FANDOM

La lluna plena
Episodi 89 (BD)
Informació
Nom Japonès 恐怖!!満月の恨み
Nom Romanitzat Kyofu!! Mangetsu no Urami
Nom Anglès Full-Moon Vengeance
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 18 de novembre de 1987
La lluna plena (恐怖!!満月の恨み, Kyofu!! Mangetsu no Urami) és l'episodi 89 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Jackie i noies

En Jackie amb les seves admiradores

Mentre la multitud està fent apostes sobre qui guanyarà, en Jackie Chun es prepara per lluitar contra l'Home-Llop. L'home-animal no para de grunyir a en Jackie, mentre aquest es pregunta perquè li té tant d'odi. Quan s'allunya, li cau un paper de la butxaca, que en Chaos recull amb la seva telequinèsi i li dóna a en Ten Shin Han.

Mentrestant, a l'hospital la Bulma ajuda a en Yamcha a caminar per un passadís. El noi diu que el segon combat ha d'estar a punt de començar. Quan li diu a la noia que la cama no li fa mal, sense voler dóna un cop a la cama d'en Yamcha, fent-li cridar de dolor.

Finalment comença el combat entre en Jackie i l'home-llop. L'home transformat promet a en Jackie que el trencarà a trossos. En Jackie li demana perquè està ressentit amb ell i el seu rival li diu que li farà pagar pel què va fer-li en aquell lloc fa tres anys, deixant en Goku i en Krilin també sorpresos. Llavors, encara es sorprenen més quan veuen en Ten Shin i en Chaos flotant

Home-Llop enfadat

L'home-Llop enfadat amb en Jackie

L'Home-Llop es llança al combat, però en Jackie esquiva els seus cops i finalment li explica que, al combat de fa tres anys, en Jackie va destruir la Lluna amb un Kamehameha mentre aquest lluitava contra en Goku a la final de l'anterior torneig. En Chaos acaba de llegir el paper qe li havia caigut a l'home llop, que és un retall de diari on explica que la lluna va ser destruïda per culpa d'en Jackie.

L'Home-Llop està ressentit amb ell perquè ara haurà de ser sempre un monstre i que el matarà. En Jackie li diu que busqui una dona-llop, però diu que no vol una dona peluda. L'home vell s'avorreix i fa acció de marxar. L'home llop l'ataca, però el vell desapareix i es situa a darrera seu. Llavors en Jackie és atacat per múltiples cops de puny, però els esquiva tots i contraataca amb un cop de peu a la cara del seu rival. En Goku diu que en Jackie és molt fort i en Ten Shin Han li diu el mateix a en Chaos. El vell "juga" amb l'Home-Llop, i aquest no aconsegueix tocar-lo. Aquest se sent humiliat i explica el seu dur entrenament.

Derrota Home-Llop

La derrota de l'Home-Llop

L'home-Llop no vol rendir-se i treu un ganivet. El comentarista li diu que si l'utilitza serà desqualificat, però l'animal li diu que calli i ataca al vell. Però en Jackie atura l'atac i el llança contra un mur, juntament amb el ganivet.

En Jackie diu que el tornarà a fer humà si es rendeix, però li diu que no menteixi. El vell comença a tractar-lo com un gos, fins que finalment li llança un os fora del ring i l'home-llop surt del ring. Enfurismat, l'home-llop ataca al seu rival tot i que ja ha perdut i el vell el paralitza amb un copet al front.

Krilin cap de lluna

En Krilin amb el cap de lluna

En Krilin es pregunta com s'ho farà per tornar-lo humà quan en Jackie reclama la seva atenció. li demana que es posi d'esquena i a l'home-llop que miri fixament el cap d'en Krilin. Llavors, fent servir la tècnica d'hipnosi aconsegueix fer creure a l'Home-Llop que el cap d'en Krilin és la lluna plena i així el transforma de nou en humà. L'home dóna les gràcies al vell i li demana disculpes per intentar-lo matar.

El locutor puja al ring i anuncia el següent combat: en Chaos contra en Krilin "Cap de Lluna". Els dos rivals es preparen per lluitar.

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han
"El campió de totes les categories" · "Les eliminatòries" · "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" ·

"La lluna plena"

· "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" · "En Son Goku contra en Pampuc" · "Dos rivals de molt talent" · "Una decisió inesperada" · "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"