FANDOM

Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià
Episodi 70 (BDZ)
Informació
Nom JAP 闘いの行方!? 最長老に迫るフリーザの魔
Nom ROM Tatakai no Yukue!? Saichoro ni Semaru Furiza no Ma no Te
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 5 de desembre de 1990
Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià (闘いの行方!? 最長老に迫るフリーザの魔, Tatakai no Yukue!? Saichoro ni Semaru Furiza no Ma no Te) és l'episodi 70 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku Atac Kaito i Gineu

En Goku ensenya l'Atac d'en Kaito al seu rival

En Goku segueix augmentant el seu poder. En Jeice comenta que amb aquell poder només és una mica més fort que el capità Gineu, però llavors, en Goku segueix augmentant les forces fins arribar a les 180.000 unitats, molt més que el capità de les Forces Especials. Però aquest no es rendeix i ataca en Goku, que esquiva tots els cops amb moltíssima facilitat. Llavors, li diu al seu rival que si vol no cal que lluiti i que si es disculpa el deixarà marxar. El capità però li diu que ell no s'ha d'inclinar davant de ningú.

Mentrestant, la Bulma ha anat a buscar les boles de drac i arriba a un poble namekià destruït. Tots els namekians són morts i és quan la noia s'adona de la terrible situació que hi ha al planeta i espera que en Goku arribi aviat.

A la casa del Venerable Ancià, aquest i en Dende noten que en Nail ha tornat. El vell namekià es lamenta de no haver donat la clau de les boles de drac als terrícoles abans. Mentrestant, en Gohan i en Krilin arriben a l'amagatall i s'adonen que la Bulma ha marxat i en segueixen el rastre.

Namekià ataca Freezer

Un namekià ataca en Freezer

El Venerable Ancià dóna la contrasenya a en Dende i li diu que vagi a dir-els-hi als terrícoles, però abans li desperta els poders ocults. Quan marxa, en Freezer, que és a punt d'arribar, es creua amb ell però el tirà no li presta atenció i el deixa marxar. Quan arriba a casa del cap dels Namekians, en Nail surt a rebre'l. Tres namekians l'ataquen encara que en Nail els diu que no ho facin, i llavors en Freezer els elimina. En Nail li diu que no pot matar al Venerable Ancià, ja que sinó les boles de drac desapareixeran. El vell namekià, després de que en Freezer foradi el sostre de la casa i el vegi, li diu que no subestimi en Nail, ja que ell és el namekià més poderós.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu
Per fi una confrontació directa! El capità Gineu entra en combat! · Quina força tan increïble! Has vist tot el poder d'en Son Goku? · Quin serà el resultat de la batalla? La mà diabòlica d'en Freezer cau sobre el Venerable Ancià · Sorpresa! En Son Goku és en Gineu i en Gineu és en Son Goku! · Apareix el SuperSheron! Concedeix-me el desig! · Aquell no sóc jo! Son Gohan has de pegar al teu pare! · Gran commoció! En Gineu es converteix en granota!