FANDOM

Superguerrer Llegendari
Broly SGL
伝説の超サイヤ人
Densetsu no Sūpā Saiya-jin
Noms
alternatius
  • SSJL
  • SGL
  • Superguerrer (forma final)
  • Veritable Superguerrer (per en Paragus)
  • Guerrer Llegendari de l'Espai
  • Debut Bola de Drac Z: La batalla ardent
    Aparicions Logo BDZ
    Usuaris
  • Broly/Broly del Futur
  • Bio Brloy
  • Superguerrer Original (possiblement)
  • Tipus Transformació
    Color      i     
    Tècniques semblants Ultra Superguerrer
    El Superguerrer Llegendari (伝説の超サイヤ人, Densetsu no Sūpā Saiya-jin) és una transformació, única i molt estranya dels súperguerrers, no és només un títol. El resultat és un Súperguerrer amb una font aparentment inesgotable d'energia. A la pel·lícula Bola de Drac Z: La batalla ardent, l'antagonista principal, en Broly, és el Superguerrer Llegendari, un guerrer que les llegendes diuen que és el més fort de tots.

    CreacióEdit

    Aquesta forma va ser creada la companyia d'animació de Bola de Drac Toei Animation, amb la finalitat de crear un súperguerrer que posseïa una transformació totalment exclusiva i dissenyada per l'autor original del manga de Bola de Drac, l'Akira Toriyama.

    AparençaEdit

    Broly Superguerrer Llegendari

    El Superguerrer Llegendari Broly

    L'aparença del Súperguerrer Llegendari és bastant distingible de les formes regulars de súperguerrer. El color del cabell del Súperguerrer Llegendari és de color groc verdós. Quan reapareix a la pel·lícula Bola de Drac Z: El retorn d'en Broly, el seu color de cabell té un to lleugerament verdós-groc. Això és a causa de que en Broly ja no està sota el control del seu pare, en Paragus. Això vol dir que l'últim és el color natural del cabell en aquesta forma.

    En aquesta forma, la pupil·la i l'iris d'en Broly s'esvaeixen, fent-lo semblar molt més maniàtic del que ja és. La diferència física més notable entre la forma del Súperguerrer Llegendari i el súperguerrer normal és la mida del seu cos. Quan en Broly es transforma en el Súperguerrer Llegendari, el seu cos creix en alçada i la massa muscular augmenta, fent-lo similar en aparença a l'Ultra Súperguerrer.

    No obstant això, a diferència de la forma d'Ultra Súperguerrer, l'immensa grandària d'en Broly no afecta la seva velocitat, com es va demostrar quan fàcilment va evadir cops físics a gran velocitat que li van intentar donar en Cor Petit i en Goku. La seva pell també es torna de color molt pàl·lida.

    A Bola de Drac Z: Bio-Broly, en Bio-Broly apareix com un súperguerrer llegendari abans de deformar-se.

    Ús i PoderEdit

    Bio broly SGL

    En Bio-Broly com a Superguerrer Llegendari

    Cada vegada que en Broly es transforma en la seva forma de Súperguerrer Llegendari, fa que el cel i el medi ambient canviïn el color en dues ocasions, sovint acabant en una tonalitat blau fosc/gris. Just abans que ell es transformi, li tremolen les galtes i s'esquincen o estripen, simplement; el mateix passa amb les conques dels ulls i el pit. Sembla que en lloc de limitar-se a ampliar el seu cos quan es transforma, la forma de Súperguerrer Llegendari brolla de dins del seu cos.

    En aquesta forma, el poder, la velocitat, la força, l'energia, i la resistència d'en Broly augmenten dràsticament, superant amb escreix el poder combinat de tots els Guerrers Z en el moment que van lluitar contra ell. Donat que el seu nivell de poder en aquesta forma és tan massiu, en Cor Petit va dir que el Ki d'en Broly es podia sentir des del Palau de Déu. En Broly ha demostrat poder fer atacs molt poderosos sense esforç. A més, la seva enorme resistència li permet sobreviure a grans atacs, ja que no va rebre cap ferida quan en Goku li va disparar un Súper Kamehameha a boca de canó. Va ser només després que tots donessin els seus poders a en Goku, que ell va ser capaç de concentrar tota la seva energia en un sol cop que gairebé mata en Broly. En la seva segona aparició, en Broly, després de la transformació en la seva forma de Súperguerrer Llegendari, va superar sense gaire esforç a en Gohan transformat en Superguerrer de Fase 2. En Broly és derrotat en aquell moment amb un Kamehameha de Família. La seva forma de Súperguerrer Llegendari és tan poderosa que va ser capaç de sobreviure a l'explosió del Nou Planeta Vegeta tot i estar ferit.

    CuriositatsEdit

    • Contràriament a la creença popular, a la Saga d'en Freezer, en Vegeta no diu que un Súperguerrer apareix cada 1.000 anys, sinó que l'últim va aparèixer fa 1.000 anys.
    • Aquesta és l'única transformació de Saiyan que en Goku no ha aconseguit en cap mitjà.

    NavegacióEdit

    Guerrers de l'Espai
    Saiyans de sang pura Bardock/Bardock del FuturBio-BrolyBorgosBroly/Broly del FuturCabbaFashaGineGoku/Goku del FuturRei VegetaNappa/Nappa del FuturOnioSuperguerrer OriginalSuperguerrer Déu OriginalParagusRaditzScarfaceShortyShugeshTarbleToraTurlesVegeta/Vegeta del FuturZorn
    Saiyans Híbrids BraGohan/Gohan del FuturGotenTrunks/Trunks del FuturPanMare d'en Vegeta Jr.Goku Jr.Vegeta Jr.
    Fusions de Saiyans BrapanColohanDen-GokuGogeta EXGohanks EXGotrunks EXGohanks del FuturGinyumanGogeta/Gogeta del FuturGokuleGorilinGotrunksGran Saiyaman 12Gran SatanmanKarolyKrigohanKuhanMaxi FusióPandelTutzVegenksVegekuYamtaFusions fallides
    Transformacions Saiyans Ozaru (Daurat)
    Pseudo Superguerrer
    Superguerrer (AscenditUltraMàxim Poder) • Superguerrer de segon nivellSuperguerrer de tercer nivell
    Llegendari (Llegendari de tercer nivell)
    Superguerrer Déu (Més enllà de DéuSuperguerrerRosat)
    Superguerrer de quart nivell (Fully-poweredA poder màxim)
    Formes de fusió de superguerrer
    Esquadrons Armada SaiyanElit del Rei VegetaElit d'en BardockIl·lusió SaiyanGuerrers Z
    Guerres i Conflictes Guerra Saiyan-TsufulGuerra KanassanInvasió del Planeta MeatGenocidi dels SaiyansConflicte de ShikkGuerra TritekDestrucció del Planeta ArliaConflicte SaiyanBatalla al Planeta NamekConflicte androideConflicte de Majin BuuConflictes de Dragon Ball GT
    Articles Relacionats Attack BallOnes BlutzOrganització del Comerç PlanetariPlaneta VegetaPower BallScouterNoi Mico (Charles Chen)Goku (Justin Chatwin)