FANDOM

Lime
Lime
Informació
Sexe Femení Femení
Raça Humana
Primera aparició "La nena mentidera i la decisió d'en Son Gohan
Apareix a Logo BDZ
Família
  • Sr. Lao (avi)
  • La Lime (ライム, Raimu) és un personatge exclusiu de l'anime que coneix en Gohan abans dels Jocs d'en Cèl·lula.

    AparençaEdit

    És una nena d'uns 7 o 8 anys. Va vestida amb una camisa de color groc clar i un mono de color vermell granatós. Té el cabell castany, lligat en dues trenes i uns ulls grossos i blaus.

    PersonalitatEdit

    Lime cridant

    La Lime cridant que venia en Cèl·lula

    La Lime té la mala costum de dir mentides, cosa que la sol ficar en problemes. Tot i així, va ser gràcies a una mentida que la veritable naturalesa del Sr. Borbonne va quedar exposada als ciutadants. És també atrevida però inconscient, ja que va voler agafar una poma que estava penjada d'una branca que hi havia sobre d'un riu, arriscant-se a caure, com així va passar.

    HistòriaEdit

    Lime i Gohan apuntats

    Els homes d'en Borbonne apunten en Gohan i la Lime

    Els pares de la Lime van ser víctimes d'en Cèl·lula Imperfecte, quan aquest absorvia humans per fer-se més fort. Llavors, el seu avi va fer-se'n càrrec. Pocs dies després, quan en Cèl·lula havia anunciat el seu torneig, la Lime estava intentant agafar una poma d'un arbre quan va caure al riu, però en Gohan la salva.

    Entre tots dos, van aconseguir parar els peus a l'enganyifa del Sr. Borbonne i van destruïr la Cúpula de Protecció que aquest havia construït per protegir-se d'en Cèl·lula.

    Després de que en Cèl·lula fos eliminat, es va desitjar que totes les seves víctimes tornessin a la vida amb les boles de drac, per tant és probable que els pares de la Lime ressuscitessin.