να πλησιάζουν. Ο Κρίλιν επικοινώνησε με το Γκόχαν με το τηλέφωνο και τον ρωτά αν ξέρει τι να κάνουν, με το Γκόχαν να απαντά πως ξέρει. Το νεαρό υβρίδιο Σάγιαν γρήγορα φορά τη Στολή Μάχης που είχε στο Νάμεκ και πέταξε από το παράθυρο του, αφήνοντας τη μητέρα του, Τσί-Τσι, και το παππού του, Βασιλιά-Οξ, πίσω. Σύσσωμη, η Ομάδα Ντράγκον έσπευσε στο σημείο που ο Φρίζερ και ο Κολντ θα προσγειώνονταν στους Βόρειους Χερσότοπους.

Στο διάστημα, ο Γκόκου, ο οποίος αισθάνθηκε την αυξημένη δύναμη του Μηχανικού Φρίζερ να πλησιάζει στη Γη βιάζεται να φτάσει στο πλανήτη, μόνο που η κάψουλα διαφυγής που χρησιμοποιεί και ανήκε στη Δύναμη Γκίνιου είναι πιο αργή από το διαστημόπλοιο του Βασιλιά Κολντ και καθυστερεί καθώς οι δυο τύραννοι είναι έτοιμοι να προσγειωθούν. Αποδεικνύεται πως η Μπούλμα και ο Πουάρ ακολούθησαν τα ίχνη των Βετζέτα και Γιάμτσα με το αεροπλάνο της Μπούλμα και είναι παρόντες στο πεδίο μάχης προς έκπληξη του Γιάμτσα, ο οποίος προσπαθεί να τους πείσει να γυρίσουν στο σπίτι αφού η κατάσταση είναι επικίνδυνη για εκείνους. Ωστόσο η Μπούλμα επιμένει να μείνει για να δει τη μορφή του Φρίζερ αφού δεν τον είδε στο Νάμεκ αν και γνώριζε πως μάλλον θα κατέστρεφε το πλανήτη με το που έφτανε. Παρόλο που ο Βασιλιάς Κολντ προτίμησε να καταστρέψουν τη Γη από τη τροχιά της, ο Φρίζερ επιθυμούσε να προσγειωθούν, ώστε να στοχοποιήσει τους φίλους του Γκόκου για να τον δει να υποφέρει, και να του δείξει τη νέα του μορφή

Οι Μαχητές Ζ που υπολογίζουν το επίπεδο δύναμης του Φρίζερ καταλαβαίνουν πως κρύβει τη πραγματική του δύναμη όπως έκανε στο Νάμεκ, ακόμη και αν δεν πάλευε στα σοβαρά, εκείνη (με εξαίρεση το Γκόκου) δεν είχαν καμιά πιθανότητα απέναντι του. Επίσης ανέφεραν πως ο Φρίζερ έφερε «άλλον ένα σαν εκείνο» κάνοντας λόγο για το πατέρα του, σαν να μην έφτανε ένας από το είδος τους. Οι έκπληκτοι Μαχητές Ζ κρύβουν τα επίπεδα δύναμης τους και προσπαθούν να βρουν ένα σχέδιο για να νικήσουν στη μάχη. Ο Βετζέτα ο οποίος δεν πιστεύει ότι οι Γήινοι μπορούν να νικήσουν εναντίον του Φρίζερ διατάζει τους πάντες να μην χρησιμοποιήσουν την ενέργεια τους, ώστε να μην εντοπιστούν από τους ανιχνευτές των τυράννων. Σύντομα αποφασίζουν να περπατήσουν το μικρό δρόμο που τους χώριζε από το Φρίζερ και το Κολντ ενώ οι τύραννοι είναι ήδη έξω από το σκάφος και εξετάζουν το πλανήτη. Ο Φρίζερ τότε διατάζει τρεις από τους στρατιώτες του να αναχωρήσουν και να σκοτώσουν όποιο άνθρωποι συναντήσουν. Σε αυτό το σημείο η χρονοσειρά χωρίζεται σε δυο διαφορετικές:

  • Στην αρχική χρονοσειρά, ο Μελλοντικός Βετζέτα και ο Μελλοντικός Κρίλιν συναντούν το Μελλοντικό Φρίζερ και το Μελλοντικό Βασιλιά Κολντ. Ο Μελλοντικός Φρίζερ εκφράζει την έκπληξη του που οι δυο τους είναι ακόμη ζωντανοί αφού τους είχε σκοτώσει, προσθέτοντας με ανέμελο ύφος ότι θα τους μάλλον θα τους σκοτώσει ξανά. Έπειτα είπε στο Μελλοντικό Κρίλιν πως θα ήθελε πολύ να δει την αντίδραση του Μελλοντικού Γκόκου όταν μάθαινε πως ο τύραννος τον σκότωσε ξανά προτού αρχίσει να γελάει σαδιστικά. Εκείνη τη στιγμή, ο Μελλοντικός Γκόκου, ο οποίος ήταν ακόμη στο δρόμο για τη Γη, χρησιμοποίησε τη τεχνική της Στιγμιαίας Τηλεμεταφοράς για να εμφανιστεί στη Γη ενώ το σκάφος του είχε ακόμη τρεις ώρες για να φτάσει, σοκάροντας τους πάντες προτού εξηγήσει σύντομα τη νέα του τεχνική. Τότε εστιάζει στο να αντιμετωπίσει το Μελλοντικό Φρίζερ και το Μελλοντικό Βασιλιά Κολντ, με το τελευταίο να εκφράζει ενδιαφέρον για τη μορφή του Σούπερ Σάγιαν. Ο Μελλοντικός Γκόκου τότε, αφού επιπλήττει το Μελλοντικό Φρίζερ για την αποτυχία του να μάθει από την ήττα του, νικά τους δυο εξωγήινους ως Σούπερ Σάγιαν.
  • Στη χρονοσειρά που παρουσιάστηκε στο manga και στο anime, καθώς ο Γκόκου είναι έτοιμος να μεταφερθεί στο πεδίο μάχης, μια άλλη άγνωστη και ισχυρή παρουσία εμφανίζεται από το πουθενά με το Γκόκου να σταματά από το χρησιμοποιήσει τη τεχνική του. Ήταν ο Μελλοντικός Τρανκς ο οποίος είχε πρόσφατα ταξιδέψει πίσω στο χρόνο για να ειδοποιήσει τους Μαχητές Ζ για το φρικτό χαμό τους στο μέλλον από τα Ανδροειδή της Κόκκινης Κορδέλας τα οποία κατασκευάστηκαν από το Δρ. Τζερό. Ο νεαρός δεν γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες για τη μάχη εναντίον του Φρίζερ στη Γη και αγνοεί τη νέα τεχνική του Γκόκου με αποτέλεσμα να πιστεύει πως θα φτάσει σε τρεις ώρες. Ο Μελλοντικός Τρανκς επεμβαίνει στη θέση του Γκόκου και αλλάζει για πάντα το χρόνο. Αφού εξουδετερώνει τους τρεις ακόλουθους που αναφέρθηκαν νωρίτερα με το σπαθί του, ο έφηβος ειρωνεύεται τους δυο τύραννους, λέγοντας τους πως θα τους σκοτώσει (προς μεγάλη τους διασκέδαση). Ο Φρίζερ διατάζει το στρατιώτη Ίρου να εξουδετερώσει τον αυθάδη Γήινο. Ο Ίρου κάνει χρήση του ανιχνευτή του και λανθασμένα νομίζει πως είναι αδύναμος με επίπεδο δύναμης 5, επιχειρεί να χτυπήσει το νεαρό με το Όπλο Ακτινών με το Μελλοντικό Τρανκς να το αποκρούει με ευκολία προτού σκοτώσει το στρατιώτη με μια δική του επίθεση. Ο Φρίζερ τότε διατάζει όλους τους στρατιώτες του περικυκλώσουν το νεαρό, όμως εκείνος χρησιμοποιεί το σπαθί τους και γρήγορα τους σκοτώνει με μια επίθεση. Στο anime υπάρχει ένας στρατιώτης που επιζεί μόνο για να σκοτωθεί από το Φρίζερ επειδή έδειξε φόβο (στην ιαπωνική εκδοχή πέθανε γιατί στάθηκε στο δρόμο του τύραννου). Αφού σκοτώνει με ευκολία όλους τους Υφιστάμενους του Φρίζερ (κάτι που αισθάνθηκαν οι Μαχητές Ζ που στέκονταν σε ένα κοντινό βουνό), εκείνος, αφού ανταλλάσσει μερικά λόγια με το τύραννο, αποκαλύπτει πως μπορεί να μεταμορφωθεί σε Σούπερ Σάγιαν. Ο Φρίζερ και ο Βασιλιάς Κολντ, αφού φάνηκαν σοκαρισμένοι με την ανακάλυψη, μετά γέλασαν γιατί νόμιζαν ότι μπλόφαρε μέχρι που ο Μελλοντικός Τρανκς απέδειξε πως έλεγε αλήθεια και μεταμορφώθηκε σε Σούπερ Σάγιαν, προκαλώντας φόβο και δυσπιστία στο Φρίζερ λόγω του τραύματος από το Γκόκου στο Νάμεκ. Ο Μελλοντικός Τρανκς προκάλεσε το Φρίζερ σε μια μάχη με τη πλήρη του δύναμη, όπου αποδείχθηκε ότι δεν είναι αντάξιος του υβριδίου Σάγιαν. Ο Τρανκς χρησιμοποίησε τη στιγμή που ο Φρίζερ νόμιζε πως τον σκότωσε και καυχιέται στο πατέρα του για να τους ρίξει ένα κύμα ενέργειας, κάνοντας τους να πετάξουν πάνω από την επίθεση και τότε ξάφνιασε το Φρίζερ από ψηλά. Ο έκπληκτος τύραννος τότε κόβεται στα δυο από το σπαθί του αντιπάλου του ο οποίος συνέχισε την επίθεση και με ένα κύμα ενέργειας κατέστρεψε εντελώς το σώμα του, σκοτώνοντας τον, προς έκπληξη του Βασιλιά Κολντ και των Μαχητών Ζ. Ο Κολντ τότε ζητά από το νεαρό Σούπερ Σάγιαν να κατέβει στο έδαφος μαζί του. Τον συγχαίρει για τη νίκη του επί του γιου του και του λέει πως πραγματικά είναι ο «ισχυρότερος στο σύμπαν», ενώ προτείνει στο Μελλοντικό Τρανκς να ενταχθεί στην αυτοκρατορία του και να πάρει τη θέση του Φρίζερ ως γιου και κληρονόμου του. Ο Μελλοντικός Τρανκς αρνείται τη προσφορά για να θυμώσει με τον «αχάριστο» νέο, σχεδιάζοντας να του επιτεθεί και να μονομαχήσει μαζί του. Αφού έφτασε στο λανθασμένο συμπέρασμα πως το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο του νεαρού οφείλεται μόνο στην κατοχή του αριστοτεχνικά φτιαγμένου σπαθιού του, ο Βασιλιάς Κολντ ζητά από το νεαρό να του δώσει το σπαθί του για να το εξετάσει. Αφού ο Μελλοντικός Τρανκς του παρέδωσε το σπαθί του, ο Βασιλιάς Κολντ, αφού ο Τρανκς έδωσε μια διφορούμενη απάντηση σχετικά με το συμπέρασμα του Κολντ ότι ήταν η πηγή της δύναμής του, τότε δηλώνει πως θα τον σκοτώσει με αυτό. Η επίθεση προς το Μελλοντικό Τρανκς εμποδίζεται από τον ίδιο, ο οποίος επέπληξε το Κολντ για τη πεποίθηση του πως «το όπλο κάνει τον άνδρα». Ο Μελλοντικός Τρανκς τότε χτυπά με ένα κύμα ενέργειας το Κολντ στο στομάχι, ωστόσο όχι προτού εκείνος καταράστηκε το Τρανκς και τον αποκάλεσε ένα βρώμικο μικρό Σάγιαν. Ο Κολντ χτυπά πάνω σε ένα κοντινό βουνό όπου δεν μπορεί να κουνηθεί και ζητά από τον αντίπαλο του να του χαρίσει τη ζωή και υπόσχεται να του δώσει πολλούς πλανήτες και γαλαξίες αν συμφωνούσε (στην αρχική μεταγλώττιση της Funimation λέει πως ενώ ο γιος του ήταν κακός, εκείνος διέφερε, και ήθελε «παγκόσμια ειρήνη»). Ο Μελλοντικός Τρανκς τότε δίχως να μιλήσει αρνήθηκε τη προσφορά του ξανά και εκτόξευσε ένα πολύ μεγαλύτερο κύμα ενέργειας προς εκείνον, σκοτώνοντας τον και φέρνοντας τη συμπαντική βασιλεία του τρόμου της οικογένειας Κολντ στο τέλος της. Τότε κατέστρεψε το διαστημόπλοιο του Βασιλιά Κολντ με μια επίθεση επίσης. Ο Μελλοντικός Τρανκς καλεί τους κατάπληκτους Μαχητές Ζ να έρθουν για να περιμένουν μαζί το Γκόκου. Ενώ ο Γκόκου έφτασε σε τρεις ώρες και αντιμετώπισε σε ένα σύντομο φιλικό αγώνα το Μελλοντικό Τρανκς, προτού ενημερωθεί για να άσχημα νέα για το μέλλον τους, ο Μελλοντικός Τρανκς δηλώνει ότι αναλογιζόμενος το επίπεδο δύναμη του Σούπερ Σάγιαν Γκόκου, θα μπορούσε και εκείνος με ευκολία να σκοτώσει το Φρίζερ και το Βασιλιά Κολντ.
Advertisement