FANDOM

El combat decisiu! La gran batalla al planeta dels kaioshins!
Episodi 60 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 最後の頂上決戦!界王神界で決着だ!!
Nom ROM Saigo no Chōjō Kessen! Kaiōshin-kai de Ketchaku da!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 25 de març de 2016
El combat decisiu! La gran batalla al planeta dels kaioshins! (最後の頂上決戦!界王神界で決着だ!!, Saigo no Chōjō Kessen! Kaiōshin-kai de Ketchaku da!!) és l'episodi 60 (158 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 25 de març de 2016.

ResumEdit

Buu a l'altre Món

En Buu a l'Altre Món

En Buu és a l'Altre Món, on en Krilin i en Yamcha s'estan entrenant. Ells i en Kaito són els únics que saben qui és en Buu. Al Planeta dels Kaioshins, en Kibitoshin els dóna les seves arracades als superguerrers, però en Goku la rebutja, al·legant que prefereixen lluitar sols, cosa que espanta als Déus que el tracten de ximple, tot i que en Vegeta li dóna suport. A l'altre Món, els guerrers d'allà intenten enfrontar-se a en Buu, però són tots derrotats.
Kibitoshin, Vell Déu i Buu Petit

En Buu Petit arriba al món dels Déus

En aquell moment, en Vegeta proposa d'augmentar la seva energia fins al màxim, perquè en Buu els detecti i marxi de l'Altre Món sense matar a ningú, ja que si algú moris un cop mort, perdria la seva forma corporal per sempre. El pla funciona just a temps, quan en Buu es proposava destruir aquell món. Llavors, desfà l'atac i es teletransporta davant dels dos superguerrers.

Goku ataca Buu cop de genoll

En Goku atacant en Buu

En Buu arriba fins al Planeta dels Kaioshins i en Kibitoshin, el Vell Déu i en Dende marxen amb el canvi de lloc instantani a un planeta molt llunyà, deixant-se en Satan. Per decidir el primer que lluitarà contra en Buu, juguen a pedra, paper o tisora i en Goku guanya. Es prepara per lluitar contra el monstre, que s'ha adormit, i comença a acumular energia, fent que en Buu es desperti i comenci a fer moviments com els d'un simi. En Goku ataca al monstre, però aquest segueix fent els mateixos gestos.

Llavors, el Saiyan comença a atacar amb totes les seves forces i en Buu respon de la mateixa manera, mentre en Satan segueix creient que és tot un somni. El combat és de tanta duresa que fins i tot canvia el paisatge i el clima del planeta.

NavegacióEdit