FANDOM

Arbre temple Bills

L'arbre on hi ha el Temple d'en Bills

El Temple d'en Bills (ビルスの寺, Birusu no tera)[1] també conegut com a Castell d'en Bills (ビルスの城, Birusu no shiro)[2] o Planeta d'en Bills[3] és la llar del Déu de la Destrucció Bills i del seu assistent Whis.[2] Apareix a les pel·lícules Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F" i a Bola de Drac Súper.

LocalitzacióEdit

Temple Bills

El Temple amb les llunes al voltant

La llar d'en Bills és al món dels vius, a diferència de l'Altre Món. Està siutat a una distància de vint-i-sis minuts del Planeta d'en Kaito anant a una ultra-velocitat, però es desconeix on és la localització exacta a l'univers del temple.[2]

AparençaEdit

Habitació Bills

L'habitació on en Bills dorm

La part inferior té una forma semblant a una piràmide quadrada del revés. A la part superior hi ha un arbre gegant que té edificis. Hi ha una sala amb menjadors i un enorme aquari a l'interior del castell.[2] El temple està ple de peixos i altres aliments. Quan en Bills no està destruint planetes, dorm en un pedestal que flota en una de les sales del temple,[4] on hi ha unes bombes alarma en forma de rellotge de sorra enorme.[2]

La vida al voltant del temple consta de diverses espècies com aus i papallones. Al voltant del temple hi ha un llac gegantí on viuen diversos tipus de criatures marines, incloent-hi el Peix Oracle i un monstre marí. També hi havia diverses llunes al voltant del temple, tot i que van ser destruïdes per en Bills a causa del dolor de la ingestió de la salsa de wasabi.

HistòriaEdit

Durant els esdeveniments de la pel·lícula, en Bills desperta d'un llarg son i és visitat per en Whis. A continuació, surt del seu temple i rastreja el guerrer que va derrotar en Freezer, un Saiyan anomenat Goku.[5]

Al principi de Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F", en Whis entrena en Goku i en Vegeta aqui. El seu entrenament fa que en Bills no pugui dormir durant els tres anys que en Whis li havia assignat i que es llevi de mal humor.

Aparició a VideojocsEdit

L'àrea al voltant del temple d'en Bills és un escenari de batalla al videojoc Bola de Drac Heroes.

ReferènciesEdit

  1. Guia oficial de la pel·lícula Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, 2013
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Chōzenshū, 2013
  3. Bola de Drac Súper - Episodi 16, En Vegeta es converteix en alumne?! Derrotem en Whis!!
  4. "【敵について】 ビルスとウイスの"2人"で確定。そして2人とも、強くてグルメらしい。 ビルスについて。長い年月眠りにつき、目覚めた数年間は惑星を破壊する。新しい惑星を創るためには破壊が必要らしい。 ウイスについて。ビルスに付き添っている以外は謎。詳細はイヨク編集長がひた隠しした。" - Twitter, Desembre de 2012
  5. Bola de Drac 2013 web oficial, secció d'Introducció