Bola de Drac Wiki
Advertisement
Arbre temple Bills

L'arbre on hi ha el Temple d'en Bills

El Temple d'en Bills (ビルスの寺, Birusu no tera)[1] també conegut com a Castell d'en Bills (ビルスの城, Birusu no shiro)[2] o Planeta d'en Bills[3] és la llar del Déu de la Destrucció Bills i del seu assistent Whis.[2] Apareix a les pel·lícules Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F" i a Bola de Drac Súper.

Localització[]

Temple Bills

El Temple amb les llunes al voltant

La llar d'en Bills és al món dels vius, a diferència de l'Altre Món. Està siutat a una distància de vint-i-sis minuts del Planeta d'en Kaito anant a una ultra-velocitat, però es desconeix on és la localització exacta a l'univers del temple.[2]

Aparença[]

Habitació Bills

L'habitació on en Bills dorm

La part inferior té una forma semblant a una piràmide quadrada del revés. A la part superior hi ha un arbre gegant que té edificis. Hi ha una sala amb menjadors i un enorme aquari a l'interior del castell.[2] El temple està ple de peixos i altres aliments. Quan en Bills no està destruint planetes, dorm en un pedestal que flota en una de les sales del temple,[4] on hi ha unes bombes alarma en forma de rellotge de sorra enorme.[2]

La vida al voltant del temple consta de diverses espècies com aus i papallones. Al voltant del temple hi ha un llac gegantí on viuen diversos tipus de criatures marines, incloent-hi el Peix Oracle i un monstre marí. També hi havia diverses llunes al voltant del temple, tot i que van ser destruïdes per en Bills a causa del dolor de la ingestió de la salsa de wasabi.

Història[]

Durant els esdeveniments de la pel·lícula, en Bills desperta d'un llarg son i és visitat per en Whis. A continuació, surt del seu temple i rastreja el guerrer que va derrotar en Freezer, un Saiyan anomenat Goku.[5]

Al principi de Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F", en Whis entrena en Goku i en Vegeta aqui. El seu entrenament fa que en Bills no pugui dormir durant els tres anys que en Whis li havia assignat i que es llevi de mal humor.

Aparició a Videojocs[]

L'àrea al voltant del temple d'en Bills és un escenari de batalla al videojoc Bola de Drac Heroes.

Referències[]

Advertisement