FANDOM

Miira
Miira
Informació
Altres
noms
Mira
Sexe Masculí
Data de mort 7 de maig de l'Any 774
Raça Terrícola[1]/Androide[2]/Dimoni[2]
Procedència Regne Demoníac
Primera aparició Bola de Drac Online
Afiliació Trencadors del temps
Família
  • Towa (esposa)[2]
  • Fu (fill)[2]
  • En Miira és un ésser artificial del Regne Demoníac i una dels principals antagonistes del videojoc d'ordinador Bola de Drac Online, a més de ser un antagonista important a Bola de Drac: Xenoverse.

    El seu nom és un anagrama de mirai, que en japonès vol dir "futur".

    AparençaEdit

    Miira aura verda

    En Miira

    En Miira és un home alt, amb la pell de color blau-gris, unes orelles grosses i els ulls vermells. El seu cabell és de color blanc. Va vestit amb una samarreta vermella molt arrapada, unes canalleres grises i una armadura blanca i daurada amb el símbol dels trencadors del temps al mig. Duu una túnica negra i les seves botes són vermelles.

    Habilitats i PodersEdit

    Segons en Cor petit, ell no és prou poderós per fer front a en Miira.[1] En Miira és capaç d'igualar en combat en Trunks del Futur i els altres membres de la patrulla del Temps. A més, també va ser capaç de sobreviure a la tècnica d'autodestrucció d'en Bardock maligne sense prendre cap mal.

    A més, el seu objectiu és ser l'ésser més poderós de l'univers, per això s'integra l'ADN de diversos lluitadors, com el d'en Goku i el d'en Freezer. Per aquest motiu, és capaç d'utilitzar tècniques com la Bola Genki.

    HistòriaEdit

    Bola de Drac OnlineEdit

    Miira videojoc

    en Miira al videojoc

    En Miira és un terrícola[1] que és creat al futur per la condensació de l'ADN de diversos lluitadors. Ell i la Towa, una científica brillant del món demoníac, tenen un fill, en Fu, que tindrà una gran influència al món quan sigui gran.[2]

    En Miira un dia va robar el "Passaport del Temps", un dispositiu que permet viatjar en el temps ràpidament. Els salts constants en el temps de les forces d'en Miira fan que es comencin a crear paradoxes i la realitat es vegi amenaçada.[1]

    A l'any 853, en Miira i el seu exèrcit d'androides ataquen Nou Namek buscant les boles de drac. Com que els namekians no els les dónen, en Miira destrueix el planeta amb una Bola Genki amb l'energia obtinguda dels seus soldats. Justa abans de l'explosió, els Namekians es traslladen a la Terra fent servir en Porunga.[1]

    Mirra Online

    En Miira enfadat

    En Miira envaeix la Terra a l'Any 1000 i aconsegeix conquerir-la a l'Any 2000. Llavors recluta a les restes de la organització del Comerç Planetari, a més de l'Exèrcit dels Calçotets Vermells de la Terra.

    Llavors, s'assabenta de l'existència d'en Goku al passat i viatja en el temps després de robar una Màquina del Temps per robar l'ADN d'en Goku. Durant el viatge, en Miira és descobert per en Dende, que avisa en Trunks perquè el persegueixi, sorgint així la Patrulla del Temps.

    Al quart viatge en el temps, en Miira utilitza un atac per sorpresa per estabornir en Trunks. Llavos, en Bardock, que havia estat posat sota el control d'en Miira, recupera el control de si mateix, el traeix i decideix immolar-se per aparentment matar a tots dos. Després de que en Trunks marxi amb la seva màuina del temps, en Miira apareix il·lès, demostrant que en Miira no és un enemic fàcil d'eliminar.

    Bola de Drac: XenoverseEdit

    Towa i Miira Xenoverse

    La Towa i en Miira a la Terra

    En Miira continua la seva recerca per convertir-se en el més fort. Ell i la seva dona, la Towa, segueixen amb la recerca per destruir la història.

    En algun moment, ells dos troben en Trunks del Futur a la Terra i, més tard, en Miira participa en un combat a Namek.

    Aparició a VideojocsEdit

    ReferènciesEdit

    1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Bola de Drac Online guia Coreana
    2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Bola de Drac Online guia Taiwanesa

    NavegacióEdit

    Trencadors del Temps
    Líders MiiraTowaFuChurai
    Androides/Cyborgs A-8000A-19000Cèl·lula-XDinosauresDracsOctopapa
    Control mental GohanSoldats d'en FreezerCuiDodoriaZarbonRecoomeGineu (al cos de granota) • Granota Namekiana (al cos d'en Gineu) • Bardock MaligneCapità Bacterian
    Races aliades Namekians MalignesBio-AndroidesRobots PirataMajinsGossos gegants
    Organitzacions Colla d'en Paella (Paella, Long, Chow) • Exèrcit dels Calçotets Vermells