FANDOM

En Son Goku contra en Pampuc
Episodi 92 (BD)
Informació
Nom Japonès おまたせーっ!孫悟空参上!!
Nom Romanitzat Omatase!! Son Goku Sanjo!!
Nom Anglès Goku Enters the Ring
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 16 de desembre de 1987
En Son Goku contra en Pampuc (おまたせーっ!孫悟空参上!!, Omatase!! Son Goku Sanjo!!) és l'episodi 92 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Pampuc i fans

En Pampuc amb fans

Tota la colla està menjant i en Goku és informat sobre el seu rival, en Pampuc, que no ha perdut mai cap combat. Mentrestant, el representant d'en Pampuc, en Vodka, i els seus guardaespatlles, van a la suit del lluitador, on està entrenant-se. El representant intenta informar-lo sobre en Goku, però en Pampuc diu que no li interessa i continua entrenant-se.

Després de menjar, el Follet Tortuga coqueteja amb algunes noies, però quan arriben en Goku i en Krilin li roben el protagonisme, de manera que els diu que s'han d'anar a entrenar. En Vodka els espia i s'adona de les increïbles habilitats d'en Goku, però està tranquil perquè en Goku no és capaç de superar en Pampuc en fama.

Vodka espantat

En Vodka espantat per la Launch

Un cop en Goku ha acabat d'entrenar-se, vol seguir fent exercici i va a córrer. En Vodka està preocupat pel fet que si en Papmuc perd, ell ho perdrà tot. Mentre, la Launch ha anat a buscar gelats i veu com en Vodka parla amb en Goku i li diu que el torneig ha canviat d'ubicació i que el durà a la nova destinació a temps amb cotxe, ja que sinó no arribarà a temps pel combat. La Launch decideix "agafar prestada" una motocicleta i seguir-los.

Goku derrota Pampuc

En Goku derrota en Pampuc

A l'estadi, el combat és a punt de començar, mentre el Follet Tortuga, ja com a Jackie, es pregunta on és en Goku i la Launch segueix perseguint el cotxe d'en Vodka amb en Goku dins. La noia aconsegueix desviar-los cap a un carreró sense sortida i llavors, un cop s'aturen, els obliga a dir a en Goku que l'havien enganyat.

Mentrestant, el locutor introdueix en Pampuc i en Goku, però aquest últim encara no ha arribat, a pesar de que està tornant a tota velocitat, saltant per sobre dels cotxes. Quan és a punt de ser desqualificat, el noi arriba i comença el combat. En Pampuc presumeix d'alguns cops, però llavors en Goku el derrota amb tres ràpids cops de colze a l'estómac, deixant-lo inconscient, amb la qual cosa el noi accedeix a les semifinals.

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han
"El campió de totes les categories" · "Les eliminatòries" · "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" · "La lluna plena" · "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" ·

"En Son Goku contra en Pampuc"

· "Dos rivals de molt talent" · "Una decisió inesperada" · "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"