FANDOM

La Saga de l'Atac a la Porta de l'Infern és la segona saga original de Bola de Drac Heroes, començant amb les "Missions Déu". És precedida per la Saga del Regne Demoníac.

ArgumentEdit

Assalt porta infern

En Gohan, en Goku i en Vegeta en quart nivell preparats per atacar les portes de l'infern

Després de la derrota de la Towa a mans de la Patrulla del Temps, hi ha pau per un temps, però l'odi de la Towa fa que aquesta "reneixi" amb una nova forma, més poderosa. Amb aquest nou poder i amb ganes de venjança, la Towa obre les tres Portes de l'Infern, les portes del Gel, Foc i Caos.

En algun moment de l'era GT, en Gohan es dirigeix al desert per entrenar i intentar arribar al superguerrer de quart nivell, assolint-ho amb èxit. Sentint el seu poder, en Goku i en Vegeta, els dos en quart nivell, van cap allà per enfrontar-s'hi, però al veure que és en Gohan, en Goku es sorprèn. Just en aquell moment, una porta de l'infern apareix i els tres Superguerrers de quart nivell van cap a ella per descobrir per què ha aparegut.

Towa fusiona A-17 i A-18

La Towa fusionant l'A-18 amb el Súper A-17

El Súper A-17 és vist havent tornat i en Goku en quart nivell, en Vegeta en quart nivell, en Gohan superguerrer i l'A-18 s'uneixen per derrotar-lo. Llavors, arriba la Towa en la seva nova forma i força a l'A-18 i al Súper A-17 a fusionar-se. En Trunks del Futur arriba llavors amb els herois saiyans, just per veure com el nou Súper A-17 domina fàcilment en Goku, en Vegeta i en Gohan en combat. No obstant, en Trunks del Futur nota que passa alguna cosa amb en Gohan i impedeix que en Beat entri en combat. Llavors, en Gohan es transforma en superguerrer de quart nivell i entra de nou al combat contra el Súper A-17.

La Patrulla del Temps i els seus aliats assalten les Portes de l'Infern i lluiten contra diversos enemics ressuscitats, derrotant al Súper A-17 (amb l'A-18 absorbida) a la Porta del Gel, la Towa (en la seva forma base) a la Porta del Foc i a la Towa (en la seva forma Fosca), en Xeno Dabra i en Súper Miira a la Porta del Caos.

Després d'haver-los derrotat, en Broly arriba des de l'infern en la seva forma de superguerrer de quart nivell i mata als tres dimonis. Llavors lluita contra els herois, però és mort una vegada més.

PersonatgesEdit

Personatges principalsEdit

Personatges secundarisEdit

NavegacióEdit