FANDOM

Esposa d'en Toh Toh
Dona Toh Toh
Informació
Sexe Femení Femení
Raça Pterodàctil
Primera aparició "En Son Gohan contra la Videl"
Apareix a Logo BDZ.i Logo BDZ Kai
Família
  • Toh Toh (parella)
  • Chobi (fill)
  • L'Esposa d'en Toh Toh (トトの妻, Toto no Tsuma) és una pterodàctil adulta, mare d'en Chobi. Ella i la seva família viuen al Mont Paos.

    AparençaEdit

    És una pterodàctil adulta, amb la part superior del cos de color rosa fosc i el ventre de color rosa clar. Té una mandíbula potent, amb unes dents molt afilades i grosses. Els seus ulls són grocs, amb l'iris vermell.

    PersonalitatEdit

    Pterodàctils

    En Toh Toh amb la seva família

    La mare d'en Chobi és molt protectora envers la seva família i no dubtarà en atacar a qui els hi faci mal, com es va veure durant el segrest de la seva cria. No té por dels humans, ja que és amiga d'en Gohan i en Goten, a més de que va anar fins a Ciutat Satan a rescatar al seu fill.

    HistòriaEdit

    En Gohan coneix en Toh Toh i la seva companya des de que ell era un nen petit. Durant la Saga del Gran Guerrer del Vent, en Chobi és segrestat pel Sr. Musaka per fer-lo l'estrella principal del Circ Musaka. En Gohan rescata la cria de pterodàctil, però en Toh Toh i ella ataquen Ciutat Satan buscant la seva cria.[1]

    En Gohan es veu obligat a intervenir-hi i estaborneix en Toh Toh per protegir la Videl. Llavors, el noi carrega al pterodàctil i el porta cap al seu niu, acompanyat de la família de dinosaures.

    Aparició a VideojocsEdit

    Toh Toh i dona Buu's Fury

    Les ombres d'en Toh Toh i la seva dona sobre Ciutat Satan

    Les ombres d'en Toh Toh i la seva dona es veuen quan sobrevolen la Ciutat Satan al videojoc Bola de Drac Z: Buu's Fury.

    CuriositatsEdit

    • Tot i ser un personatge exclusiu de l'anime, tant ella com la seva família apareixen a Bola de Drac Z Kai,[2] que intenta seguir amb el màxim de fidelitat el manga.

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac Z - Episodi 204, En Son Gohan contra la Videl
    2. Bola de Drac - Episodi 100,