FANDOM

En Son Goku és el més fort del món! Bon vent, Majin Bu!
Episodi 66 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP やっぱり最強孫悟空!!魔人ブウ消滅
Nom ROM Yappari Saikyō Son Gokū!! Majin Bū Shōmetsu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 28 de març de 2016
En Son Goku és el més fort del món! Bon vent, Majin Bu! (やっぱり最強孫悟空!!魔人ブウ消滅, Yappari Saikyō Son Gokū!! Majin Bū Shōmetsu) és l'episodi 66 (164 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 28 de març de 2016.

ResumEdit

Goku Superguerrer acaba amb Buu

En Goku acaba d'empenyer la bola Genki

A la Terra, en Cor Petit li diu a en Gohan i als nens que vagin fins al Palau de Déu. Allà, tots s'alegren de retrobar-se amb els seus amics i familiars.

En Goku, ha llançat l'enorme Bola Genki, però malauradament, en Buu Petit l'ha aturat. El Saiyan s'esforça per fer avançar la bola, però el poder del Majin és molt gran i aconsegueix fer retrocedir la bola. En Vegeta demana a en Dende que curi en Goku, però no pot, ja que els habitants del planeta Namek també hi han posat l'energia i en Kibitoshin no pot fer el Moviment instantani. Llavors en Vegeta li diu a en Satan que exigeixi més energia als habitant de la Terra, però en Kaito s'hi oposa, ja que diu que moriran tots.

Mort Buu Petit

La destrucció d'en Buu Petit

En Satan també es nega a fer el que li demana el superguerrer, però aquest li diu que no s'amoïni, ja que tenen les boles de Drac per ressuscitar-los i encara els falta demanar el tercer desig. Llavors, en Vegeta s'adona de la manera de derrotar al Majin Buu i li diu a en Dende que encara els queda el tercer desig.

En Dende demana a en Porunga que retorni tota l'energia física a en Son Goku, ja que aquest no n'hi queda gens i fins i tot s'ha rendit per esforçar-se a fer avançar la bola. Però quan recupera l'energia, just a temps, es transforma en superguerrer i empeny la bola de nou cap a en Buu. A la Terra, tots estan contents del gir que han agafat els esdeveniments.

En Goku llavors, recorda el que ha costat derrotar a en Buu i desitja que reneixi convertit en una bona persona, per poder tornar a lluitar contra ell en el futur. Finalment, el saiyan acaba d'empènyer la bola, destruint definitivament i per sempre al temible Majin Buu.

Satan protegeix Buu

En Satan protegint en Buu d'en Vegeta

Al planeta Namek, tots celebren la derrota d'en Buu, a l'igual que a l'Altre Món. Des del Planeta Kaioshin, en Satan comunica a tothom la derrota del monstre, al que tothom l'aclama. Al Palau de Déu, celebren la victòria d'en Goku i en Vegeta.

En Kibitoshin, en Dende i el Vell Déu arriben al Planeta dels Kaioshins i el namekià cura a en Vegeta i en Goku. Mentrestant, el gosset d'en Satan troba a el Buu bo i li demana a en Dende que el curi, però aquest dubta i en Vegeta vol rematar-lo, però la intervenció d'en Goku el salva i en Buu és curat, ja que de no ser per en Buu i en Satan, haurien perdut la batalla.

Goku amb família i amics

La Xixi abraça al seu marit efusivament

A continuació, tots van cap a la Terra, a reunir-se amb els seus familiars i amics. Al principi, la presencia d'en Buu els esgarrifa, però en Goku els explica la situació. Mig any després, fent servir les boles de Drac, el record d'en Buu és esborrat de la memòria de la gent, de manera que aquest ara pot passejar per tot arreu sense problemes.

A casa d'en Goku, ell s'està banyant amb en Goten i en Trunks i juguen a enfonsar-se. En veure que no poden amb l'adult, es fusionen, però en Goku respon convertint-se en superguerrer, generant els riures de tots els convidats.

NavegacióEdit