FANDOM

Llim Elèctric
Goku i Pan atrapats amb llim ElèctricDescàrrega Llim Elèctric
電気スライム
Denki suraimu
Debut "El drac de les cinc estrelles: un monstre elèctric"
Aparicions Logo BDGT
Inventor Rage Shenron
Usuaris
  • Rage Shenron
  • Omega Shenron
  • Tipus Tècnica de restricció
    Color      i      o      i     
         i      (electricitat)
    Tècniques semblants
  • Ull del Dimoni
  • Enzim
  • Cola de Guru-Guru
  • El Llim Elèctric (電気スライム, Denki suraimu) és una substància enganxosa que pot electrocutar a qui tingui enganxat algun tros. És utilitzat per en Rage Shenron, el Drac Maligne de l'electricitat. També es pot utilitzar per fer-se més gran i fort, tècnica que es coneix com Construcció de Cos de Llim Elèctric.

    ÚsEdit

    Llim Elèctric semàfor

    El llim elèctric absorvint electricitat

    En Rage Shenron és capaç de generar i controlar el llim Elèctric. Aparentment, aquesta substància pot replicar-se a si mateixa gràcies a l'absorció d'electricitat. No obstant, si es mulla, el llim explotarà violentament.

    HistòriaEdit

    En Rage Shenron va fer servir el llim elèctric contra en Goku i la Pan mentre ells intentaven derrotar als set dracs malignes. Amb el llim aconsegueix atrapar-los i electrocutar-los, però no els hi fa cap mena de mal, de manera que decideix absorbir llim elèctric i així fer-se més gran i fort, obligant a en Goku a transformar-se en Superguerrer de Fase 4.

    En Rage Shenron segueix absorbint més i més electricitat i llim, però llavors comença a ploure, fent que el seu cos exploti.

    Més tard, gràcies l'absorció de les boles de drac i del poder dels Dracs Malignes, l'Omega Shenron és capaç de regenerar el seu cos amb el llim elèctric després de ser destruït per un Kamehameha x10 del Drac d'en Goku en fase 4.