Bola de Drac Wiki
Advertisement
La lluna plena
La lluna plena
Informació
Nom Japonès 恐怖!!満月の恨み
Nom Romanitzat Kyofu!! Mangetsu no Urami
Nom Anglès Full-Moon Vengeance
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 18 de novembre de 1987

La lluna plena (恐怖!!満月の恨み, Kyofu!! Mangetsu no Urami) és l'episodi 89 de Bola de Drac Bola de Drac

Resum[]

Jackie i noies

En Jackie amb les seves admiradores

Mentre la multitud està fent apostes sobre qui guanyarà, en Jackie Chun es prepara per lluitar contra l'Home-Llop. L'home-animal no para de grunyir a en Jackie, mentre aquest es pregunta perquè li té tant d'odi. Quan s'allunya, li cau un paper de la butxaca, que en Chaos recull amb la seva telequinèsi i li dóna a en Ten Shin Han.

Mentrestant, a l'hospital la Bulma ajuda a en Yamcha a caminar per un passadís. El noi diu que el segon combat ha d'estar a punt de començar. Quan li diu a la noia que la cama no li fa mal, sense voler dóna un cop a la cama d'en Yamcha, fent-li cridar de dolor.

Finalment comença el combat entre en Jackie i l'home-llop. L'home transformat promet a en Jackie que el trencarà a trossos. En Jackie li demana perquè està ressentit amb ell i el seu rival li diu que li farà pagar pel què va fer-li en aquell lloc fa tres anys, deixant en Goku i en Krilin també sorpresos. Llavors, encara es sorprenen més quan veuen en Ten Shin i en Chaos flotant

Home-Llop enfadat

L'home-Llop enfadat amb en Jackie

L'Home-Llop es llança al combat, però en Jackie esquiva els seus cops i finalment li explica que, al combat de fa tres anys, en Jackie va destruir la Lluna amb un Kamehameha mentre aquest lluitava contra en Goku a la final de l'anterior torneig. En Chaos acaba de llegir el paper qe li havia caigut a l'home llop, que és un retall de diari on explica que la lluna va ser destruïda per culpa d'en Jackie.

L'Home-Llop està ressentit amb ell perquè ara haurà de ser sempre un monstre i que el matarà. En Jackie li diu que busqui una dona-llop, però diu que no vol una dona peluda. L'home vell s'avorreix i fa acció de marxar. L'home llop l'ataca, però el vell desapareix i es situa a darrera seu. Llavors en Jackie és atacat per múltiples cops de puny, però els esquiva tots i contraataca amb un cop de peu a la cara del seu rival. En Goku diu que en Jackie és molt fort i en Ten Shin Han li diu el mateix a en Chaos. El vell "juga" amb l'Home-Llop, i aquest no aconsegueix tocar-lo. Aquest se sent humiliat i explica el seu dur entrenament.

Derrota Home-Llop

La derrota de l'Home-Llop

L'home-Llop no vol rendir-se i treu un ganivet. El comentarista li diu que si l'utilitza serà desqualificat, però l'animal li diu que calli i ataca al vell. Però en Jackie atura l'atac i el llança contra un mur, juntament amb el ganivet.

En Jackie diu que el tornarà a fer humà si es rendeix, però li diu que no menteixi. El vell comença a tractar-lo com un gos, fins que finalment li llança un os fora del ring i l'home-llop surt del ring. Enfurismat, l'home-llop ataca al seu rival tot i que ja ha perdut i el vell el paralitza amb un copet al front.

Krilin cap de lluna

En Krilin amb el cap de lluna

En Krilin es pregunta com s'ho farà per tornar-lo humà quan en Jackie reclama la seva atenció. li demana que es posi d'esquena i a l'home-llop que miri fixament el cap d'en Krilin. Llavors, fent servir la tècnica d'hipnosi aconsegueix fer creure a l'Home-Llop que el cap d'en Krilin és la lluna plena i així el transforma de nou en humà. L'home dóna les gràcies al vell i li demana disculpes per intentar-lo matar.

El locutor puja al ring i anuncia el següent combat: en Chaos contra en Krilin "Cap de Lluna". Els dos rivals es preparen per lluitar.

Navegació[]

Saga d'en Ten Shin Han
"El campió de totes les categories" · "Les eliminatòries" · "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" ·

"La lluna plena"

· "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" · "En Son Goku contra en Pampuc" · "Dos rivals de molt talent" · "Una decisió inesperada" · "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"

Advertisement