FANDOM

Els guerrers del Sisè Univers
Volum 1 BDS
← Anterior Volum 1 Següent
Detalls del Volum
Títol Kanji 第6宇宙の戦士たち
Títol Rōmaji Dai-Roku Uchū no Senshi-tachi
Títol traduït
Estrena JAP 4 d'abril de 2016
Estrena CAT 17 d'octubre de 2017
Capítols 1-9
Nº de pàgines 192 pàgines
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Els guerrers del Sisè Univers (第6宇宙の戦士たち, Dai-Roku Uchū no Senshi-tachi) és el volum 1 del manga de Bola de Drac Súper. Va estrenar-se el 4 d'abril de 2016.

Introducció del VolumEdit

Fitxer:Toyotaro Volum 1 (BDS).jpg
"Fa aproximadament un anys que se'm permet dibuixar Bola de Drac. Com més la dibuixo, més m'adono de l'abisme brutal que em separa del mestre Toriyama. Tot i així, ser conscient de fins a quin nivell arriba el poder d'una altra persona es pot considerar la prova que un mateix també s'ha fet més fort. En aquest sentit, em sembla que ha passat de ser com en Satan, incapaç ni tan sols de detectar les aures, a obtenir un nivell similar al d'en Yamcha, diria. Segurament trobareu un munt de coses que no us acabaran de quadrar, però m'agradaria que llegíssiu aquest volum amb benevolència!".

ResumEdit

En Bills, el Déu de la Destrucció desperta i és en busca del Superguerrer Déu amb el qual va somiar. Gràcies al seu asistent troba en Goku, que és qui va derrotar en Freezer i s'hi enfronta, derrotant-lo fàcilment. Llavors, en el seu segon combat, en Goku assoleix la transformació de Superguerrer Déu gràcies als saiyans presents, inclosa la Pan des del ventre de la seva mare. No obstant, perd contra el Déu, però en Bills no destrueix la Terra pel bon combat que ha tingut.

Temps després, en Goku i en Vegeta són al planeta d'en Bills després d'haver derrotat en Freezer Daurat i arriba el germà bessó del déu, en Champa el Déu de la Destrucció del Sisè Univers. Es revela que hi ha dotze universos i que el que viuen en Goku és el setè. Després d'una disputa pel menjar i de descobrir l'existència de les Súper Boles de Drac, de les quals en Champa en té sis, s'acorda fer un torneig entre cinc lluitadors del sisè i contra cinc del setè univers per decidir qui es quedarà amb les oles i el Planeta Terra del setè univers.

Poc abans del torneig, la Bulma i en Jaco van a veure en Zuno i s'assabenten que hi ha set súper Boles de Drac entre l'univers 6 i 7, que les va crear el Déu Drac Zarama i que tenen el tamany d'un planeta. Arriba el dia del torneig i en la prova escrita en Buu és eliminat per no aprovar l'exàmen. Quan es disputa el primer combat, en Goku lluita contra en Botamo i, tot i que és superior, no aconsegueix imposa-se al seu rival. Finalment, aconsegueix treure'l del ring i guanya el combat.

El següent combat enfronta en Goku i en Frost. En Goku és superior, fins i tot en l'estat base, i per això li diu al seu rival que es transformi en la seva forma final si vol guanyar el combat. En Frost assumeix la seva forma d'assalt, però no aconsegueix superar en Goku. Llavors, el saiyan es transforma en superguerrer i el seu rivales transforma en la seva forma final.

PersonatgesEdit

Personatges PrincipalsEdit

Personatges secundarisEdit

CapítolsEdit

Capítol
Títol
1 "El somni premonitori del Déu de la Destrucció"
Capítol 1 (BDS)
2 "La derrota d'en Goku"
160px
3 "La ira d'en Beerus"
160px
4 "La Batalla dels Déus"
160px
5 "En Beerus i en Champa"
Capítol 5 (BDS)
6 "Els preparatius del torneig"
Capítol 6 (BDS)
7 "Els guerrers del Sisè Univers"
Capítol 7 (BDS)
8 "Comença el torneig!"
Capítol 8 (BDS)
9 "En Goku contra en Botamo"
Capítol 9 (BDS)

BatallesEdit

TriviaEdit

La portada del volum és un homenatge al primer volum de Bola de Drac.

NavegacióEdit

Volum 1: Els guerrers del Sisè Univers
El somni premonitori del Déu de la Destrucció · La derrota d'en Goku · La ira d'en Beerus · La Batalla dels Déus · En Beerus i en Champa · Els preparatius del torneig · Els guerrers del Sisè Univers · Comença el torneig! · En Goku contra en Botamo · Manga Especial 1