Bola de Drac Wiki
Advertisement

Aquesta és una llista de planetes que han aparegut o han estat anomenats al llarg de la sèrie Bola de Drac.

  • Alpha – Un planeta que va ser destruït per en Buu Petit.
  • Arcose – Llar dels Arcosians, una raça responsable de subministrar als Saiyans amb els diners i la tecnologia addicional després de la conquesta dels Tsufuls.
  • Arlia – El planeta dels Arlians sota la tirania del Rei Moai. En Vegeta i en Nappa van matar al rei abans d'acabar amb el planeta.
  • Beehay – Un asteroide semblant a un planeta, on habiten els Mumes.
  • Beenz – El planeta on els Beenz, una raça extremadament intel·ligent va viure. En Turles va reviure a dos membres a partir de fòssils, en Rasin i en Lakasei, utilitzant un extracte de l'Arbre de Saba Sagrada.
  • Cooler 6 (Zalt) – El planeta d'on procedeix en Neiz. Està cobert completament d'aigua i els seus habitants són de formes amfíbies.
  • Cooler 98 (Brench) – El planeta d'on procedeix en Salza i possiblement en Jeice.
  • Cooler 256 (Beppa) – El planeta d'on procedeix en Dore.
  • Cretaceous – Un planeta habitat per dinosaures. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Eros – Un planeta on segons el Sr. Popo va aparèixer un drac maligne i va destruir la galàxia sencera on el planeta pertanyia.
  • Estrella Big Gete – Un planeta mecanitzat artificial, fet a partir d'un xip integrat a en Cooler.
  • Estrella Fosca – El planeta natal d'en Yakon.
  • Estrella Makyō – Llar d’en Garlic Jr. que va ser destruït per en Gohan amb l'Atac de la Cúpula Daurada durant la Saga d'en Garlic Jr..
  • Freezer 17 – Un planeta sota el control de l'Organització del Comerç Planetari. És on hi ha la base de l'Armada de la Tercera Regió Estelar.
  • Freezer 79 – Una de les bases d'en Freezer. En Vegeta va venir aquí després del combat a la Terra. Abans de marxar va trobar-se al seu rival Cui.
  • Freezer 448 – Un dels planetes d'en Freezer. Durant els esdeveniments de Bola de Drac Z: La Resurrecció de "F", els habitants del planeta havien iniciat una revolta i intentaven sortir del control de la Organització del Comerç Planetari.
  • Gelbo – Un planeta amb una intensa activitat sísmica. Habitat per una raça humanoide i per un monstre anomenat Zoonama. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Hera – Planeta natal d'en Bojack i els Guerrers de les Galàxies.
  • Ikonda – El planeta on en Cacao va ser reconstruït en cyborg per tal de lluitar en una guerra interestel·lar.
  • Imegga – El primer planeta on en Goku, en Trunks i la Pan van visitar durant la recerca de les Boles de Drac de l'Estrella Negra.
  • Júpiter – El cinquè planeta des del Sol al Sistema Solar de la Terra, igual que a la vida real.
  • Kabocha – Governat per la Dinastia Pukinpa, de la qual en Daiz era el príncep fins que va ser conquerit per en Turles i va cinvertir en Daiz en un dels seus homes.
  • Kaishin – Llar dels Shin-jin, la raça original dels Kais i Kaioshins.
  • Kanassa – Planeta dels Kanassan. En Bardock i el seu equip van envair-lo al principi de Bola de Drac Z: Bardock - El Pare d'en Goku.
  • Konats – Planeta natal d'en Tapion i en Minotia i el planeta on es va crear en Hildegarn.
  • Kuhn – Un planeta visitat al videojoc Bola de Drac Z Gaiden: Saiyajin Zetsumetsu Keikaku.
  • Litt – El planeta on en Vegeta va arribar mentre buscava en Goku. El Saiyan va matar molts lluitadors que havien treballat per en Freezer i llavors va destruir el planeta sencer.
  • Luud – Llar d'un culte que venerava a la màquina mutant Luud.
  • M-2 – Llar del Dr. Muu i les màquines mutants.
  • Mart – Un planeta de la Galàxia del Nord. Va ser destruït pel Rei Nikochan a Dr. Slump i alguns marcians apareixen a l'Altre Món al manga de Bola de Drac
  • Meat – El planeta on l’equip d'en Bardock va ser derrotat i assassinat per l'Elit d’en Dodoria, seguint ordres d'en Freezer.
  • Metamor – El planeta natal dels Metamorans.
  • Monmaasu – Un planeta on tot és gegantí. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Namchek – Un planeta només mencionat, quan en Kaito buscava a la seva guia planetària la localització de Namek.
  • Namchinno Un planeta només mencionat, quan en Kaito buscava a la seva guia planetària la localització de Namek.
  • Name ("nee-me") – Un planeta només mencionat, quan en Kaito buscava a la seva guia planetària la localització de Namek.
  • Namek – El planeta original dels Namekians, sabotejat per en Freezer i els seus homes. Finalment, destruït per en Freezer.
  • Namek Fals – Un planeta desert on en Zaacro i en Raiti van quedar encallats.
  • Nou Namek – El nom planeta dels Namekians després de la destrucció del planeta Namek original.
  • Nou Plant - Un planeta que en Baby va desitjar-ne la creació, en òrbita al voltant de la Terra. Se suposa que és idèntic al seu planeta d'origen abans que els Saiyans l'ocupessin.
  • Nou Vegeta - Un planeta ofert a en Vegeta per en Paragus com un regne. Més tard va ser destruït per un estel, el Cometa Camori, provinent d'una altra galàxia.
  • Nikochan – Planeta natal del Rei Nikochan
  • Nutts – El planeta on l’Amond estava empresonat fins que en Turles el va alliberar.
  • Outa – Un planeta visitat al videojoc Bola de Drac Z Gaiden: Saiyajin Zetsumetsu Keikaku.
  • Paradís – Un planeta gegantí de l'Altre Món, cobert de flors i plantes.
  • Pital – Un planeta hospital.
  • Planeta – Un escenari de batalla a Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 3. És semblant a planetes controlats per en Freezer, com Freezer 79 o el Planeta Vegeta.
  • Planeta Dual – Dos planetes que formen una parella.
  • Planeta Fosc – El planeta on va atracar la càpsula d'escapament del Dr. Raichi.
  • Planeta del Gran Kai – Un planeta de l'Altre Món, llar del Gran Kai.
  • Planeta d'en Kaito – Un petit planeta de l'Altre Món, aproximadament de 100 metres de diàmetre. Tot i el seu petit tamany té 10 vegades més gravetat que la Terra. Va ser destruït per l'auto-destrucció d'en Cèl·lula quan en Goku s'hi va teletransportar durant els Jocs d'en Cèl·lula.
  • Planeta del Rei Cold – El planeta on en Freezer va ser reparat.
  • Planeta del Superguerrer Original – Planeta on els avantpassats dels Saiyans van habitar, fins que va ser destruït pel Superguerrer Original, obligant als Saiyans a traslladar-se al Planeta Plant.
  • Planeta Sagrat dels Kaioshins – Llar dels Kaioshins, les més altes divinitats de Bola de Drac.
  • (El) Planeta Verd – El cau de l'Ozotto.
  • Polaris – Un planeta congelat. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Popol – Un planeta mencionat per en Kibito. El planeta està habitat per granotes que fan la femta de color taronja com el gi d'en Goku.
  • Regne Demoníac – El regne dels dimonis. És el planeta natal d'en Dabra.
  • Rudeeze – Un planeta desert on orbiten moltes estrelles. Està poblat per centpeus gegants que viuen a la sorra. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Shamo – Un planeta esclavitzat per en Paragus i en Broly. UN planeta veí del Nou Planeta Vegeta. Va ser completament destruït per en Broly poc després de transformar-se en Superguerrer Llegendari.
  • Shikk – Un planeta conquerit per en Anppa, en Raditz i en Vegeta en tres dies. Segons en Freezer, en Dodoria i en Zarbon ho haurien pogut fer en menys temps.
  • Planeta Slug – El planeta on en Lord Slug va ser enviat des de Namek quan era un nadó.
  • Tazba – Un planeta només mencionat de nom, durant un dels flashbacks d'en Freezer sobre el Rei Vegeta.
  • Tech-Tech – Llar dels Aliens Tech-Tech.
  • Terra – La Terra futurística de Bola de Drac. De vegades és conegut com "Món del Drac" als videojocs.
  • Tigere – Planeta de criatures semblants a tigres gegants. Una de les Boles de Drac de l'Estrella Negra va aterrar aquí.
  • Todokama – Un planeta de la galàxia del Sud que s'esmenta a la pel·lícula Bola de Drac Z: La batalla ardent.
  • Tritek – Un planeta només mencionat de nom, quan en Nappa explica que els Saibaimans que queden per lluitar contra els Guerrers Z són els que van sobreviure a la conquesta de Tritek.
Planeta Vegeta Blau

Un planeta sense nom a Bardock - El Pare d'en Goku

  • Planetes Sense Nom – Una gran quantitat de planetes sense nom han aparegut a la sèrie. L'Armada Saiyan és vista destruint un planeta durant la Saga dels Guerrers de l'Espai. El Rei Vegeta, en Nappa, en Vegeta i tres soldats Saiyans són vistos destruint-ne un altre quan en Vegeta recorda la seva infància. En Vegeta de jove entrenava en un planeta controlat per en Freezer al principi de l'especial de TV Bardock - El Pare d'en Goku i és vist en un altre planeta quan en Freezer va exterminar el planeta Vegeta. En Vegeta i en Nappa són vists en un planeta desconegut mentre en Raditz és a la Terra, etc.
  • Vegeta – El planeta Vegeta és vist breument a l'anime i al manga i se'n coneix poca informació. Se sap que té deu vegades la gravetat de la Terra, que el planeta era originàriament anomenat Plant i que era la llar dels Tsufuls i els Saiyans, fins que els segons es van imposar als primers i van aniqular-los. El planeta va ser destruït per en Freezer per acabar amb la raça Saiyan i prevenir l'aparició del Superguerrer de la llegenda.
  • Yardrat – El planeta on en Goku va aprendre el Canvi de Lloc Instantani.
  • Zoon – Planeta natal d'en Pui Pui, on la gravetat és 10 vegades la de la Terra.
Advertisement