FANDOM

Qui serà el millor? Comença la fase preliminar!
Episodi 8 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 天下一は 誰た!?武道会予選開始!!
Nom ROM Tenkaichi wa dareta!? Budōkai yosen kaishi! !
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 20 de gener de 2016
Qui serà el millor? Comença la fase preliminar! (天下一は 誰た!?武道会予選開始!!, Tenkaichi wa dareta!? Budōkai yosen kaishi! !) és l'episodi 8 (106 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 20 de gener de 2016.

ResumEdit

Vegeta destrossa màquina

En Vegeta destrossa la màquina

Uns periodistes estan van demanant als grups de participants que arriben d'on provenen i no paren de fer fotografies als participants, especialment quan arriba el Sr. Satan, que s'exhibeix. Molest, en Cor Petit destrueix totes les càmeres, així a més la identitat d'en Gohan es podrà mantenir en secret.

Hi ha molts participants, 194, i a la fase final només n'hi poden accedir 16, però com que el Sr. Satan s'hi classifica directament, només n'hi poden accedir 15 més. Fan servir una màquina per mesurar la força i els Guerrers Z van en compte de no fer-se notar massa controlant el seu poder quan colpegen la màquina. No obstant, tots ells obtenen puntuacions elevades, molt per sobre dels 137 punts del Sr. Satan. En Vegeta, que creu que allò és una tonteria, no es conté i acaba destrossant la màquina d'un simple cop de puny.

La majoria de participants estan espantats al veure com en Vegeta ha destrossat la màquina. En Goku proposa d'anar a veure el campionat juvenil. La Videl, que és amb en Gohan, es pregunta qui deuen ser quan llavors en Goku saluda al seu fill i li diu on va.

Guerrers Z a pel·lícula Satan guanya Cèl·lula

Els guerrers Z de la pel·lícula

El comentarista dóna inici al torneig juvenil i després de dir els premis diu que el guanyador podrà enfrontar-se al Sr. Satan. Aquest llavors fa una entrada espectacular al ring i rellisca, fent-se mal al cap, però diu que és "broma". Llavors, un dirigible amb una pantalla s'acosta volant, on retransmeten "El nostre salvador el Sr. Satan! El camí fins a la glòria!", on en Satan derrota en Cèl·lula. Està feta amb gent disfressada de Goku, de Krilin, de Satan, de Vegeta,... Al final, el guanyador del combat és el Sr. Satan i tot el públic l'aclama com un heroi. En Vegeta i en Cor Petit estan molests per les seves penoses imitacions, mentre que en Satan està avergonyit.

En Goten i en Trunks són a la sala d'espera, quan un noi els provoca, però en Trunks li diu que marxi, dient-li que porta un pentinat passat de moda. Llavors, finalment els lluitadors surten al ring, preparats per lluitar.

NavegacióEdit