FANDOM

Les eliminatòries
Episodi 85 (BD)
Informació
Nom Japonès 勝ちのこるぞっ!!予選サバイバル
Nom Romanitzat Kachinokoru zo!! Yosen Sabaibaru
Nom Anglès Preliminary Peril
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 28 d'octubre de 1987
Les eliminatòries (勝ちのこるぞっ!!予選サバイバル, Kachinokoru zo!! Yosen Sabaibaru) és l'episodi 85 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Yamcha derrota Mohawk

En Yamcha derrotant al seu contrincant

Es fa el sorteig per determinar els emparellaments de les rondes preliminars i de mica en mica cada lluitador treu un número. En Goku, en Yamcha i en Krilin queden en diferents blocs, de manera que no hauran de lluitar entre ells abans de la ronda final, igual que en Jackie Chun. Un dels àrbitres informa de les regles del torneig. En Chaos i en Ten Shin Han veuen en Goku i s'adonen que és el noi que van conèixer tres anys abans, durant l'incident amb l'InoShikaCho. Arriba el torn d'en Yamcha de lluitar, mentre a l'exterior l'Ulong diu que les rondes preliminar deuen estar a punt de començar, la Bulma espera que tot els vagi bé i en Puar li diu que no es preocupi.
Krilin derrota Anton

En Krilin derrota a l'Anton el Gegant

Comença el combat d'en Yamcha i derrota al seu rival amb molta facilitat, sorprenent a tothom. En un altre lloc és el combat d'en Krilin, que lluita contra un home gegantí, l'Anton el Gegant, un campió del món de lluita. L'home intenta trepitjar-lo, però en Krilin l'esquiva. No obstant, el gegant aconsegueix atrapar al noi, però ell aconsegueix deixar-se anar, ja que no li està fent res. Llavors agafa al seu rival i el llança a fora del ring. En Goku està impressionat. En aquell moment en Ten Shin Han i en Chaos es presenten i diuen que el combat era molt fàcil de guanyar.

En Goku reconeix a aquelles dues persones de l'incident de l'InoShikaCho. En Ten Shin diu que s'han de considerar afortunats de no haver de lluitar contra ell a les eliminatòries, ja que sinó els derrotaria fàcilment. En Goku diu a en Yamcha que no li segueixi la corrent, però en Jackie Chun s'hi fica i els diu que si lluiten els desqualificaran. Finalment, en Ten Shin i en Chaos marxen. A fora, el Mestre Shen demana a la Bulma si sap on és el Follet Tortuga, però la noia diu que no els molesti. L'home els mira els pits i la Launch, enrabiada, comença a disparar-li, però el mestre atura totes les bales i llavors marxa dient que diguin al Follet Tortuga que es prepari per l'enterrament dels seus deixebles.

Goku i Chappa a punt de lluitar

En Goku a punt de lluitar contra el Rei Chappa

A l'interior, en Ten Shin Han s'enfronta contra un lluitador de sumo. Comença el combat i el noi de tres ulls colpeja ràpidament al seu adversari, que es desmaia. En Yamcha diu que li ha donat quatre cops de puny i en Krilin afegeix que dues puntades de peu per acabar. A continuació és el torn d'en Goku de lluitar i en Yamcha i en Jackie estan impacients per veure com ha millorat. Uns participants diuen que el rival d'en Goku és el Rei Chappa i en Jackie recorda que aquell lluitador, quan va participar en un anterior Torneig Mundial d'Arts Marcials, va guanyar-lo i sense rebre ni un sol cop. Tots dos rivals es preparen per lluitar.

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han
"El campió de totes les categories" ·

"Les eliminatòries"

· "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" · "La lluna plena" · "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" · "En Son Goku contra en Pampuc" · "Dos rivals de molt talent" · "Una decisió inesperada" · "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"