FANDOM

Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare!
Episodi 73 (BDZ)
Informació
Nom JAP 奴はオラじゃネェ! 悟飯びびるな父を撃て!!
Nom ROM Yatsu wa Ora ja ne! Gohan Bibiru na Chichi wo Ute
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 16 de gener de 1991
Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! (奴はオラじゃネェ! 悟飯びびるな父を撃て!!, Yatsu wa Ora ja ne! Gohan Bibiru na Chichi wo Ute) és l'episodi 73 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Vegeta vs Jeice

En Vegeta superant en Jeice

El Capità Gineu augmenta el seu poder fins al màxim i demana a en Jeice que llegeixi el seu nivell de força amb el rastrejador. El capità per al seu horror només té una potència de 23.000 unitats. En Goku explica que per tenir el seu poder cal tenir el cos i la ment connectats. En Krilin i en Gohan lluiten junts i superen al capità, que demana ajuda al seu company, però Vegeta surt del seu amagatall per interceptar-lo i en Jeice ha de lluitar sol contra el Saiyan.
Vegeta vs Gineu a cos Goku

En Vegeta atacant en Gineu al cos d'en Goku

En Gineu cada vegada es veu més superat per en Gohan i en Krilin. A més, en Goku. al cos del capità, intenta ajudar, però com que està ferit no pot fer gaire. Mentrestant, en Vegeta elimina despietadament en Jeice i proclama ser un superguerrer. En Gineu nega aquesta afirmació i en Vegeta respon amb un atac contundent, estavellant-lo contra el terra, ferint-lo greument. En Vegeta vola cap avall per acabar amb en Gineu, però el capità somriu i comença la tècnica del Canvi de Cos, amb en Vegeta acostant-se ràpidament.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu
Per fi una confrontació directa! El capità Gineu entra en combat! · Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? · Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià · Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! · Apareix el SuperSheron! Concedeix-me el desig! · Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! · Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!