FANDOM

Els cinc adversaris
Episodi 70 (BD)
Informació
Nom Japonès 突撃!われら5人の戦士
Nom Romanitzat Totsugeki! Warera Gonin no Senshi
Nom Anglès We are the Five Warriors
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
22è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga de la Baba, la Vident
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 15 de juliol de 1987
Els cinc adversaris (突撃!われら5人の戦士, Totsugeki! Warera Gonin no Senshi) és l'episodi 70 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Krilin, Goku, Yamcha i Puar a Palau Baba

En Krilin a punt per lluitar

Un cop han quedat clars els termes dels combats, només queden per lluitar en Goku, en Krilin i en Yamcha, ja que en Puar i l'Upà no volen participar. Tot seguit en Krilin diu que serà el primer a lluitar, així que la Baba crida al seu primer guerrer: Dràcula. De sobte arriba volant un ratpenat que es transforma en un home, i llavors comença a fer una mena de cerimònia. En Krilin es queda parat ja que és un guerrer molt estrany i en Yamcha l'informa que practica la boxa tailandesa.
Krilin sagnant

En Krilin sagnant

Un cop acaba de resar comença el combat, però quan en Krilin es disposa a atacar el seu rival continua resant. Això sorprèn en Krilin i l'altre aprofita per donar-li diversos cops. En Krilin s'enfada i ataca seriosament però el seu rival esquiva l'atac saltant i torna a convertir-se en ratpenat. El noi intenta colpejar-lo però el guerrer de la Baba és massa ràpid. Llavors, en un moment de distracció d'en Krilin, en Dràcula torna a transformar-se en home i, agafant en Krilin pel darrera, li clava les dents al cap i comença a beure's la seva sang.

Tot i que aconsegueix treure's l'enemic de sobre, no pot continuar lluitant ja que ha perdut molta sang, i en Dràcula ho aprofita per donar-li un cop de genoll que el fa fora de la pista. Tot seguit, els nois pregunten a la Baba si poden lluitar en Puar i l'Upà alhora ja que són petits, i com que en Dràcula no té inconvenient accepta.

Upà creu

L'Upà fent la creu

A la Kame House, la Bulma li pregunta al Follet Tortuga pels poders de la Baba, i el mestre respon que està molt ben qualificada per endevinar el que sigui, ja que fa més de 500 anys que s'hi dedica.

Al Palau de la Baba, comença el combat entre en Puar i l'Upà contra en Dràcula. El vampir ataca però l'Upà es defensa llançant-li l'alè a la cara, cosa que no suporta perquè el petit indi a menjat all. Per fugir de l'Upà es transforma un altre cop en ratpenat i decideix atacar en Puar, però aquest es transforma en porc espí fent que el seu rival es faci mal a la boca. Immediatament l'Upà es posa en posició de creu, cosa que terroritza al seu enemic, que torna a transformar-se per fugir volant però en Puar es transforma en una mà gegant i d'un cop l'envia al llac que rodeja la pista de combat.

Yamcha prepara per lluitar contra Invisible

En Yamcha llest per lluitar

El següent a lluitar serà en Yamcha, i quan pregunta pel seu rival, la Baba li diu que ja és a la pista. Mentre els altres intenten buscar-lo, la vella diu que han de lluitar contra un home invisible. Comença el combat i el guerrer de la Baba sorprèn a en Yamcha amb cops que no pot veure venir. Mentre el jove lluitador va donant cops a l'aire, en Krilin ha tingut una idea, per això demana a en Goku que vagi a buscar a la Bulma i al Follet Tortuga.

Mentre torna, en Yamcha aguanta com pot les escomeses del seu rival, i finalment s'adona de que l'única manera de trobar al seu rival és escoltant-lo. Per tant tanca els ulls i es concentra en els sorolls que fa l'enemic.

NavegacióEdit

Saga de la Baba, la Vident
"Baba, la vident" ·

"Els cinc adversaris"

· "La Fossa del Diable" · "El combat a la Fossa del Diable" · "El poder mortal del Diable" · "El misteriós cinquè home" · "La lluita amb l'adversari misteriós" · "L'adversari es treu la màscara" · "Les tàctiques d'en Pilaf" · "La tornada del drac diví" · "La carbassa màgica" · "El combat del rei" · "En Son Goku amb els dimonis" · "El senglar alat" · "Cap al gran Torneig Mundial d'Arts Marcials"