FANDOM

Toh Toh
Toh Toh
Informació
Sexe Masculí Masculí
Raça Pterodàctil
Primera aparició "En Son Gohan contra la Videl"
Apareix a Logo BDZ.i Logo BDZ Kai
Família
  • Esposa
  • Chobi (fill)
  • En Toh Toh (トト, Toto) és un pterodàctil adult, pare d'en Chobi. Ell i la seva família viuen al Mont Paos.

    AparençaEdit

    Toh Toh Ciutat Satan

    En Toh Toh de cos sencer

    És un pterodàctil adult, amb la part superior del cos de color blau fosc i el vendre de color groc clar. Té una mandíbula potent, amb unes dents molt afilades i grosses. Els seus ulls són grocs, amb l'iris vermell.

    PersonalitatEdit

    En Toh Toh és molt protector envers la seva família i no dubtarà en atacar a qui els hi faci mal, com es va veure durant el segrest d'en Chobi. No té por dels humans, ja que és amic d'en Gohan i en Goten, a més de que va anar fins a Ciutat Satan a rescatar al seu fill.

    HistòriaEdit

    Pterodàctils

    En Toh Toh amb la seva família

    En Gohan coneix en Toh Toh i la seva companya des de que ell era un nen petit. Durant la Saga del gran Guerrer del Vent, en Chobi és segrestat pel Sr. Musaka per fer-lo l'estrella principal del Circ Musaka. En Gohan rescata la cria de pterodàctil, però en Toh Toh i la seva esposa ataquen Ciutat Satan buscant la seva cria.[1]

    En Gohan es veu obligat a intervenir-hi i estaborneix en Toh Toh per protegir la Videl. Llavors, el noi carrega al pterodàctil i el porta cap al seu niu, acompanyat de la família de dinosaures.

    Aparició a VideojocsEdit

    Les ombres d'en Toh Toh i la seva dona
    Toh Toh i dona Buu's Fury

    Les ombres d'en Toh Toh i la seva esposa sobre Ciutat Satan

    es veuen quan sobrevolen la Ciutat Satan al videojoc Bola de Drac Z: Buu's Fury.

    CuriositatsEdit

    • Tot i ser un personatge exclusiu de l'anime, tant ell com la seva família apareixen a Bola de Drac Z Kai,[2] que intenta seguir amb el màxim de fidelitat el manga.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Z - Episodi 204, En Son Gohan contra la Videl
    2. Bola de Drac - Episodi 100,