Bola de Drac Wiki
Advertisement

La Raça extraterrestre de quatre ulls[1] és una raça que apareix a Bola de Drac Súper.

Aparença[]

Són una raça primitiva, de color verd, baixets, amb dos parells d'ulls i dos parells de braços, dents afilades i una petita punxa al cap. No obstant, un d'ells (el guerrer més poderós de la raça) és de color groc, més alt que els altres, molt musculós i té tres punxes al cap.

Com a mínim aquest és capaç de transformar-se en un ésser més gros, amb banyes, semblant a un toro bípede de color vermell.

Habilitats i poders[]

Bills vs Wing Wing

En Bills contra l'alien

L'ésser més poderós vist fins al moment de la raça és capaç de transformar-se en un individu més fort i poderós, capaç de llançar llamps des de la seva banya i ones d'energia des de la seva boca. És prou poderós per derrotar un enorme dinosaure, però no per derrotar en Bills.

Història[]

Membres d'aquesta raça apareixen atacant un dinosaure per menjar-se'l. Són atacats, però el més poderós d'ells derrota al dinosaure. Poc després, apareix en Whis exigint el dinosaure per en Bills, però no li entreguen. Llavors apareix el Déu de la Destrucció i derrota al membre més poderós de la raça. A continuació, destrueix el planeta, acabant amb tota la població.

Referències[]

Advertisement