Bola de Drac Wiki
Advertisement
Súper Evolució
La forma final d'en Cooler
Noms
alternatius
  • Cinquena Forma
  • Quarta Transformació[1]
  • Veritable Forma Final
  • Debut Bola de Drac Z: Els Rivals Més Forts
    Aparicions Bola de Drac Z
    Usuaris
  • Cooler/Cooler del Futur
  • Freezer[2]
  • Membres de la Patrulla del Temps de la raça d'en Freezer[3]
  • Percel[3]
  • Tipus Transformació
    Tècniques semblants
  • Superguerrer
  • Súper Namek
  • Màxim Poder de la Raça d'Hera
  • La Súper Evolució[4] és una transformació que poden aconseguir els membres de la Raça d'en Freezer. Aquesta forma permet a l'usuari anar més enllà de les seves veritables formes.

    Aparença[]

    Quan en Cooler utilitza aquesta forma creix en alçada, guanyar quatre banyes al cap, els seus ulls es tornen completament vermells i també té una espècie de màscara lliscant sobre la seva boca. La transformació fa que li creixin unes punxes als braços i les cames. Els membres de la raça d'en Freezer membres de la Patrulla del Temps que tenen la forma a Xenoverse són similars.

    Ús i Poder[]

    Cooler, A-19 i altres GT

    En Cooler en la forma de Súper Evolució a GT

    En Cooler utilitza la transformació després de ser derrotat per en Goku a Bola de Drac Z: Els Rivals Més Forts. En aquesta forma en Cooler supera fàcilment al Saiyan, fins i tot quan utilitza l'Atac d'en Kaito. No obstant, és derrotat ràpidament per en Goku superguerrer. En Cooler també apareix breument en aquesta forma quan s'escapa de l'infern a Bola de Drac GT, tot i que resulta no ser rival per a qualsevol dels Guerrers Z i és enviat de tornada a l'infern.

    En Freezer guanya aquesta transformació només al joc de PSP Bola de Drac Z: Shin Budokai - Another Road, on l'obté al mode arcade d'en Cooler en algun moment després de la batalla entre els dos germans. Tot i que mai es veu la transformació, és esmentat per en Cooler que pot fer-ho.

    Aparició a Videojocs[]

    Super Evolució Xenoverse

    Un membre amb la transformació a Xenoverse

    En Cooler té aquesta forma en la majoria dels videojocs on apareix. En Freezer arriba a la forma a la història d'en Cooler a Shin Budokai - Another Road, però no es mostra.

    Els personatges personalitzats de la raça d'en Freezer a Bola de Drac: Xenoverse poden ser personalitzats per assemblar-se a la Súper Evolució. El personatge no jugable de la raça d'en Freezer Percel apareix en aquesta forma.

    Referències[]

    1. Daizenshuu 7, 1996
    2. Bola de Drac Z: Shin Budokai - Another Road, 2007
    3. 3,0 3,1 A Bola de Drac: Xenoverse els personatges de la raça d'en Freezer poden tenir l'aparença de la forma de la Súper Evolució
    4. Daizenshuu 6, 1995
    Advertisement