Bola de Drac Wiki
Advertisement
Tama
Tama
Informació
Altres
noms
  • Scratch
  • Mixeta[1]
  • Data de mort Any 774 (ressuscitat)
    Raça Gat
    Primera aparició
  • Manga: "La Bulma i en Son Goku, segona part"
  • Anime: "En Son Goku troba els seus amics"
  • Apareix a Bola de Drac.i Bola de Drac Z
    Família
  • Dr. Brief (propietari)
  • En Tama (タマ, Tama) també anomenat Scratch és el gat del Dr. Brief. Normalment és vist enfilat a l'espatlla del seu propietari.

    Aparença[]

    És un gat petit de color negre o blau marí, amb uns ulls blancs i grossos, les pupil·les negres i unes orelles triangulars, petites i també negres. Té la boca blanca.

    Història[]

    Bola de Drac Z[]

    Tama i Dr

    En Tama amb el Dr. Brief

    Segons el Dr Brief, en Tama té quatre anys d'experiència en la tecnlogia de les càpsules Hoi-Poi. Tot i que no se sap fins a quin punt el gat té experiència en la tecnologia, el Dr. Brief hi confia molt, tal com li diu a la Xixi "Ningú pot solucionar el problema com podem nosaltres".

    Pel què sembla, en Tama es va fer amic de l'A-16, ja que se'l veia enfilat a la seva espatlla durant els deu dies abans dels Jocs d'en Cèl·lula.[2]

    El Cos de Bombers d'en Goku[]

    Bulma i Tama

    La Bulma i en Tama a El Cos de Bombers d'en Goku

    En Tama apareix al curtmetratge El Cos de Bombers d'en Goku, on la seva aparença és diferent i és la mascota personal de la Bulma que viu amb ella al seu apartament. En Tama tenia gana i la Bulma va anar a cuinar-li. Llavors, va haver-hi un terratrèmol i la noia va ser estabornida d'un cop de roc al cap. En Tama quan la va veure va anar fins a ella, va estar plorant i l'anava llepant, mentre l'apartament s'anava cremant. Quan en Goku aconsegueix treure la Bulma d'allà, gat i noia es reuneixen i l'animal comença a llepar-li la cara de felicitat.

    Referències[]

    Advertisement