FANDOM

El campió de totes les categories
Episodi 84 (BD)
Informació
Nom Japonès めざせ武道天下一!!
Nom Romanitzat Mezase Budo Tenka-ichi!!
Nom Anglès Rivals and Arrivals
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Ten Shin Han
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 21 d'octubre de 1987
El campió de totes les categories (めざせ武道天下一!!, Mezase Budo Tenka-ichi!!) és l'episodi 84 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Crane amb estudiants

El Mestre Shen amb els seus dos alumnes

En Goku segueix nadant cap a l'Illa de les Papayes quan es creua un vaixell. Els demana on és la illa, ja que s'ha perdut. Els homes, sorpresos, li indiquen el camí i el segueix nedant.

Mentrestant, un avió es dirigeix cap a l'illa, amb en Yamcha desitjant que el Torneig Mundial d'Arts Marcials comenci. En Puar diu que en Yamcha guanyarà, però en Krilin diu que no s'oblidin d'ell i la Bulma li diu que no s'oblidi d'en Goku, mentre la Launch diu que segrestarà l'avió i la Tortuga intenta impedir-ho. El Follet Tortuga demana per anar al lavabo, però la hostessa li diu que són a punt d'aterrar i que miri d'aguantar-se. Avergonyits, els seus amics fan veure que no el coneixen.

Finalment, en Goku arriba ala illa, on té alguns problemes amb uns tigres que se'l volen menjar i li estripen la roba. Per la seva banda, el Follet Tortuga i els altres també arriben i en taxi es dirigeixen a l'estadi. Un cop hi són, en Krilin diu que aquell lloc li porta records i en Yamcha hi està d'acord Quan s'inscriuen, el mestre pregunta a l'home que s'encarrega de les inscripcions si en Goku ha arribat, però encara no ho ha fet. El mestre es pregunta si en Goku ha oblidat que el torneig era avui. De fet en Goku està travessant la illa per arribar-hi a temps

Shen vs Muten

El Mestre Shen i el Mestre Roshi discutint-se

En Yamcha diu que la inscripció acabarà aviat, però la Bulma li diu que en Goku no oblidaria aquest esdeveniment. El Follet Tortuga s'inscriu com a Jackie Chun, cosa que sorprèn a l'home dels registres, però ell li demostra que ho és traient-se les ulleres de sol. També li demana que ho mantingui en secret.

Només falten cinc minuts per tancar les inscripcions i l'Ulong comenta que en Goku els ha fallat. En aquells moments, el Mestre Shen arriba amb els seus dos deixebles, en Ten Shin Han i en Chaos, que també s'escriuen al torneig, després de que els dos mestres es discuteixin. Quan marxen, només queda un minut perquè finalitzi el procés d'inscripció. La Bulma demana a en Puar que es transformi en en Goku i s'inscrigui, però llavors el noi arriba i saluda content als seus amics. El Follet Tortuga inscriu al noi.

Goku tarzan i Krilin

En Goku amb en Krilin just després d'arribar

Llavors, el mestre li diu que sempre el fa patir i li demana on és el núvol kinton, però el noi li respon que va ser el propi mestre el que va prohibir-li utilitzar-lo per entrenar. L'Ulong li demana si ha vingut nedant i en Goku li diu que si, des d'un lloc que es diu Yahhoy. Els seus amics es sorprenen perquè aquell lloc és a l'altra punta del món.

El Follet Tortuga decideix anar a dinar fora i que poden menjar tant com vulguin per estar ben preparats. El mestre s'adona que no té gaires diners i els diu que no mengin gaire, però els altres han començat a passar i no l'escolten. Al restaurant, en Goku i els altres arrasen amb el menjar. A l'hora de pagar, el Follet Tortuga convenç al propietari de que en uns dies cobrarà una gran quantitat de diners i llavors li pagarà tot.

Mestre desitja sort a Krilin, Goku i Yamcha

El Follet Tortuga desitja sort als seus alumnes

A fora el restaurant, en Goku demana a en Krilin si s'ha entrenat gaire i el noi li respon que el mestre li ha fet fer els mateixos exercicis de sempre però aquest cop amb una closca de 100kg a l'esquena. Llavors tots se'n van a l'hotel a relaxar-se. Juguen a cartes, però el mestre perd. Tots van a dormir i el mestre es cola a l'habitació de les noies per "fer guàrdia", però el fan fora. En Krilin no pot dormir i va a entrenar-se. Es troba en Yamcha, que ha anat a fer el mateix. Mentre corren, veuen altres participants entrenant-se també.

L'endemà, tots s'equipen amb la seva roba de combat i comencen les rondes preliminars. Els nois saluden en Jackie Chun, que també s'hi ha inscrit. En Goku diu que aquest cop guanyarà. Un comentarista dóna la benvinguda a tots al 22è Torneig Mundial d'Arts Marcials i els informa de que aquest any hi ha 182 participants però que només 8 d'ells podran accedir a la ronda final.

NavegacióEdit

Saga d'en Ten Shin Han

"El campió de totes les categories"

· "Les eliminatòries" · "Els vuit millors" · "En Yamcha contra el malvat Ten Shin Han" · "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" · "La lluna plena" · "La revenja d'en Tao Pai Pai" · "Una idea genial" · "En Son Goku contra en Pampuc" · "Dos rivals de molt talent" · "Una decisió inesperada" · "En Son Goku contra en Krilin" · "Els millors cops d'en Krilin" · "El combat final" · "Un atac d'alta volada" · "Una falsa victòria" · "L'última oportunitat" · "La gran final"