FANDOM

Una decisió inesperada
Episodi 94 (BD)
Informació
Nom Japonès ゲゲゲッ!!新鶴仙流·太陽拳
Nom Romanitzat Gegege!! Shintsurusenryu Taiyoken
Nom Anglès Stepping Down
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 30 de desembre de 1987
Una decisió inesperada (ゲゲゲッ!!新鶴仙流·太陽拳, Gegege!! Shintsurusenryu Taiyoken) és l'episodi 94 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Jackie vs Ten

En Ten contra en Jackie

En Yamcha encara és a l'hospital, amb ganes de veure el combat, de manera que una infermera entra i li dóna una ràdio per tal de que pugui seguir el combat que es disputa entre en Jackie Chun i en Ten Shin Han.

Els dos tenen un combat molt igualat. En Ten salta i tracta d'atacar en Jackie des de dalt, però aquest l'esquiva. Comencen a intercanviar-se cops de puny, però en Jackie ho fa més lentament, ja que està més cansat. De mica en mica és dut fins al límit del ring, però aconsegueix tornar cap al centre després d'aturar en Ten Shin Han.

Ten Kamehameha

En Ten llançant un kamehameha

En Jackie admet que en Ten Shin és un dels lluitadors amb més talent contra els que s'ha enfrontat, però que no està d'acord amb la seva ètica. En Ten replica que no li importa i admet que no estava lluitant seriosament. Llavors s'ajup i fa servir la Mossegada del Sol, amb la qual encega a tothom excepte els que porten ulleres de sol. Després dóna a en Jackie un cop de genoll a la nuca, deixant-lo inconscient. El locutor diu que tot i que és un truc lleig, és vàlid, i per això comença a comptar. Quan és a punt d'arribar a deu, en Jackie s'aixeca, sorprenent al seu rival.

Jackie abandona

En Jackie abandona el combat

En Ten li pregunta com ha pogut recuperar-se tan ràpidament i en Jackie li diu que perquè va pel camí del mal amb el talent que té. Per no escoltar-lo, en Ten l'ataca, mentre en Goku es pregunta com s'ho ha fet l'arbitre per poder seguir el combat i no quedar-se encegat. En Krilin li diu que és gràcies a les ulleres de sol. El Mestre Shen s'adona que en Jackie és el Follet Tortuga i n'informa a en Ten Shin. Per tal de sorprendre al seu rival, en Ten Shin fa un Kamehameha, però en Jackie és capaç de desviar-lo cap al cel perquè no toqui al públic.

En Ten li diu que li ensenyi més tècniques per fer-se més fort i en Jackie respon que el fet que vulgui tenir més coneixements indica quin camí vol seguir i que feia molt de temps que esperava trobar algú com ell. Llavors, per a sorpresa de tothom, en Jackie surt del ring dient que la seva era ha acabat.

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han
"El campió de totes les categories" · "Les eliminatòries" · "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" · "La lluna plena" · "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" · "En Son Goku contra en Pampuc" · "Dos rivals de molt talent" ·

"Una decisió inesperada"

· "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"