FANDOM

L'adversari es treu la màscara
Episodi 76 (BD)
Informació
Nom Japonès 仮面男の正体は!?
Nom Romanitzat Kamen Otoko no Shōtai ha!?
Nom Anglès The True Colors of the Masked Man
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga de la Baba, la Vident
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 26 d'agost de 1987
L'adversari es treu la màscara (仮面男の正体は!?, Kamen Otoko no Shōtai ha!?) és l'episodi 76 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Goku cua trencada

La cua d'en Goku es trenca

L'Emmascarat no para de donar cops cap un costat i cap a l'altre a en Goku a través de la cua. Mentrestant, fent servir un satèl·lit, en Pilaf troba en Goku amb les altres boles de drac i a més s'assabenta que la cua és el punt feble del noi. Ell té la última bola de drac, amagada dins d'una caixa que el radar del Drac no pot detectar. També ha fet uns vestits de combat molt poderosos. Llavors, decideixen anar a buscar les sis boles de drac d'en Goku.

Al combat, en Goku segueix sent portat d'un costat a l'altre, mentre l'emmascarat li diu que es rendeixi i ell no vol fer-ho. Els seus amics pateixen per ell. En Krilin proposa tirar una tovallola, ja que ho ha vist el alguns combats, i així s'indica que el lluitador es retira. No obstant, el Follet Tortuga els ho impedeix.

Goku content de veure Gohan

En Goku content de veure al seu avi de nou

Llavors, de tant portar en Goku cap un costat i cap a l'altre, la cua se li arranca, de manera que ja no té el punt feble. Amb dolor, es prepara per lluitar, però el seu adversari es retira, cosa que deixa bocabadat a tothom. L'emmascarat li diu que ha descuidat la cua als entrenament i que per això segueix sent el seu punt feble. És llavors quan en Goku s'adona que l'emmascarat no és altre que el seu avi Son Gohan.

Plorant de l'emoció, en Goku es llança als braços del seu avi, emocionant a tots. Quan en Gohan s'assabenta que el Follet Tortuga és el mestre d'en Goku en queda molt content i agraeix al mestre que hagi entrenat al seu nét. La Bulma no entén com pot ser que l'avi d'en Goku estigui allà si és mort, de manera que la Baba els explica que ella té la facultat de viatjar entre el món dels morts i dels vius i dur algú amb ella. En Gohan li va demanar que si apareixia un nen amb cua li digués.

Gohan torna a l'altre Món

En Son Gohan tornant a l'Altre Món

En Goku llavors ensenya la bola de quatre estrelles al seu avi. El vell no entén perquè hi ha més boles de drac, de manera que la Bulma li explica què són i com va conèixer en Goku, a més de les aventures que se n'han derivat.

Després d'explicar-li les seves aventures, en Gohan diu que ja entén perquè són tan amics. En Krilin diu a l'Upà que ara podrà veure al seu pare de nou, però al noi li sap greu que no ressuscitin a l'avi d'en Goku. Aquest però li diu que no es preocupi, que al reialme dels morts hi està molt bé i s'hi troba a gust. Llavors, després d'acomiadar-se del seu nét, en Gohan marxa i la Baba, fent servir la bola de cristall, els diu que la bola de drac és en un cotxe que s'està acostant.

MúsicaEdit

  • En aquest episodi es pot escoltar la cançó Comença el viatge però amb la lletra original en japonès (Dragon Ball Densetsu), mentre la Bulma recorda quan va conèixer en Goku i les aventures posteriors.

NavegacióEdit

Saga de la Baba, la Vident
"Baba, la vident" · "Els cinc adversaris" · "La Fossa del Diable" · "El combat a la Fossa del Diable" · "El poder mortal del Diable" · "El misteriós cinquè home" · "La lluita amb l'adversari misteriós" ·

"L'adversari es treu la màscara"

· "Les tàctiques d'en Pilaf" · "La tornada del drac diví" · "La carbassa màgica" · "El combat del rei" · "En Son Goku amb els dimonis" · "El senglar alat" · "Cap al gran Torneig Mundial d'Arts Marcials"