Bola de Drac Wiki
Advertisement
Zoon
En Vegeta i els altres al Planeta Zoon
個虫
Kochū
Guerrers més poderosos Pui Pui
Habitants Zoon-sejins
Debut
  • Manga:
  • Anime: "En Vegeta supera el primer nivell!"
  • Aparicions Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai

    El planeta Zoon (個虫, Kochū) és el planeta natal d'en Pui Pui, un dels subordinats d'en Babidí.

    Característiques[]

    La seva gravetat és 10 vegades superior a la de la Terra. És un planeta de color vermellós, de roca i polsegós. Aparentment no té atmosfera.

    Residents coneguts[]

    • Pui Pui
    • Altres Zoon-seijins

    Història[]

    Vegeta mata Pui Pui

    En Vegeta derrota en Pui Pui

    El planeta apareix per primera i única vegada a la Saga d'en Babidi, quan en Goku, en Vegeta, en Gohan i el Déu Neptú estan a la nau d'en Babidi. Quan els tres Guerrers Z arriben al primer pis, fan servir el Pedra-Paper-Tisores per decidir qui lluita primer. En Vegeta és el vencedor, i es prepara per lluitar contra en Pui Pui. En Vegeta domina la batalla, i per això en Babidi transporta en Pui Pui i als altres al seu planeta d'origen, per la qual cosa el seu guerrer tindrà avantatge.

    No obstant això, en Vegeta, a causa del seu entrenament sota 450 vegades la gravetat de la Terra, no es veu afectat pel canvi de la gravetat i sense esforç mata en Pui Pui en pocs minuts utilitzant el Doble Canó Galick, sense ni tan sols transformar-se en superguerrer. El planeta mai s'esmenta de nou.

    Curiositats[]

    • El planeta Zoon sembla estar inspirat en el planeta Mart.
    Advertisement