Bola de Drac Wiki
Advertisement
Saga d'en Garlic Jr.
Personatges Saga Garlic.jpg
Informació
Capítols: Bola de Drac Z
Volums:
Temporada:
Pertany a: Arc d'en Cèl·lula
Episodis: De l'Episodi 108 al 117
Any estrena
a Japó:
1991
Any estrena
a Catalunya:
Cronologia de les Sagues
Anterior Següent

La Saga d'en Garlic Jr. és la primera saga de l'Arc d'en Cèl·lula, a més de ser la única saga de Bola de Drac Z que no ha fet l'Akira Toriyama.

Resum

El retorn d'en Garlic Jr.

En Garlic Jr. escapant-se de la Zona Morta

Després de la derrota d'en Freezer, en Goku encara no ha tornat a la Terra, però hi ha pau al planeta. En Krilin ha començat una relació amb la Maron i tot va bé. Però un antic enemic, en Garlic Jr., aconsegueix escapar-se de la Zona Morta i torna a la Terra disposat a venjar-se.

Amb els seus subordinats, va al Palau de Déu, captura al Totpoderós i al Sr. Popo i escampa l'Aigua de Boira Negra, amb la que tothom qui la respiri es convertirà en dimoni. Els únics que per sort aconsegueixen no respirar-la són en Krilin, la seva xicota i en Gohan. A la Kame House, són atacats per la Bulma, la Xixi, el Follet Tortuga i en Yamcha, a més de que els subordinats d'en Garlic Jr. també hi van. En Cor Petit aconsegueix salvar-los i ell es queda lluitant, mentre els altres van al Palau de Déu, on hi ha l'Aigua Sagrada que és la que permet revertir els efectes de la boira negra.

En Cor Petit a punt d'enfrontar-se als seus amics

Al final, el namekià és infectat i, al Palau de Déu, en Garlic Jr. li ordena enfrontar-se als seus amics, tot i que els subordinats el retenen perquè ells també volen lluitar. Al final, en Gohan aconsegueix derrotar-ne a dos, després de que en Krilin rebi un atac que anava dirigit a ell.

Batalla contra Déus i Dimonis

Ara si, en Cor Petit i en Gohan s'enfronten, però el namekià acaba infectant en Krilin quan aquest intentava atacar en Garlic Jr. per aconseguir alliberar al Totpoderós i al Sr Popo. Quan en Cor Petit és a punt d'acabar amb el fill d'en Goku, en Garlic Jr. l'atura, ja que el vol matar ell. En aquest moment, en Cor Petit li roba els flascons que tenien empresonats a Déu i al seu servent. Es revela que tant en Cor Petit com en Krilin fingien, ja que tot formava part de l'estratègia del namekià. A més, també aconsegueixen l'Aigua Sagrada.

El Totpoderós és atacat pels Guardians

En Popo i el Totpoderós es dirigeixen al forat dels Set Corrents d'Aire del Món, ja que així podran escampar l'aigua sagrada per tota la Terra, però els anteriors guardians de la Terra els ataquen. Mentre, el combat segueix i en Garlic Jr. es transforma en la seva forma més forta. A més, en Vinegar i l'Spice, que semblaven derrotats, també s'aixequen i augmenten el seu poder, gràcies al Planeta Endimoniat. Al final, en Gohan en un atac de ràbia aconsegueix guanyar als dos subordinats, mentre el Sr. Popo aconsegueix abocar l'Aigua Sagrada al forat del cel, aconseguint que tothom torni a la normalitat.

En Garlic Jr. caient a la Zona Morta

Enfurismat, en Garlic Jr. obre la Zona Morta, però en Gohan protegeix als seus amics amb un escut d'energia. En Cor Petit li diu al noi que ha de destruir el Planeta Endimoniat, ja que és la font de poder del seu rival. Al final, amb molt d'esforç, en Gohan destrueix el planeta amb un poderós atac i en Garlic Jr. és xuclat i tancat de nou a la Zona Morta.

El Casament d'en Krilin?

Tot ha tornat a la normalitat. Els amics celebren l'aniversari 1.000 de la Tortuga i en Krilin pensa en casar-se amb la Maron i formar una família, per això vol anar a buscar la Llàgrima de la Sirena, una perla gegant que hi ha al fons del mar. Els peixos però impedeixen que l'aconsegueixi i ell finalment renuncia a obtenir-la. Finalment, trenquen la relació i la Maron se'n va amb un altre noi.

Navegació

Saga d'en Garlic Jr.
"L'univers tremola. El fill d'en Gàrlic vol ser Déu" · "La terrible boira negra. Tothom s'ha convertit en dimoni" · "El cel es converteix en un camp de batalla. En Cor Petit ha tornat a caure a les mans de la família del dimoni" · "La lluita amb en Cor Petit. El llac màgic de la ràbia" · "Heu de ser vosaltres mateixos. L'aigua sagrada és a dalt de la torre" · "Demà serà massa tard. Un atac desesperat de Déu" · "Batalla superradical dels déus deslleials" · "L'aigua sagrada funciona. El món es desperta d'un malson" · "Una bona oportunitat de disparar contra el planeta endimoniat" · "Una afirmació d'en Krilin: és dur ser un home"