FANDOM

Tokitoki
Tokitoki
Informació
Data de naixement Fa 75 milions d'anys
Procedència Ciutat Toki Toki
Primera aparició Bola de Drac: Xenoverse
Apareix a Logo BDZ
Família
  • Kaioshin del Temps (propietària)
  • En Tokitoki és un personatge del videojoc Bola de Drac: Xenoverse. Sembla tenir alguna relació amb la Kaioshin del Temps.

    AparençaEdit

    Whis i Tokitoki

    En Whis i en Tokitoki

    S'assembla a un mussol o una òliba, amb plomes daurades als costats i una espècie de barba. Té la pell del voltant dels ulls i les potes de color taronja.

    HistòriaEdit

    PassatEdit

    En Tokitoki va néixer fa uns 75 milions d'anys i va fer-se adult ràpidament per la influència de la Kaioshin del Temps. Aquest fet va ser el que va causar que ella es convertís en Kaioshin. La Ciutat Toki Toki porta el nom en honor seu i allà hi viu ell amb la Kaioshin del Temps, a la Volta d'Emmagatzematge del Temps.

    XenoverseEdit

    Trunks, Kaioshin i Tokitoki

    La Kaioshin del Temps renyant en Tokitoki

    A l'inici del joc, i probablement a causa de la influència de la Towa i en Miira, en Tokitoki es mostra intranquil i inquiet.

    Quan la Kaioshin del Temps es presenta davant el Guerrer del Futur, en Tokitoki aterra sobre el seu cap i ella intenta espantar-lo.

    En Tokitoki és amb la Kaioshin del temps mentre aquesta es pregunta si hi pot haver mes gent capaç d'alterar la història a part d'en Miira i la Towa, però no ho veu possible.