FANDOM

«Εντάξει Κάκαροτ, είσαι ο ισχυρότερος Σάγιαν, το έχω παραδεχτεί. Τουλάχιστον προς το παρόν. Όμως μην τολμήσεις να σκεφτείς πως αυτό τελείωσε. Δεν θα σε αφήσω να με κρατάς στη δεύτερη θέση για πάντα και να με τροφοδοτείς με τα αποκόμματα της δόξας σου. Θα σε ξεπεράσω και ακόμη και τότε θα συνεχίσω να με πιέζω, θα ξεπεράσω κάθε ένα πολεμιστή στο σύμπαν. Δε θα σταματήσω μέχρι να είμαι το απόλυτο νούμερο ένα.»
— Ο Βετζέτα στο επεισόδιο "To the Promised Resort! Vegeta Takes a Family Trip!"

Ο Βετζέτα είναι ο πρίγκηπας της αφανισμένης φυλής των Σάγιαν και ένας από τους σημαντικότερους χαρακτήρες της σειράς Dragon Ball. Είναι ο πρωτότοκος γιός του Βασιλιά Βετζέτα, ο μεγαλύτερος αδερφός του Ταρμπλ, ο σύζυγος της Μπούλμα , ο πατέρας του Τρανκς και της Μπούλα και ο πρόγονος του Βετζέτα Τζούνιορ. Μαζί με τους Γκόκου, Γκόχαν, Κρίλιν και Πίκολο, είναι εύκολα ένας από τους προεξέχοντες χαρακτήρες στη σειρά, έχοντας πάρει περισσότερη ανάπτυξη στο χαρακτήρα του από άλλα πρόσωπα που εμφανίστηκαν στη σειρά.

Ηγεμονικός, εγωκεντρικός και γεμάτος υπερηφάνεια, ο Βετζέτα ήταν ένας αμείλικτος, ψυχρόαιμος πολεμιστής και εκτελεστής, όμως αργότερα εγκατέλειψε το ρόλο του στο Γαλαξιακό Στρατό του Φρίζερ για να μείνει και να ζήσει στη Γη, πολεμώντας με τον ισχυρότερο πολεμιστή του σύμπαντος, συγκεκριμένα για να νικήσει και να ξεπεράσει το Γκόκου σε δύναμη. Κατά τη διάρκεια της σειράς ο χαρακτήρας του εξελίσσεται από κακός σε αντι-ήρωα και τέλος σε ήρωα.

Βιογραφία Edit

Dragon Ball Z Edit

Saiyan Saga Edit

Κύριο άρθρο: Raditz Saga και Vegeta Saga

«Τώρα θα σου δείξω το τοίχο που ποτέ δεν θα μπορέσεις να σπάσεις μόνο με «σκληρή δουλειά»...»
— Ο Βετζέτα ειρωνευόμενος το Γκόκου πριν τη μάχη τους

VegetaDBKEp03

Η πρώτη εμφάνιση του Βετζέτα

Ο Βετζέτα μαθαίνει για την ύπαρξη της Γης όταν λαμβάνει τη τελευταία μετάδοση του Ράντιτς σχετικά με επτά μυστηριώδη αντικείμενα, γνωστά ως οι Ντράγκον Μπολ, που μπορούν να πραγματοποιούν ευχές. Αφού ακούει αυτή τη μετάδοση και μαθαίνει για το θάνατο του Ράντιτς, ο Βετζέτα και ο πολεμικός του σύντροφος, Νάπα, αποφασίζουν να ταξιδέψουν στη Γη για να χρησιμοποιήσουν τις Ντράγκον Μπολ και να ευχηθούν για αθανασία (αφήνεται να εννοηθεί στα επόμενα sagas πως ήθελε να γίνει αθάνατος για να νικήσει το Φρίζερ για τα πολλά χρόνια που υπέφερε). Αφού ο Γκόκου και οι Μαχητές Ζ προειδοποιούνται πως οι δυο τους θα φτάσουν στη Γη σε περίπου ένα χρόνο, ξεκινούν να εκπαιδεύονται με στόχο να είναι έτοιμοι να τους αντιμετωπίσουν.

Vegetadestroyingtheplanetar

Ο Βετζέτα ετοιμάζεται να καταστρέψει τον Άρλια

Ενώ ο Βετζέτα και ο Νάπα ταξιδεύουν προς τη Γη, σταματούν στο πλανήτη Άρλια σε ένα anime filler (δηλαδή σκηνή που δεν υπάρχει στο manga). Ήταν σε αυτό το μέρος για λίγο και ενώ ήταν εκεί εξουδετέρωσαν τους ισχυρότερους πολεμιστές του Άρλια, προτού καταστρέψουν τον ίδιο το πλανήτη. Όταν έφτασαν στη Γη, ο Νάπα και ο Βετζέτα σπέρνουν τον όλεθρο χωρίς να μπορέσει κάποιος να τους σταματήσει. Τότε, βρίσκουν τους Πίκολο, Κρίλιν και Γκόχαν να τους περιμένουν, με τους Τιέν Σινχάν, Τσιάοτσου και Γιάμτσα να φτάνουν μετά από λίγο. Αφού ο Γιάμτσα σκοτώνεται (από την έκρηξη ενός Σάιμπαμαν), ο Κρίλιν εξοντώνει σχεδόν όλους τους Σάιμπαμαν με το Πίκολο να σκοτώνει το τελευταίο.

Vegeta.Ep.11.DBZKai

Ο Βετζέτα δίνει τρεις ώρες στους Μαχητές Ζ για να έρθει ο Γκόκου

Αυτό κάνει τους Βετζέτα και Νάπα να εντυπωσιαστούν, όμως ο Νάπα αποφασίζει να αυξήσει τη πίεση με το να γίνει ο πρώτος που θα αντιμετωπίσει τους υπερασπιστές της Γης. Ο Βετζέτα στέκεται πίσω και βλέπει τις ήττες τους. Ο Νάπα εύκολα κυριαρχεί απέναντι σε όλους τους Μαχητές Ζ, με αποτέλεσμα ο Τσιάοτσου να αυτοθυσιαστεί με το να εκραγεί έχοντας πιαστεί από τη πλάτη του Νάπα, χωρίς αποτέλεσμα, αφήνοντας το καλύτερο του φίλο, Τιέν, να αυτοθυσιαστεί για να εκδικηθεί το χαμό του, κάτι που επίσης ήταν μάταιο. Ενώ ο Νάπα αποκτά μικρές πληγές σε μερικές περιπτώσεις, φαίνεται να έχει τον απόλυτο έλεγχο της μάχης. Στη μέση της μάχης, ο Βετζέτα απαιτεί από το Νάπα να σταματήσει για τρεις ώρες τη καταστροφή που προκαλούσε ώστε να δώσουν μια ευκαιρία στο Γκόκου να φτάσει στη μάχη. Ο Νάπα υποκύπτει στη διαταγή του Βετζέτα και τον υπακούει. Σε ένα filler, ο Βετζέτα επιτρέπει στο Νάπα να καταστρέψει το στρατό ξηράς και το ναυτικό της Γης με τον όρο να μην χρησιμοποιήσει αρκετή ενέργεια ώστε να ιδρώσει. Καθ' όλη τη διάρκεια και των δυο μαχών, ο Βετζέτα γελάει όταν ο Νάπα δεν καταφέρνει να εκτελέσει σωστά μια τεχνική ή όταν οι Μαχητές Ζ παίρνουν το πάνω χέρι στη μάχη για λίγη ώρα, ενώ μειώνει το Νάπα επίσης, αποκαλώντας τον αδύναμο και ανόητο. Ωστόσο παρά την έλλειψη πίστης στο Νάπα, τον βοηθά σε δύσκολες καταστάσεις, όπως τότε που τον προειδοποιεί να αποφύγει το Destructo Disc του Κρίλιν. Καθώς ο Νάπα συνεχίζει να έχει το πλεονέκτημα στη μάχη, οι εναπομείναντες Μαχητές Ζ εναγωνίως καλούν το Γκόκου να τους βοηθήσει. Όταν επιτέλους ο Γκόκου φτάνει στη Γη με το Ιπτάμενο Σύννεφο, ο Βετζέτα διαβάζει το επίπεδο δύναμης του Γκόκου και διατάζει το Νάπα να σκοτώσει τους φίλους το Γκόκου, παρατηρώντας πως η συνολική τους δύναμη θα μπορούσε να αποτελέσει πρόβλημα για το Νάπα. Όταν ο Γκόχαν εξαγριώνει το Νάπα, ο τελευταίος προσπαθεί να εξοντώσει το Γκόχαν, όμως ο Πίκολο στέκεται μπροστά από την επίθεση, έτσι θυσιάζοντας τον εαυτό του για να σωθεί ο Γκόχαν.

VegetaItsOver9000-02

«Είναι πάνω από 9000!!!»

Αφού ο Πίκολο αποχαιρετά το Γκόχαν, ο Γκόχαν εξοργισμένα επιτίθεται στο Νάπα με όλη του τη δύναμη χρησιμοποιώντας ένα Super Masenko, το οποίο δεν αρκεί για να τραυματίσει το Νάπα. Ο Βετζέτα αναγνωρίζει ότι η δύναμη του Γκόχαν αυξάνεται μόνο με έντονες επιδείξεις συναισθημάτων, και διατάζει το Νάπα να σκοτώσει το αγόρι. Ο Γκόκου εμφανίζεται ακριβώς προτού ο Νάπα συνθλίψει το Γκόχαν με τη πατούσα του. Ο Βετζέτα διαβάζει το υψηλό επίπεδο δύναμης του Γκόκου με τον αισθητήρα του και μετά από ένα μικρό πρόλογο, ο Γκόκου αρχίζει να μάχεται με το Νάπα. Οι δυο τους φαίνονται ισοδύναμοι στην αρχή, όμως τα θετικά της εκπαίδευσης του Γκόκου δεν αργούν να φανούν. Τελικά, ο Βετζέτα καλεί το Νάπα να γυρίσει πίσω αφού άργησε τόσο πολύ, και έτσι ο Νάπα αποφασίζει να σκοτώσει τους Κρίλιν και Γκόχαν αντ' αυτού. Ο Γκόκου ενεργοποιεί το Κάιο-κεν και σταματά το Νάπα προτού προλάβει να κάνει το οτιδήποτε, σακατεύοντας τον ταυτόχρονα. Ο Γκόκου λέει στο Βετζέτα να πάρει το τραυματισμένο φίλο του και να γυρίσουν από εκεί που ήρθαν για άμεση ιατρική φροντίδα. Λόγω της αποτυχίας του Νάπα να νικήσει ένα Σάγιαν χαμηλής κλάσης όπως ο Γκόκου, όταν ο Νάπα τον ικετεύει για βοήθεια, ο Βετζέτα πείθει το Νάπα ότι θα τον βοηθήσει, όμως αντί για αυτό τον πετάει ψηλά στον αέρα και τον σκοτώνει για την αποτυχία του. Αφού έδωσε Φασόλια Σένζου στο Γκόχαν και στο Κρίλιν η ενέργεια τους αναπληρώθηκε, και ο Γκόκου λέει στους δυο τους να αφήσουν το Βετζέτα σε εκείνον. Έπειτα, ο Γκόκου ζητά από το Βετζέτα να πολεμήσουν κάπου αλλού.

Screen shot 2012-04-22 at 12.49.56 AM

Ο Βετζέτα ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει το Γκόκου

Ο Βετζέτα τελικά συμφωνεί, και φεύγουν από το πεδίο της μάχης. Στον Ερημότοπο Γκίζαρντ, ο Βετζέτα προσφέρει μια ευκαιρία στο Γκόκου να συμμαχήσει μαζί του, όμως ο Γκόκου γρήγορα αρνείται αφού έχει οτιδήποτε θέλει, διαφωνεί εντελώς με τις εγωιστικές προθέσεις του Βετζέτα και είδε πως συμπεριφέρεται στους συμμάχους του. Ο Βετζέτα και ο Γκόκου συνεχίζουν να διαφωνούν, με το Βετζέτα να ισχυρίζεται πως ούτε η πολλαπλασιαζόμενη δύναμη της τεχνικής Κάιο-κεν δεν θα είναι αρκετή για να ξεπεράσει το δικό του ελίτ επίπεδο δύναμης. Ο Γκόκου απαντά πως αν κάποιος προσπαθήσει αρκετά σκληρά τότε η χαμηλότερη κλάση μπορεί να φτάσει τη δύναμη ενός ελίτ. Η μάχη ξεκινά και είναι εμφανές πως ο Βετζέτα είναι πολύ ισχυρότερος από τον πολύ βελτιωμένο Γκόκου. Ακόμη και με το Κάιο-κεν δεν μπόρεσε να σταματήσει το Βετζέτα. Έτσι, ο Γκόκου έπρεπε να ανεβάσει το πολλαπλασιαστή της τεχνικής ακόμη περισσότερο αγνοώντας τη προειδοποίηση του Βασιλιά Κάι. Με αυτή τη δύναμη, ο Γκόκου μπόρεσε να αντιμετωπίσει το Βετζέτα μέχρι ένα βαθμό, και ο πρίγκηπας των Σάγιαν έχασε τη ψυχραιμία του και αποφάσισε πως θα κατέστρεφε το πλανήτη Γη με τη τεχνική του Galick Gun και θα πήγαινε στο Νάμεκ για να βρει τις Ντράγκον Μπολ.

Vegetagg

Ο Βετζέτα μαζεύοντας ενέργεια για το Galick Gun

Ωστόσο, ο Γκόκου αντεπιτέθηκε με ένα Kamehameha και οι δυο δυσκολεύτηκαν για μερικά λεπτά καθώς οι ακτίνες τους είχαν συγκρουστεί. Όταν φάνηκε πως ο Βετζέτα έπαιρνε το πάνω χέρι, τότε ο Γκόκου πίεσε τον εαυτό του φτάνοντας σε πρωτοφανή επίπεδη και χρησιμοποίησε το Κάιο-κεν τέσσερις φορές για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη δύναμη του, εκπλήσσοντας και πετώντας το Βετζέτα ψηλά στον αέρα. Ο Βετζέτα κατάφερε να επιβιώσει από την ακτίνα που τον έστελνε ακόμη ψηλότερα. Έτσι, ο Βετζέτα αποφάσισε να μεταμορφωθεί σε Μεγάλο Πίθηκο, κάτι που θα μεγάλωνε τη δύναμη του επί δέκα, ρίχνοντας ένα Power Ball στον αέρα, αφού ο Πίκολο είχε καταστρέψει το φεγγάρι δυο μήνες πριν.

VegetaGreatApeEarthVsGoku

Ο Βετζέτα μεταμορφώνεται σε Μεγάλο Πίθηκο

Όταν ο Βετζέτα μεταμορφώθηκε, ο Γκόκου ήταν κατώτερος σε δύναμη και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τη τεχνική Spirit Bomb. Ωστόσο προτού προλάβει να το χρησιμοποιήσει ένα Chou Makouhou. Τότε ο Βετζέτα άρπαξε το Γκόκου και άρχισε να τον πιέζει, κάνοντας τον να υποφέρει αντί για να τον σκοτώσει γρήγορα. Ο Κρίλιν και ο Γκόχαν είδαν τη Power Ball που ο Βετζέτα χρησιμοποίησε για να μεταμορφωθεί και επέστρεψαν στη μάχη. Όταν βρήκαν το Γκόκου ηττημένο προσπάθησαν να τραβήξουν τη προσοχή του Βετζέτα και να του κόψουν την ουρά, ώστε να γυρίσει στη προηγούμενη μορφή του. Η προσπάθεια απέτυχε, όμως ο Γιατζερόμπι κατάφερε αυτό που οι ισχυρότεροι Μαχητές Ζ δεν μπόρεσαν. Όταν απέκτησε τη κανονική του μορφή, ο Βετζέτα εξαγριώθηκε και πάλεψε με το Γκόχαν για λίγο. Παρά τις προσπάθειες του Γκόχαν, ο Βετζέτα αποδείχθηκε γρηγορότερος και ισχυρότερος από το αγόρι. Ο Γκόκου τότε αποφάσισε να δώσει στο Κρίλιν τη τελικό Spirit Bomb που κατάφερε να μαζέψει. Ο Κρίλιν δέχθηκε την ενέργεια, και ο Γκόκου του έδωσε οδηγίες για το πως θα το απελευθερώσει στο Βετζέτα.

VegetaAfterGreatApeTransformation

Ο Βετζέτα εξουθενωμένος μετά την απώλεια της ουράς του

Όντας αρχικά σε κατάσταση πανικού, ο Κρίλιν δέχεται περαιτέρω οδηγίες από το Βασιλιά Κάι, και πετάει το Spirit Bomb στο Βετζέτα. Όταν ο Γιατζερόμπι φώναξε στο Κρίλιν να το ρίξει, ο Βετζέτα τον άκουσε και το απέφυγε, όμως ο Γκόχαν μπόρεσε να το κρατήσει και να το στείλει πάλι στο Βετζέτα. Η επίθεση τον χτύπησε και του προκάλεσε ζημιά, ρίχνοντας την ενέργεια και τη δύναμη του σε μεγάλο βαθμό· όμως επέζησε. Ο Βετζέτα τότε χρησιμοποιεί την ενέργεια του και απελευθερώνει μια δυνατή επίθεση που τους ρίχνει όλους κάτω. Ο Βετζέτα παρατηρεί πως ο Γκόχαν επανέκτησε την ουρά του λόγω του Power Ball, και συνειδητοποιεί πως σύντομα θα μεταμορφωθεί. Ο κακός Σάγιαν δεν μπορεί να το σταματήσει λόγω μιας επίθεσης από το Γιατζερόμπι πίσω από τη πλάτη του. Συνειδητοποιώντας το λάθος του, ο Βετζέτα επιστρέφει στο Γκόχαν, όμως είναι πολύ αργά. Ο Γκόχαν αποκτά τη μορφή του Μεγάλου Πιθήκου και ο Βετζέτα στην αποδυναμωμένη του κατάσταση δεν μπορούσε να τον νικήσει. Ωστόσο, ο Βετζέτα μπόρεσε να ξεγελάσει τον αντίπαλο του και καταφέρνει να κόψει την ουρά του Γκόχαν, κάνοντας το νεαρό υβρίδιο να επιστρέψει στη προηγούμενη μορφή και δύναμη του. Προτού ο Γκόχαν γυρίσει στη κανονική του μορφή, παρόλα αυτά, έπεσε πάνω στο Βετζέτα ως Μεγάλος Πίθηκος και ο Βετζέτα δεν μπόρεσε να το αποφύγει λόγω των τραυματισμών του.

Ο Βετζέτα τελικά οπισθοχωρεί και σέρνεται προς τη διαστημική του κάψουλα, συνειδητοποιώντας πως δεν μπορεί να πολεμήσει άλλο στη τωρινή του κατάσταση. Ένας αποδυναμωμένος Κρίλιν αποκτά τις αισθήσεις του και όταν είναι έτοιμος να καρφώσει με το σπαθί κατάνα του Γιατζερόμπι το Βετζέτα, ο Γκόκου παρακαλεί το Κρίλιν να τον αφήσει να φύγει, θέλοντας έναν επαναληπτικό αγώνα κάποια στιγμή και θέλοντας ο Βετζέτα να έχει την ευκαιρία να αλλάξει χαρακτήρα όπως ο Πίκολο· μετά από επιμονή του Γκόκου, ο Κρίλιν συμφωνεί. Ο Βετζέτα τότε φεύγει από τη Γη, ορκιζόμενος στο Γκόκου πως θα μετανιώσει που τον άφησε να φύγει, και η διαστημική του κάψουλα τον μεταφέρει σε ένα από τους πλανήτες που έλεγχε ο Φρίζερ. Με την ακραία αλαζονεία του δεν μπορεί να καταλάβει πως ένας «Χαμηλής Κλάσης» Σάγιαν όπως ο Γκόκου τα πήγε τόσο καλά απέναντι του, όντας απρόθυμος να δεχθεί το παράγοντα της συνεισφοράς των άλλων τριών πολεμιστών στη μάχη.

Frieza Saga Edit

«Μην ανησυχείς, εγώ θα είμαι καλά, αλλά εσύ όχι! Δεν με νοιάζει ο πλανήτης καταγωγής μου, η οικογένεια μου, η οποιοσδήποτε από τους Σάγιαν που ο Φρίζερ εξόντωσε! Είμαι απογοητευμένος από τον εαυτό μου που δεν το ανακάλυψα πολύ νωρίτερα. Αν το είχα κάνει, δεν θα σπαταλούσα τη ζωή μου για να κάνω τη βρώμικη δουλειά σας!»
— Ο Βετζέτα στο Ντοντόρια

VegetaOwnedByZarbonEp53

Ο Βετζέτα χάνει από το Ζάρμπον

Μετά από ιατρική αποκατάσταση, ο Κούι λέει στο Βετζέτα ότι ο Φρίζερ βρίσκεται ήδη στο Νάμεκ μαζί με τους μπράβους του, Ζάρμπον και Ντοντόρια, και πως ψάχνουν για τις Ντράγκον Μπολ. Χωρίς να χάνει χρόνο, ο Βετζέτα αρχίζει να ταξιδεύει για το Νάμεκ ώστε να κάνει ο ίδιος μια ευχή με τις Ντράγκον Μπολ. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο πλανήτη, συναντά το Κρίλιν και το Γκόχαν, οι οποίοι επίσης έψαχναν τα μυστηριώδη αντικείμενα του Νάμεκ. Ο Βετζέτα προσπαθεί να τους βρει και να τους βασανίσει, όμως εν τέλει τους αφήνει ήσυχους αφού έχει μεγαλύτερα προβλήματα όπως ο Φρίζερ, ο προηγούμενος αφέντης του και πολέμαρχος ο οποίος έψαχνε τις Ντράγκον Μπολ του Νάμεκ. Όσο ήταν στο πλανήτη, ο Βετζέτα ακολουθείται και δέχεται αιφνιδιαστική επίθεση από το Κούι. Ο Φρίζερ είχε δώσει διαταγή στο Κούι να δολοφονήσει το Βετζέτα, κάτι που ο Κούι περίμενε να ακούσει για πολλά χρόνια. Ωστόσο, χωρίς να το ξέρει ο Κούι, η αναμέτρηση του Βετζέτα με τους γήινους επέτρεψε στη δύναμη του να αυξηθεί κατά πολύ (καθώς η δύναμη των Σάγιαν αυξάνεται σε κάθε μάχη που φτάνουν κοντά στο θάνατο). Τώρα βλέποντας τη πραγματική δύναμη του Βετζέτα, ο Κούι του επιτίθεται, όμως ο Σάγιαν εύκολα αποφεύγει την επίθεση του, λέγοντας του πως εκτός από τη δύναμη αυξήθηκε και η ταχύτητα του. Τότε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια σκοτώνει το Κούι.

ZarbonVsVegetaNV.

Ο Ζάρμπον περισυλλέγει το Βετζέτα

Ο Βετζέτα αργότερα παίρνει την ευκαιρία να εξοντώσει το Ντοντόρια. Όταν ο Ντοντόρια είναι μόνος του, ο Βετζέτα μαθαίνει από αυτόν τις πραγματικές συνθήκες καταστροφής του Πλανήτη Βετζέτα από τον ίδιο το Φρίζερ. Ο Ντοντόρια του προσφέρει την ευκαιρία να συμμαχήσουν για να σκοτώσουν το Φρίζερ, ωστόσο ο Βετζέτα αρνείται τη προσφορά και καθώς αποκαλύπτει τη πραγματική του δύναμη, ο Ντοντόρια τρέχει με δειλία φωνάζοντας για τη βοήθεια του Φρίζερ. Τότε ο Βετζέτα τον εξουδετερώνει χωρίς οίκτο. Μετά από αυτό, ο Βετζέτα πηγαίνει σε ένα Ναμέκιαν χωριό και σπέρνει τον όλεθρο για να αποκτήσει μια από τις Ντράγκον Μπολ. Ο Φρίζερ και οι μπράβοι του είχαν ήδη μαζέψει πέντε Ντράγκον Μπολ, οπότε ο Σάγιαν σκόπευε να περιμένει έχοντας τη μια μέχρι να κλέψει τις υπόλοιπες από το Φρίζερ όταν έβρισκε την ευκαιρία, αποτρέποντας έτσι το Φρίζερ από το να κάνει την ευχή του. Όταν ο Βετζέτα βρίσκει τη Ντράγκον Μπολ από το χωριό και τη κρύβει, αρχίζει να πετάει και συναντά τον ισχυρότερο μπράβο του Φρίζερ, το Ζάρμπον.

Vegetaunderwater2

Ο Βετζέτα στο θάλαμο αναζωογόνησης

Ο Βετζέτα και ο Ζάρμπον ξεκινούν μια άγρια μάχη και ο Βετζέτα φαίνεται να έχει το πάνω χέρι μέχρι που ο Ζάρμπον χρησιμοποιεί μια ισχυρή μεταμόρφωση που τον μετατρέπει σε ερπετό. Οι δυο τους αρχίζουν ξανά τη βάναυση μάχη, με το Ζάρμπον να χλευάζει το πρίγκιπα των Σάγιαν, στέλνοντας τον μακριά με τα χτυπήματα του και υπερισχύοντας απόλυτα. Πριν ολοκληρωθεί η μάχη, ο Ζάρμπον αποκαλύπτει στο Βετζέτα ότι ο Φρίζερ μπορεί επίσης να μεταμορφωθεί, τρομοκρατώντας τον. Ο Ζάρμπον νικά με ευκολία το Βετζέτα χρησιμοποιώντας με πολλαπλές κλωτσιές και συνδυασμούς χτυπημάτων, και εκτελεί ένα ισχυρό piledriver, στέλνοντας το Βετζέτα στο έδαφος σε ένα κρατήρα ο οποίος σύντομα γέμισε με νερό, με το Ζάρμπον να απεχθάνεται να μπει (αφού θα βρεχόταν) και απλώς τον άφησε να πεθάνει. Ο Ζάρμπον επέτρεψε στο Φρίζερ για να μεταφέρει το μήνυμα της νίκης του, όμως ο Φρίζερ δεν ήταν ικανοποιημένος. Ο Φρίζερ γνωρίζει καλά ότι ο Βετζέτα ίσως γνωρίζει τη τοποθεσία μιας Ντράγκον Μπολ, οπότε στέλνει το Ζάρμπον να πάρει το δαρμένο σώμα του Βετζέτα και να τον φέρει για θεραπεία και ανάκριση.

VegetaZarbonOwnedEp57

Ο Βετζέτα ρίχνει δυνατά τη γροθιά του στο στομάχι του Ζάρμπον

Ο Βετζέτα αργότερα σύρθηκε από το Ζάρμπον στο Διαστημόπλοιο του Φρίζερ, όπου τον θεράπευσε με τη χρήση μιας ιατρικής μηχανής. Ο Βετζέτα περίμενε τη κατάλληλη ευκαιρία για να δραπετεύσει. Έπειτα, πραγματοποίησε έναν έξυπνο αντιπερισπασμό ανοίγοντας μια τρύπα στο τοίχο κάνοντας το Φρίζερ και το Ζάρμπον να πιστεύουν ότι είναι εκτός του σκάφους ενώ κρύφτηκε μέσα και έτρεξε μακριά με τις πέντε Ντράγκον Μπολ του Φρίζερ. Προτού φύγει τις πέταξε σε μια κοντινή λίμνη και τις πήρε λίγο αργότερα. Ο Βετζέτα προσέχει ότι ο Κρίλιν πετούσε κοντά του με μια Ντράγκον Μπολ και τον ακολουθεί στη κρυψώνα της Μπούλμα. Ο Σάγιαν απειλεί να τους σκοτώσει αν δεν του έδιναν τις Ντράγκον Μπολ, όμως λέει πως θα δείξει έλεος αν υπακούσουν. Ο Φρίζερ είναι υπερβολικά νευριασμένος και στέλνει το Ζάρμπον να βρει το Βετζέτα ξανά, δίνοντας του το όριο της μιας ώρας. Ο Ζάρμπον καταφέρνει να βρει το Βετζέτα μαζί με το Κρίλιν και τη Μπούλμα. Μια βίαιη σύγκρουση αρχίζει και ο τώρα θεραπευμένος και εντελώς αναζωογονημένος Βετζέτα αποκαλύπτει ότι έγινε πολύ ισχυρότερος αφού έφτασε κοντά στο θάνατο. Ο Ζάρμπον δεν μπορεί να τον πιστέψει, όμως είναι ανήμπορος να νικήσει το Βετζέτα ακόμη και όταν μεταμορφώνεται. Ο Βετζέτα χωρίς έλεος ρίχνει μια γροθιά δια μέσου του στομαχιού του Ζάρμπον και τον εκτοξεύει μακριά με ένα κύμα ενέργειας, στέλνοντας τον σε έναν υγρό τάφο στη θάλασσα του Νάμεκ.