FANDOM

Sorpresa! En Son Goku és en Gineu
i en Gineu és en Son Goku!
Episodi 71 (BDZ)
Informació
Nom JAP ビックリ!! 悟空がギニューでギニューが悟空
Nom ROM Bikkuri!! Goku ga Ginyu de Ginyu ga Goku
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 12 de desembre de 1990
Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! (ビックリ!! 悟空がギニューでギニューが悟空, Bikkuri!! Goku ga Ginyu de Ginyu ga Goku) és l'episodi 71 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku i Gineu

En Goku i en Gineu cara a cara

En Freezer finalment ha arribat a casa del Venerable Ancià. Li diu que en Nail és un guerrer namekià, molt més poderós que tots els altres namekians. Mentre explica això, li diu telepàticament a en Nail que distregui tant com pugui en Freezer mentre en Dende troba els terrícoles i les boles de drac. Llavors, en Nail li diu que marxin a un altre lloc i en Freezer el segueix.

A l'altra punta del planeta, el Capità Gineu diu a en Goku que el terrícola no podrà guanyar-lo. A continuació comença a llançar-li rajos d'energia, però cap d'aquests fa efecte sobre en Goku. Llavors, el capità es treu el rastrejador i li dóna a en Jeice, dient que li guardi perquè el necessitarà després.

Nail ataca Freezer

En Nail ataca en Freezer

En Freezer demana a en Nail on van i quan ell no respon, es teletransporta al davant del namekià dient que era ja prou lluny. Baixen i en Freezer li diu que les seves opcions de guanyar-lo són zero. Llavors, en Nail li diu que no el subestimi quan en Freezer li diu que només farà servir el braç esquerrer per lluitar. En Nail l'ataca amb un cop al coll, però no li fa efecte. En Freezer li agafa i li arranca el braç, però en Nail se'l regenera.

Mentrestant, la Bulma ha estat perseguida per alguns dinosaures quan en Gohan i en Krilin van a trobar-la i li demanen el Radar del Drac. La noia s'enfada perquè encara no tenen les boles de drac, però en Gohan li diu que no es preocupi i que en Goku ja ha arribat.

Gineu ferint-se

En Gineu ferint-se ell mateix

De nou al combat entre en Goku i en Gineu, el capità concentra energia i es dóna un cop ell mateix al pit, fent-hi una ferida considerable. Llavors, utilitza el canvi de cos amb en Goku. Aquest no es pot creure que ell es trobi ara al cos d'en Gineu. Llavors, en Jeice dóna el rastrejador de nou al capità i tots dos marxen cap a la nau d'en Freezer, ja que ja han "vençut" en Goku. En Goku, sobreposant-se al dolor i com pot, els segueix lentament.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu
Per fi una confrontació directa! El capità Gineu entra en combat! · Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? · Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià · Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! · Apareix el SuperSheron! Concedeix-me el desig! · Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! · Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!