Greek Dragon Ball Wikia
Advertisement

«Δεν μπορώ να χάσω έτσι... είμαι η κόρη του Ηρακλή!»
— Η Βιντέλ, στο Dragon Ball Z: Broly

Η Βιντέλ είναι η κόρη του Ηρακλή και της Μιγκέλ, η σύζυγος του Γκόχαν και η μητέρα της Παν.

Βιογραφία[]

Παρελθόν[]

Η Βιντέλ γεννήθηκε το Έτος 756. Μεγάλωσε μαθαίνοντας πολεμικές τέχνες, θέλοντας να γίνει τόσο καλή όσο και ο πατέρας της, ενώ στη πραγματικότητα ήταν ήδη καλύτερη και ισχυρότερη. Στις 7 Μαΐου 767, όταν ήταν 11 ετών, η Βιντέλ νίκησε στη Παιδική Κατηγορία του 24ου Παγκοσμίου Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών. Η μητέρα της άφησε τον Ηρακλή σε κάποιο σημείο, με αποτέλεσμα να μεγαλώσει μόνο με εκείνον. Ο πατέρας της είναι πολύ προστατευτικός μαζί της, ειδικά για τα αγόρια, επιτρέποντας της μόνο να κάνει σχέση με κάποιον που είναι ισχυρότερος από τον ίδιο, κάτι που η Βιντέλ πίστευε πως είναι αδύνατο. Η μητέρα της απεβίωσε όταν εκείνη ήταν βρέφος, και έτσι δεν την γνώρισε.

Dragon Ball Z[]

Παρόλο που δεν εμφανίζεται στο Cell Games Saga, κατά τη διάρκεια των Αγώνων του Σελ, η Βιντέλ, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, παρακολούθησαν τη μάχη του Σελ με την Ομάδα Ντράγκον. Κατά τη διάρκεια της μάχης του Σελ με το Σούπερ Σάγιαν 2 Γκόχαν, ο εξοπλισμός και η κάμερα του ZTV καταστράφηκε, οπότε η Βιντέλ όπως και όλοι οι άλλοι δεν είδαν το αποτέλεσμα της μάχης. Αργότερα, ο Ηρακλής είπε σε όλους πως εκείνος νίκησε το Σελ. Ενώ εκείνη και ο κόσμος πίστεψαν τον Ηρακλή, στο πίσω μέρος του μυαλού της, υποπτευόταν πως ο πατέρας της έλεγε ψέματα, κάτι που εξακρίβωσε 7 χρόνια μετά. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που είδε το Γκόχαν και την Ομάδα Ντράγκον, όμως δεν τους γνώρισε μετά από 7 χρόνια.

Majin Buu Saga[]

Στον ελεύθερο της χρόνο, η Βιντέλ βοηθά την αστυνομία και πολεμά το έγκλημα στη Πόλη του Ηρακλή. Στη πρώτη ημέρα του Γκόχαν στο Σχολείο Όραντζ Σταρ η Βιντέλ αρχίζει να τον υποπτεύεται και τον ακολουθεί για λίγο για να μάθει περισσότερα για εκείνον. Η Βιντέλ εν τέλει ανακαλύπτει τη μυστική ταυτότητα του Γκόχαν ως ο Σπουδαίος Σάγιαμαν: στο manga με μεγάλη ευκολία ξεγελά το Γκόχαν να της πει ότι είναι ο Σάγιαμαν μετά από μια νίκη απέναντι σε κακοποιούς (ρωτά το Σάγιαμαν πως έφυγε από τη τάξη, και εκείνος της απαντά, αποκαλύπτοντας πως είναι ο Γκόχαν). Στο anime ανακαλύπτει πως ο Γκόχαν είναι ο Σάγιαμαν αφού εκείνος και εκείνη αναμειγνύονται σε μια προσπάθεια να επιστρέψουν το πτεροδάκτυλο Τσόμπι στους γονείς του. Και στις δυο περιπτώσεις η Βιντέλ φτάνει στο συμπέρασμα πως ο Γκόχαν είναι ο γιος του νικητή του 23ου Παγκοσμίου Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών, Γκόκου, αφού και οι δυο μαχητές είχαν το ίδιο επώνυμο, και πείθει το Γκόχαν να συμμετάσχει στο 25ο Παγκόσμιο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών και να της μάθει πως να πετάει αφού πρώτα απείλησε πως θα γνωστοποιήσει τη ταυτότητα του Σπουδαίου Σάγιαμαν.

Ακόμη, κόβει κοντά τα μαλλιά της όταν της το πρότεινε ο Γκόχαν (ωστόσο η Βιντέλ πίστευε πως αρχικά του αρέσει αυτή η εμφάνιση, όμως τη συμβούλεψε πως είναι καλύτερο για τη μάχη). Υπάρχει μια άβολη στιγμή που η μητέρα του Γκόχαν, Τσί-Τσι τον ρωτάει αν θα τη παντρευτεί, με εκείνον να νιώθει πως ρεζιλεύεται. Αφού γίνεται πολύ καλή στο να πετάει, ο Γκόχαν αρχίζει να πιστεύει πως η Βιντέλ είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο. Παρά τα συνεχόμενα πειράγματα από τους φίλους του (όπως ο Κρίλιν), ο Γκόχαν και η Βιντέλ μια γλυκιά και καλή σχέση.

Η Βιντέλ γίνεται πολύ ισχυρή για τα ανθρώπινα δεδομένα, και συμμετέχει στο 25ο Παγκόσμιο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών. Όταν η Βιντέλ συναντάει για πρώτη φορά το Γκόκου και τους υπόλοιπους Μαχητές Ζ, ο Γκόχαν της εξηγεί πως ο πατέρας του είναι νεκρός και πως έχει έρθει στη Γη για μια ημέρα. Αυτό είναι ένα από τα πολλά υπερφυσικά πράγματα στο σύμπαν του Dragon Ball που εκπλήσσουν τους περισσότερους συνηθισμένους ανθρώπους όπως η Βιντέλ, όμως είναι δεύτερη φύση για τους Μαχητές Ζ. Αφού περιμένει με το Γκόχαν για το Μηχάνημα Χτυπήματος (που καταστράφηκε από το Βετζέτα) να αντικατασταθεί, η Βιντέλ και όσοι πέτυχαν υψηλό σκορ στο μηχάνημα που υπολογίζει τη δύναμη, παίρνουν τους αριθμούς τους για το πρώτο γύρο. Η Βιντέλ αντιμετωπίζει το Σπόποβιτς. Η μάχητρια παίρνει γρήγορα το πάνω χέρι, ακόμη σπάζοντας τον αυχένα του αντιπάλου της, όμως εκείνος τον επιδιορθώνει σοκάροντας τους πάντες. Σύντομα τα δεδομένα αλλάζουν αφού ο Σπόποβιτς σηκώνεται μετά από κάθε της επίθεση, χωρίς κάποια εμφανή ζημιά. Η Βιντέλ τότε επιχειρεί να πετάξει στον ουρανό, όμως ο Σπόποβιτς μπορεί επίσης να πετάξει και ακόμη χρησιμοποίησε ένα Kiai για να τη ρίξει κάτω.

Advertisement