FANDOM

La Terra desapareix! L'atac definitiu del Majin Bu!
Episodi 59 (BDZ Kai CF)
Informació
Nom JAP 地球消滅!!始まりのブウの非道な一撃
Nom ROM Chikyū Shōmetsu!! Hajimari no Bū no Hidōna Ichigeki
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 25 de març de 2016
La Terra desapareix! L'atac definitiu del Majin Bu! (地球消滅!!始まりのブウの非道な一撃, Chikyū Shōmetsu!! Hajimari no Bū no Hidōna Ichigeki) és l'episodi 59 (157 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 25 de març de 2016.

ResumEdit

Bibidi i Buu

En Bibidi i en Buu

L'Antic Kaioshin no entén a què es refereix quan en Kibitoshin diu que ha tornat l'original, de manera que aquest li explica la història:
Quan els humans començaven a aprendre caminar drets, al Planeta dels Kaioshins, regit pel benèvol Gran Kaioshin hi vivien el Kaioshin del Nord, el Kaioshin de l'Oest, el Kaioshin del Sud i jo mateix, el Kaioshin de l'Est. Llavors, el malvat bruixot Bibidí va crear al temible Majin Buu.

Van anar a un altre planet però per desgracia va ser el dels Kaioshins. El Kaioshin de l'Oest i el Kaioshin del Nord van intentar aturar en Majin Buu, però els va matar i i llavors va absorbir al Kaioshin del Sud, que era el més fort de tots nosaltres.

Jo era el Kaioshin més jove i més dèbil. A em va ferir, però no em va arribar a matar, em vaig salvar gràcies al Gran Kaioshin. Després va absorbir al Gran Kaioshin, el meu poderós i rodanxó mentor. El Majin Buu que en Bibidi va crear originàriament era el mal personificat, era un monstre espantós que ni el mateix bruixot podia controlar, però quan va absorbir al Gran Kaioshin es va tornar golafre i així el seu amo el podia dominar.

Els Kaioshins el van fer més tou, tot i que i van donar força física, però ara ha tornat a la seva forma original, ara és l'encarnació del mal i de la destrucció sense límits!

— En Kibitoshin explicant la història d'en Buu

Buu destrueix Terra

En Buu llança l'atac per destruir la Terra

A la Terra, en Buu llança una enorme bola d'energia contra el planeta, amb la intenció de destruir-lo, però en Vegeta la desvia abans de que impacti. Però ell, simplement crea una bola més gran que l'anterior.

En aquell moment, en Kibitoshin va amb el seu canvi de lloc instantani a la Terra, mentre en Goku intenta convèncer a en Buu de que lluiti amb ells, però el monstre no fa cas i llança la bola. Els dos superguerrers van a buscar als seus fills, però pel camí en Goku recull a en Dende i en Satan. En Goku no és capaç de concentrar-se, ja que no té prou energia, però en aquell moment el Déu Kaioshin arriba i se'ls emporta d'allà, però la Terra és completament destruïda amb una terrible explosió.

Destrucció Terra

La fi de la Terra

Seguidament, en Goku i companyia arriben al Planeta Kaioshin, on es lamenten de la destrucció del planeta i de la mort dels seus éssers estimats. En Vegeta però, està enrabiat amb en Goku perquè ha salvat en Satan i en Dende, a la qual cosa el namekià es disculpa, ja que se'n sent responsable. En Satan no es creu que sigui al planeta dels Kaioshins i comença a parlar-li amb indiferència. Llavors, creu que està en un somni i intenta volar, però no se'n surt. Mentrestant, en Vegeta està molt enfadat amb en Son Goku perquè ha salvat a en Satan i en Dende i no pas als seus fills i en Cor Petit.

Tots estan angoixats, perquè no hi ha boles de drac per reviure en Gohan, en Cor Petit i els altres terrícoles, però en Dende proposa anar a Namek, a la qual cosa tots se n'alegren. El Vell Déu no vol que les utilitzin, ja que no tenen permís per fer-les servir.

Buu reformant-se

En Buu regenerant-se

Però en Goku el suborna amb fotos eròtiques d'una noia molt ben feta, i que per poder fer-li les fotos necessita les boles de Drac per ressuscitar-la. En Vegeta, astutament, li demana a en Goku si aquesta noia és la Bulma, i en Goku s'adona que l'ha descobert. Llavors, l'orgullós superguerrer li diu que deixi en pau la seva dona i que li faci fotos a la Xixi.

Mentrestant, en Buu, que segueix buscant-los, es teletransporta a l'Altre Món, on en Krilin i en Yamcha s'estan entrenant. Ells i el Kaito són els únics que saben qui és en Buu i s'esgarrifen de veure'l allà.

NavegacióEdit