FANDOM

Saga de la Baba, la Vident
Saga de la Baba
Informació
Capítols: Del Capítol 97 al 112
Volums: Volums 9 i 10
Temporada: Bola de 4 estrelles
Pertany a: Arc del 22è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Episodis: De l'Episodi 69 al 83
Any estrena
a Japó:
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent

La Saga de la Baba, la Vident és la primera part de l'Arc del 22è Torneig Mundial d'Arts Marcials i és situada entre els episodis 69 i 83 de Bola de Drac.

ResumEdit

Els combats al palau de la BabaEdit

Baba

Baba, la vident

Després de derrotar l'exèrcit de la Cinta Vermella, en Goku ja té sis de les set boles de drac, però el radar no funciona, a pesar de que no té cap defecte. El Follet Tortuga els aconsella anar a veure la Baba la Vident, una endevina que serà capaç de trobar-la.

En Goku i els altres van al seu palau, juntament amb l'Upà. Un cop arriben, la Baba els diu que trobar el què volen els costarà molts diners, un milió de zenis. No obstant, els proposa una alternativa: si són capaços de derrotar als seus cinc lluitadors, els oferirà els seus serveis gratuïtament.

Yamcha prepara per lluitar contra Invisible

En Yamcha llest per lluitar

El primer de lluitar és en Krilin, que lluita contra en Dràcula. Té algunes dificultats i acaba perdent. Llavors, entre l'Upà i en Puar el derroten. El següent lluitador és l'Home Invisible, que lluita contra en Yamcha. Com que no el pot veure, el noi té moltes dificultats, però gràcies a una estratègia d'en Krilin, l'home invisible queda cobert per la sang del nas del Follet Tortuga al veure els pits de la Bulma. Un cop visible, en Yamcha el derrota fàcilment i l'enemic abandona.

Akkuman llança atac mortal

L'Akkuman llançant el seu atac

El següent combat es disputa a la Fossa del Diable i en Yamcha lluita contra la Mòmia. Fa un bon combat, però acaba sent derrotat i en Goku el relleva. Llavors, després d'algunes dificultats, en Goku aconsegueix vèncer i el quart lluitador apareix, l'Akkuman. El combat és intens, però el subordinat de la Baba no és capaç de derrotar en Goku i per això utilitza una tècnica que fa créixer la maldat del cor fins a fer esclatar el cos i matar a la persona. No obstant, la tècnica no té efecte, ja que en Goku té el cor pur, sense gens de maldat. Finalment, en Goku derrota a aquest rival i es prepara per enfrontar-se a l'últim.
Avi Gohan amb cua Goku

El lluitador misteriós agafant en Goku per la cua

En Goku ha de lluitar contra un personatge emmascarat, que és un rival molt fort. La lluita avança i el lluitador de la Baba sorprèn a tothom fent un Kamehameha, però en Goku respon amb la mateixa tècnica i tomba el seu rival, fent que tothom ho celebri. Però l'home s'aixeca i agafa la cua d'en Goku, fent que el noi perdi la seva força i llavors comença a fer-li donar cops contra el terra. El Follet Tortuga s'adona que per les tècniques, l'aparença i que conegui el punt feble d'en Goku, aquella persona només pot ser en Son Gohan, l'avi difunt d'en Son Goku.

Goku content de veure Gohan

En Goku content de veure al seu avi de nou

Finalment, de tant portar en Goku cap un costat i cap a l'altre, la cua se li arranca, de manera que ja no té el punt feble. Amb dolor, es prepara per lluitar, però el seu adversari es retira, cosa que deixa bocabadat a tothom. L'emmascarat li diu que ha descuidat la cua als entrenament i que per això segueix sent el seu punt feble. És llavors quan en Goku s'adona que l'emmascarat no és altre que el seu avi Son Gohan i s'hi llança als seus braços plorant. La Baba els explica què hi fa en Gohan allà a pesar d'estar mort i ells li expliquen les aventures derivades de la recerca de les boles de drac.

Malauradament, en Gohan ha de tornar a l'altre món i s'acomiada del seu nét. A continuació, la Baba, fent servir la bola de cristall, els diu que la bola de drac és en un cotxe que s'està acostant.

L'última Bola de drac i el retorn del Drac SagratEdit

Colla Pilaf a City Street

La Colla d'en Pilaf

Fent servir un satèl·lit, en Pilaf ha trobat en Goku amb les altres boles de drac i s'ha assabentat que cua és el punt feble del noi. Ell té la última bola de drac, amagada dins d'una caixa que el radar del Drac no pot detectar,a més de fer uns vestits de combat molt poderosos. Amb tot això, decideixen anar a buscar les sis boles de drac d'en Goku i van cap al palau de la Baba amb el cotxe que l'endevina ha vist.

En Goku va cap al cotxe amb el núvol kinton. Un cop en Goku arriba, es troba en Pilaf que s'estava dirigint cap a la Palau de la Baba per aconseguir les sis boles de drac d'en Goku, aprofitant que li ha descobert la seva debilitat, la cua.

Maquines Pilaf vs Goku

La Colla d'en Pilaf amb els vestits de combat

En Pilaf repta a Goku a un combat, amb la seva bola del drac contra les 6 que té el noi. La Colla d'en Pilaf fa servir els vestits de combat, però s'adonen que en Goku ja no té el punt feble i llavors ell els derrota amb un Kamehameha i un míssil que els torna i que li havien llançat. Un cop amb la bola restant, es dirigeix cap al Palau de la Baba i recull a l'Upà, per anar cap a la Torre Sagrada a ressuscitar al pare del nen. Mentre, en Yamcha demana al Follet Tortuga que l'entreni i amb la intervenció de la Bulma el vell hi accedeix.

Sheron ressuscita Bora

El drac Sheron ressuscita en Bora

Finalment, en Goku i l'Upà arriben a la terra sagrada i invoquen al Drac Sheron, al qual l'Upà que el seu pare torni a la vida. En Bora s'aixeca de la seva tomba i el seu fill l'abraça emocionat.

El drac marxa, però abans de que les boles es dispersin pel món, en Goku aconsegueix agafar la bola de drac de quatre estrelles, ja convertida en pedra. Llavors, en torna al Palau de la Baba i en Yamcha li diu que ara ell també s'entrenarà amb el Follet Tortuga. El vell diu a en Goku que no té res per ensenyar-li i que faci la volta al món per fer-se molt més fort, ja que fins al cap de tres anys no es celebrarà el torneig. En Goku es disposa a cridar al núvol, però el mestre li prohibeix utilitzar-lo, per tal de que el seu entrenament sigui més efectiu. Llavors el noi parteix corrent i els altres també se'n tornen cap a la Kame House corrent.

L'entrenament d'en GokuEdit

L'enfrontament amb els Germans BanditsEdit

Or i Plata

L'Or i en Plata

En va viatjant i coneix una noia, que li demana que salvi al seu poble d'en Plata i l'Or, uns bandits que estan terroritzant la població, exigint-els-hi menjar i beure. Els dos bandits tenen una Carbassa Màgica, amb la qual poden absorbir a tot aquell que no respon quan és cridat. Aconsegueixen empresonar en Goku a dins, però n'aconsegueix sortir i els pren la carbassa i l'utilitza contra ells, tancant-los a l'interior. Llavors, els vilatans els treuen i obliguen als bandits a treballar per ells fins que hagi crescut tot el què s'han menjat. Llavors, en Goku marxa per seguir amb el seu entrenament i el poble l'acomiada.

Lluita contra el Drac CelesteEdit

Goku derrota Drac Celeste

En Goku derrota al Drac Celeste

Seguint amb el seu entrenament, en Goku arriba a una ciutat on s'assabenta que l'home més poderós d'aquesta és en Ken "El Gran". El noi hi va per desafiar-lo però es posa en problemes quan es veu atrapat dins un incident entre un noi i el germà del Drac Celeste, però l'aparició del Drac Celeste soluciona el problema. Poc després, en Goku coneix en Ken, el qual té un combat l'endemà contra el Drac Celeste per decidir qui es convertirà en Gran Mestre de les Arts Marcials, a més de guanyar reputació per a l'Escola de la Pantera Negra (del Drac Celeste) i l'Escola de l'Estel Nou (d'en Ken).

No obstant, en Ken està malalt i no podrà lluitar, de manera que en Goku decideix lluitar ell. Quan es disputa el combat, en Goku aconsegueix guanyar amb alguna dificultat i havent perdut el Drac Celeste decideix anar-se a entrenar amb en Ken el Gran.

Missió de rescat al Regne DemoníacEdit

Goku arrencant espasa Shula

En Goku arrencant l'espasa d'en Shula

Mentre segueix el seu viatge, en Goku arriba al Poble Fiend, on els dimonis s'han endut la princesa Messa al Regne Demoníac, a més d'atacar sovint la població. Al veure la seva força, el Rei Kress, pare de la princesa, li demana que rescati a la seva filla d'en Shula, el rei dels dimonis. Al Regne Demoníac, dos dimonis contraris a en Shula, en Gola i la Mela, porten en Goku fins al rei dimoni i el noi aconsegueix salvar la princesa. De tornada al món humà, en Goku arrenca amb molt d'esforç l'Espasa d'en Shula que hi ha clavada a la porta del Regne Demoníac i que impedeix que aquesta es tanqui. Amb la princesa salvada, es fa una gran festa al castell i llavors en Goku segueix amb el seu entrenament.

Un senglar gens correntEdit

Goku vs Senglar Alat

El senglar ajuda a entrenar en Goku

Avançant amb l'entrenament, en Goku arriba a un poble que és atacat per un Senglar Alat. No obstant, apareixen dos nois que maten a la bèstia i llavors demanen una recompensa. Poc després, en Goku es troba als dos nois i l'animal menjant junts i s'adona que han enganyat al poble. En Goku s'hi enfronta però és derrotat per un d'ells. Quan es desperta, descobreix als dos nois en un altre poble, fent servir el mateix truc. Quan els desemmascara, els dos nois intenten calar foc a l'animal per demostrar que no hi tenen res a veure. En Goku salva a l'animal i una noia explica la veritat de l'incident i dels nois. Llavors, en Goku s'entrena amb l'animal fins que decideix seguir amb el seu entrenament.

Cap al gran Torneig Mundial d'Arts MarcialsEdit

Baba a cotxe amb Goku i guineu verda

En Goku es troba a la Baba la ciutat

Tres anys després, en Goku es disposa a anar cap al Torneig Mundial d'Arts Marcials. Veu uns nois que n'estan atacant un altre al Bosc Fukurou i aconsegueix salvar al noi, en Konkichi, que en agraïment el duu a l'aeroport de Yahhoy, perquè puguin anar a l'Illa Papaya, però com que en Goku no té diners, el noi roba uns bitllets a uns passatgers, però es troba un policia i els torna.

Aconsegueixen els diners a la fira del poble, però poc després apareixen els tres nois quan en Goku no hi és i obliguen a en Konkichi a robar en un banc. En Goku escolta trets i veu que han han detingut al seu amic, que acaba confessant però que vol canviar. En Goku demana ajuda a la Baba, que era allà, i amb la bola de cristall li diu on són els tres nois.

En Goku els persegueix i els atura, tancant-los a la presó. Deixen anar en Konkichi, però en Goku perd l'avió, de manera que decideix anar-hi nedant.

Per la seva banda, en Yamcha i en Krilin, que han entrenat sota la tutela del Follet Tortuga, es dirigeixen cap a la Illa Papaya juntament amb el mestre i la Launch.

NavegacióEdit

Saga de la Baba, la Vident
"Baba, la vident" · "Els cinc adversaris" · "La Fossa del Diable" · "El combat a la Fossa del Diable" · "El poder mortal del Diable" · "El misteriós cinquè home" · "La lluita amb l'adversari misteriós" · "L'adversari es treu la màscara" · "Les tàctiques d'en Pilaf" · "La tornada del drac diví" · "La carbassa màgica" · "El combat del rei" · "En Son Goku amb els dimonis" · "El senglar alat" · "Cap al gran Torneig Mundial d'Arts Marcials"