FANDOM

Planeta Potaufeu
Planeta Potaufeu
Localització Univers 7
Guerrers més poderosos Potage
Debut "El segell del Planeta Potaufeu. El secret de l'alliberament del superhumà d'aigua!"
Aparicions Logo BDS

El Planeta Potaufeu és un planeta d'algun lloc de l'univers 7.

Visió de conjuntEdit

Està cobert de fongs grans i sorra desèrtica. terra del desert. Es diu que hi ha un poder místic adormit, que és l'Aigua Sobrehumana. No obstant, aquests rumors són falsos, ja que realment al planeta hi ha una arma mortal, anomenada Commeson, capaç d'absorbir el poder d'un individu i crear una còpia exacta d'ell.

HistòriaEdit

Segons en Potage, l'únic habitant actual de Potaufeu, els habitants eren molt febles en combat, però eren molt intel·ligents i molt acostumats a la tecnologia. Van desenvolupar Commeson com una arma per tal de protegir-se dels invasors. Molts invasors van ser víctimes d'aquesta arma, amb les còpies creades causant estralls i destrucció a tot el planeta.

Els rumors es van estendre a altres planetes, incloent-hi la Patrulla Galàctica. Això va fer que l'"Aigua Sobrehumana" atragués més invasors. Amb el temps, Commeson es va fer massa perillós, i plantejava una amenaça a tot l'univers, de manera que els habitants de Potaufeu van sacrificar la seva vida per segellar l'arma. En Potage ha estat protegint el segell de Commeson, que té la reputació de ser l'aigua sobrehumana, durant més de cent anys.