FANDOM

La pau torna al món. Els guerrers poden descansar!
Episodi 67 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 戻った平和 戦士たちの休息の一時
Nom ROM Modotta heiwa Senshi-tachi no kyūsoku no ichiji
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 29 de març de 2016
La pau torna al món. Els guerrers poden descansar! (戻った平和 戦士たちの休息の一時, Modotta heiwa Senshi-tachi no kyūsoku no ichiji) és l'episodi 67 (165 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 29 de març de 2016.

ResumEdit

Buu Gelats

En Buu amb el seu gelat

Mig any després del combat contra en Majin Buu, en Goku demana a en Shenron que esborri el record d'en Buu de la memòria de la gent, de manera que aquest ara pot passejar per tot arreu sense problemes.

Passejant, en Buu veu a un nen menjant un gelat, i com que ell també en vol, va a una gelateria i els agafa tots, però no té diners per pagar i l'ha de tornar. En Buu s'enfada, però llavors recorda que va prometre a en Satan que no havia d'enfadar-se. A fora el carrer, un home ofereix diners per a qui aconsegueixi derrotar a un boxejador. En Buu s'apunta i fàcilment guanya.

Llavors, amb els diners va a comprar gelats. Poc després, es troba a la Bulma i van a comprar joies. Però uns atracadors van a robar a la joieria. Els atracadors són els homes que ha trobat abans en Buu i, quan arriben els Gran Guerrer del Vent 1 i 2, els homes ja s'han rendit.

Roshi, Ulong i Yamcha a festa

En Yamcha, el Follet Tortuga i l'Ulong a la festa

La Xixi està provant-se vestits per anar a la festa de la Bulma, mentre li demana opinió a en Son Gohan de com li queden, però aquest va a acabar d'arreglar a en Son Goten. Mentrestant, en Goku ha anat veure uns ous de dinosaure i s'adona que en falta un, que ha quedat atrapat en unes branques. Quan vol tornar a posar-lo al niu, els pares del dinosaure l'ataquen. La Xixi, farta d'esperar, va cap a casa de la Bulma.

Allà hi estan arribant en Krilin amb l'A-18 i la seva filla, i llavors arriba en Yamcha amb el seu cotxe nou i finalment la Xixi, en Son Gohan i en Son Goten arriben, preguntant-se tothom on és en Goku. A la festa també hi ha la Videl, en Ten Shin Han, el Follet Tortuga, l'Ulong, en Buu, en Vegeta, en Dende, en Satan (que li diu a en Dende que no sabia que els Déus anessin a festes) i en Cor Petit.

Festa Bulma

Els presents aplaudint a la Xixi

Mentrestant, en Son Goku, veient el niu, se'n recorda del seu avi i dels moments viscuts amb ell. Llavors, una serp gegant ataca el niu i més tard uns dinosaures s'estan barallant a prop, però en Goku els allunya.

A la festa, tots estan ballant i fins i tot la Xixi acaba fent una demostració de ball (tot i que s'acaba fent mal). La Bulma està preocupada per en Goku que no arriba, a la qual cosa la Xixi es posa gelosa.

Goku a festa

En Goku a la festa

En Goku esta observant els ous, i d'altres animals també van allà. De sobte esclata una tempesta i l'ou de les branques cau al riu. És a punt d'estavellar-se contra unes roques després de caure per una cascada, però en Goku el salva.

A la festa, en Krilin i la seva família s'acomiaden, quan en Goku arriba. Ell es disculpa com pot, mentre recorda com els petits dinosaures van sortir de l'ou. Tothom està content per l'arribada d'en Goku, és l'ànima de la festa.

NavegacióEdit