FANDOM

Deu anys després
L'esperat campionat mundial d'arts marcials!
Episodi 68 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP そして10年後…久しぶりの天下一武道会!
Nom ROM Soshite Jūnengo… Hisashiburi no Tenka’ichi Budōkai!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 30 de març de 2016
Deu anys després. L'esperat campionat mundial d'arts marcials! (そして10年後…久しぶりの天下一武道会!, Soshite Jūnengo… Hisashiburi no Tenka’ichi Budōkai!) és l'episodi 68 (166 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 30 de març de 2016.

ResumEdit

Foto boda Gohan i Videl

La foto de la boda d'en Gohan i la Videl

Han passat deu anys des de la derrota del Majin Buu i la pau regna a la Terra. En Trunks està volant amb una nau fins a casa d'en Son Goku, però com que no pot anar a la velocitat que vol, converteix la nau en càpsula i marxa volant a tota velocitat. Quan arriba a casa d'en Goku, la Xixi li diu que en Son Goten no hi és, però que en Son Gohan sabrà on és i va a demanar-li. En Son Gohan viu a la casa del costat amb la seva esposa i la seva filla, la Videl i la Pan.
Goku i Vegeta final Z

En Vegeta i en Goku deu anys després de la derrota d'en Buu

La TV està engegada i es veu en Satan anunciant el Torneig d'Arts Marcials que se celebrarà aviat i que ell també s'hi presenta. Llavors, en Trunks li demana a en Gohan on hi ha en Goten, al que li diu que són a la muntanya del darrere amb en Vegeta i la Bulma.

En Goku i en Goten estan entrenant.se, quan en Vegeta i la Bulma arriben. En Goku s'alegra de veure'ls, ja que feia molt que no es veien, però la Bulma no està tant contenta, ja que en Goku no els ha anat a veure des de fa 5 anys. Llavors, el guerrer li diu a la Bulma que li han sortit arrugues, a la qual cosa ella s'enfada i critica als Saiyans, dient que són estranys perquè no envelleixen, a la qual cosa, en Vegeta respon que si és així és perquè puguin ser vàlids per al combat durant molts més anys. Llavors en Vegeta demana a en Goku si és veritat que es presentarà al Campionat Mundial de l'endemà i ell li diu que hi haurà un guerrer molt fort i per això hi participa.

Pan anuncia que participarà a Torneig

La Pan anuncia que també participarà al Torneig

En aquell instant, en Trunks arriba i en Goten li explica que el seu pare l'obliga a anar-hi:
Goten: El pare vol que m'hi apunti. Jo no vull, però m'obliga a participar-hi, ves. Demà havia quedat amb una noia, i ara... mira...

Goku: Au va, no rondinis tant, hi pots quedar qualsevol altre dia no?
Vegeta: Es veu que a tots dos ens han sortit uns fills força baliga-balagues, oi?
Goku: Tens raó, però és el què passa en temps de pau, ja se sap això

Poc després, la Pan torna de donar la volta al món com a entrenament, ja que també participarà al torneig. Llavors, en Vegeta s'apunta i obliga a en Trunks a apuntar-s'hi, dient que sinó li baixarà la setmanada.

El dia següent, tota la família d'en Goku va cap a l'estadi del torneig. Allà es troben amb en Cor Petit, en Dende, en Krilin, l'A-18 i la Marron, en Yamcha i en Puar, l'Ulong i el Follet Tortuga i poc després amb en Vegeta i la seva família. En Vegeta té una filla que es diu Bra. Tots s'alegren de veure's i després van a inscriure's al torneig en Vegeta, en Trunks, en Goku, en Son Goten i la Pan.

Família Son final Z

En Goku amb la seva família al Torneig

Mentrestant, en Satan està parlant de la estratègia a seguir al torneig, és a dir, en Buu guanya a tothom i llavors es deixa guanyar per ell. En aquell moment, en Goku i la Pan arriben per veure'l i la nena li diu que també participarà, sorprenent a en Satan i, quan s'assabenta que els altres també hi participen, s'horroritza, però en Goku li diu que si algun d'ells arriba a la final es deixarà guanyar.

Tots els participants que han arribat a la ronda final del Torneig pugen al ring i a continuació, el comentarista explica el procediment per determinar els aparellaments: cada participant ha de treure una bola amb un número dins d'una caixa. Llavors, hauran d'anar lluitant contra el rival corresponent fins a arribar a la final, on s'enfrontarà al Senyor Satan per decidir qui és la persona més poderosa del món.

Mentrestant en Goten i en Trunks s'estan preguntant si el noi que deia en Goku és entre ells. Comença el sorteig i el primer en agafar una bola és en Goten. En aquell moment, en Goku li demana a en Buu que canviï la numeració de les boles, a la qual cosa ell hi accedeix. En Vegeta li demana quina una en porta de cap, i en Goku li diu que vol lluitar contra el noi que diu a la primera fase, per tal de que tots dos estiguin al 100%. Els combats queden (gràcies a en Buu), de la següent manera:

Buu vs Goten
7. Buu vs 8. Son Goten
Trunks i Otokosuki
9. Trunks vs 10. Otokosuki
Punys i Vegeta
11. Punys vs 12. Vegeta

En Vegeta se sorprèn quan en Goku fa que li toqui lluitar contra l'Uub. Llavors, en Goku explica que instants abans d'eliminar al malvat Buu, va desitjar que en Buu renasqués com una bona persona per així poder tornar a lluitar. El Gran Jutge ho va sentir i va concedir-li el prec. En Vegeta no s'ho acaba de creure, de manera que en Goku li diu que Uub és Buu a l'inrevés. El noi està esporuguit de veure tants lluitadors forts.

Després del sorteig, en Punys va a saludar a en Vegeta i li diu que és un cregut i que li abaixarà els fums. En Vegeta simplement li dóna un cop de puny a la cara i diu que informin als jutges de que ja n'hi ha un d'eliminat.

NavegacióEdit