FANDOM

Lavenda
Lavenda
Informació
Sexe Masculí Masculí
Procedència Univers 9
Primera aparició "Els déus de cada univers en estat de xoc?! Els perdedors del Torneig de Poder seran eliminats"
Apareix a Logo BDS
Afiliació Trio dels Perills
Equip de l'Univers 9
Família Bergamo (germà gran)
Basil (germà petit)
Doblatge japonès Takeshi Kusao
En Lavenda (ラベンダ, Rabenda) és el germà del mig i membre del Trio dels Perills, un equip de germans de l'Univers 9.

AparençaEdit

En Lavenda té el pelatge daurat amb el musell i el pit blanc. Porta pantalons verds amb tirants i té una expressió facial una miqueta sàdica i trasbalsada. La seva constitució és encorbada i prima, amb aparentment braços anormalment llargs. S'assembla a un coiot comú de camp d'Amèrica del Nord.

PersonalitatEdit

S'afirma que en Lavenda mai guanya de manera justa i contrastada i que combat de manera deslleial amb el seu verí. Sembla ser maliciós, sense preocupar-se de si el seu verí mata als seus oponents.

Habilitats i PodersEdit

Segons en Goku, el ki d'en Lavenda no es pot detectar. Acostuma a lluitar utilitzant el verí per múltiples usos, ja que encega en Gohan, li introdueix al cos fent servir cops i puntades i a més és capaç de llançar ones d'energia fetes en aparença de verí. Pel què es va veure al combat, té un poder similar al d'en Gohan transformat en superguerrer.

HistòriaEdit

Bola de Drac SúperEdit

Saga del Torneig de PoderEdit

Article Principal: Saga del Torneig de Poder

En Lavenda i els altres membres del Trio dels Perills són seleccionats per a participar al Combat d'Exhibició de Zen, un torneig petit que precedeix el Torneig de Poder, al qual l'equip de l'Univers 9 s'enfrontarà a l'equip de l'Univers 7, amb en Lavenda lluitant contra en Gohan.